poniedziałek, 22 kwietnia 2013

MAC Temperature Rising collection

TEMERATURE RISING TO GORĄCA KOLEKCJA W KOLORACH LETNIEJ NOCY… 
RÓŻ DO POLICZKÓW NADAJE TON, CIEŃ DO POWIEK TLI SIĘ NA POWIECE A KREDKA DO OCZU ROZŚWIETLA JE SOCZYSTYM, METALICZNYM KOLOREM. SZMINKA I BŁYSZCZYK TAK SAMO WYRAZIŚCIE JAK LAKIER DO PAZNOKCI BĘDĄ LŚNIĆ TEJ NOCY… NIEZAPOMNIANEJ NOCY Z MAC… NOCY, KTÓRA ZOSTANIE NA DŁUGO W PAMIĘCI - TAK SAMO JAK OLŚNIEWAJĄCY PUDER BRONZUJĄCY NA TWOJEJ TWARZY. DZIĘKI BRONZING OIL SKÓRA BĘDZIE NAWILŻONA I POŁYSKUJĄCA OPALONYM ZŁOTEM.
Z ODROBINĄ STROBE LIQUID… ZAMIENI SIĘ W SEKSOWNĄ POŚWIATĘ… UPOJNEJ NOCY.  
  
W skład kolekcji wejdą: 
szminki


 Sheer Seduction (dazzle) - oślepiający brąz
Altered Beige (lustre) - kremowa żółć z beżem
Calient (dazzle) -super fiolet
Feel My Pulse (cremesheen) - żywa purpura
Cena 95 PLN


błyszczyki - lipglass

  
Liquid Passion - cielisty krem
Underdressed - perłowy brąz
Rythm - żywa perłowa magenta
Soft Serenade - róż z perłą
Cena 84 PLN

kredki - Powerchrome



 Rich Glanc - jasne złoto
Life's Luxury - głęboki brąz
Copper Strip - matowa miedź
Polished Jet - węgiel z perłą
Cena 96 PLN
quady cieni 


 Bare My Soul

Temperature Rising
Cena 165 PLN

róże


Ripe for Love (satin) - soczysta brzoskwinia
Hot Nights (frost) - jagodowy róż
Cena 105 PLN

Bronzing Powder


Soft Sand - miękki perłowy brąz
Refined Golden - złoty brąz
Cena 108 PLN

Pro Longwear Bronzer
Sun Dipped - odcień czerwieni
Nude On Board - odcień żółtego brązu
Cena 130 PLN
Bronzing Oil

Man Rays
Cena 95 PLN

rozświetlacz - Strobe Liquid

Golden Elixir
Cena 140 PLN

lakiery



Tropical - lśniący brąz
Scorching Haute - lśniący fiolet
Cena 71 PLN

 pędzel do twarzy 167 SE 
Cena 170 PLN

kosmetyczka
Cena 110 PLN


Kolekcja sensualno-plażowo-basenowa dostępna w salonach MAC w maju :)
Podoba się Wam?

26 komentarzy:

  1. Jak dla mnie kolory kolorówki okropne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie najbardziej kuszą tym razem lakiery zwłaszcza, że MAC bardzo pracuje nad ich formułą.

      Usuń
    2. O nie, lakiery omijam z daleka :P

      Usuń
  2. Szminki cudowne ale wykończenia takie których nie cierpię najbardziej :P chyba jedynie się na bronzer skuszę bo czarne opakowania bronzerów ze stałej kolekcji mi się nie podobają, tym bardziej że mam ochotę na refined gold :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szału nie ma prawdę mówiąc...jedna pomadka i pędzel ewentualnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to typowa MACowa kolekcja, kolory dość mroczne, bardzo "ewidentne".

      Usuń
  4. Bardziej podobają mi się opakowania, niż ich zawartość :) Będę musiała przyjrzeć się szminkom i błyszczkom może na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze muszę najpierw "zmacać" i potem okazuje się, że kupuję coś, na co nie zwróciłam uwagi patrząc na packshoty :)

      Usuń
  5. Basenowa sensie kuszenia na basenie?:) Hehe sensualna jak najbardziej, czekam na nią:)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie bez szału ta kolekcja, jakoś za limitowanymi nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi podoba sie wszytsko aczkolwiek niczego nie chce:P NOWOSC:)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie osobiście ciekawią cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie bardzo dobra kolekcja. Jest i fuksja, fioletowa pomadka, ciekawe bronzery (ale to się okaże jak pomacam). I kusza mnie obie paletki cieniowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w lakierach, choć najchętniej przygarnęłabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako MAC addict juz odluczam dni :-) KOCHAM <3<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi sie Twoj blog :-)OBSERWUJE :-) i zapraszam do mnie :-):-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się opakowania! Ale mi wpadły w oko cienie i błyszczyk:)) Czekam jak zwykle na swatche

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudowności! aż nie wiem na co najpierw patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  15. b. lubię błyszczyki MAC, ten fiolet tutaj jest powalający, ciekawe jak wygląda na ustach :)
    TrolldorA

    OdpowiedzUsuń
  16. wow! zapraszam do obserwowania i na nowy post pozdr

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie paletki mi się podobają:) ale fiolety chyba bardziej:) i pomadka w sliczniusim opakowanku Altered Beige:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądają lakiery i róże, reszta nie przpadła mi do gustu, jakaś taka smutna i bura ta kolekcja, chyba że to wina zdjęć promocyjnych.

    OdpowiedzUsuń
  19. paletki cienie i róże wyglądają świetnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast