piątek, 19 kwietnia 2013

AA Technologia wieku

W ubiegłym tygodniu odbyła się w Warszawie prezentacja, dostępnych od jakiegoś czasu na rynku, produktów pielęgnacyjnych AA z linii Technologia wieku. Miała ona miejsce w urządzonej ze smakiem i prostotą restauracji Borysa Szyca Akademia. Twarzą linii Technologia wieku jest Monika Brodka, która również była obecna na spotkaniu. 

Za stołami zasiadły m.in. Bożena Dykiel i Katarzyna Zielińska
Panie Dorota Soszyńska właścicielka Oceanic SA i Katarzyna Zielińska
Wśród prezentowanych kosmetyków znalazły się:
  •  produkty do skóry wrażliwej  i alergicznej zawierające wit.E, alantoinę, D-Pantenol, ekstrakt z alg Durvillea antartica o silnym działaniu antyrodnikowym.

  • produkty do cery mieszanej zawierające kompleks Drymatt, regulujący wydzielanie sebum, pro-balance system oczyszczający pory, zmniejszający skłonność do powstawania zaskórników
nowość - płyn micelarny + peeling 
  • produkty ultra nawilżające zawierające algi morskie i kwas hialuronowy


Przyznam, że polskie kosmetyki znam słabo ale zaintrygowało mnie stwierdzenie Pani Doroty Soszyńskiej, że kiedyś polskie kosmetyki walczyły o napis Made in UE a teraz napis Made in Poland jest na rynkach europejskich uznawany za synonim jakości. Na pewno sięgnę po linię ultra nawilżającą, z której kusi mnie szczególnie Starter nawilżający pod makijaż a o Aksamitnym żelu do mycia twarzy opowiem Wam niedługo :)

Znacie kosmetyki AA Technologia wieku ? Które najbardziej cenicie ?



35 komentarzy:

  1. i znów mnie imprezka ominęła ehhh żałuję, że nie mogłam z Wami być, ale praca ważniejsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też niedługo ten słodki stan lenistwa się zakończy ;)

      Usuń
  2. Ja nie znam :( Ale chetnie poznam w niedalekiej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie zapowiadają te nowości :) tez mnie zaintrygował ten starter pod makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że do tej pory nie zwracałam większej uwagi na kosmetyki AA. Muszę się im bliżej przyjrzeć i poczytać jakieś recenzje na blogach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że ja też nie ale kilka rzeczy z w/w linii mnie kusi.

      Usuń
  6. Nie znam:(, przy okazji pooglądam:) i zazdraszczam takich spotkań, można się dowiedzieć więcej niż w sklepach i pomacać na spokojnie:) super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt. Na takich spotkaniach zazwyczaj produkty przedstawiane są szczegółowo.

      Usuń
  7. Do tej pory miałam dość udane spotkania z marką AA, tylko maski mnie zawiodły, a pozostałe produkty były dość dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemne spotkanie, sama chętnie bym się na takie wybrała :)
    Z AA miałam dwa kremy pod oczy i nie wywołały u mnie euforii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sensie, że nie działały jak powinny?

      Usuń
    2. Miałam krem nawilżająco-przeciwzmarszczkowy 30+ i przeciwzmaszczkowo-regenerujący 40+ z serii Wrażliwa Natura obydwa miały bardzo lekką konsystencję, która błyskawicznie się wchłaniała i delikatnie nawilżała okolicę oczu. Jako krem pod oczy na dzień dla 20latki sprawdziły się nieźle, ale osobom, do których teoretycznie krem jest skierowany nie poleciałabym ich.

      Usuń
  9. Zaczaję się na serię do skóry mieszanej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinna być w drogeriach, choć w Rossmannie nie widziałam :/

      Usuń
    2. Jest już od przynajmniej dwóch miesięcy w Rossmannie. Mam ten płyn micelarny 2 w 1.

      Usuń
    3. To takie marcowe nowości raczej ale w Rossmannach nie widziałam, albo się wyprzedają albo czas do okulisty ;)

      Usuń
    4. Poważnie, seria dla mieszanej cery jest w Rossmannach już od jakiegoś czasu. Sprawdziłam, że micel kupiłam dokładnie 28 lutego :)

      Usuń
  10. Ostatnio natknęłam się na płyn micelarny do cery mieszanej, który wchodzi w skład serii Technologia wieku. W związku z tym, iż nie kojarzyłam go z blogów, pozostałam przy swoim faworycie do demakijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli blogi jednak mają moc opiniotwórczą :)

      Usuń
    2. Karminowe.usta, i słusznie, bo do demakijażu to on raczej średni no i nie można go stosować w okolicy oczu (zaznaczyli to na opakowaniu). Ale jako wygładzający tonik jest całkiem do rzeczy.

      Usuń
    3. Dla mojej wrażliwej i suchej skóry zbyt ostry :/

      Usuń
    4. Krzyklo, bo on zdecydowanie dla mieszańców i gruboskórnych jest.

      Usuń
  11. Ciekawe spotkanie, z AA najbardziej lubię ich maski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten starter mnie mocno zaintrygował .
    Czy one sa już w sprzedarzy Krzyklo ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała musiała być prezentacja:) Żałuję, że nie mam dostępu do tego typu imprez...
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast