środa, 17 kwietnia 2013

Dior Backstage Stories - okazja poznania marki w wielu miastach w Polsce



W dniach 11-14.04 w warszawskim CH Klif odbyły się konsultacje z cyklu Dior Backstage Stories, czyli prezentacje makijaży z pokazów słynnego domu mody. Podczas tych 4 dni można było zapoznać się z technikami, tajemnicami  makijażystów Diora, produktami do pielęgnacji i makijażu ze stałej i nowych kolekcji oraz oddać się w ręce wizażystów którzy wykonywali makijaże każdej odważnej Pani. Odważnej, ponieważ efekt był uwieczniany zdjęciem i należało w tym celu wyjść na małą scenę. Ja uciekłam ;)


Niedaleko stanowisk makijażystów, na podium, siedziała, w otoczeniu wszystkich kultowych zapachów Diora, Pani Dagmara, która z wielkim zaangażowaniem i znajomością tematu opowiadała o tym jak powstają perfumy Diora, jakie nuty zapachowe znajdują się w każdym zapachu i jak Diora dobiera zapach do każdej kobiety. 


Otóż Dior wymyślił małą, magiczną książeczkę zawierającą 4 pytania, po uzyskaniu odpowiedzi na nie wystarczy zajrzeć kilka kartek dalej by dowiedzieć się jaki zapach Dior poleca dla nas. Mnie przypadł ten oto:


Pani Dagmara opowiadała również o Nosie Diora (Nez de Dior),czyli Monsieur François Demachy, który ma taką pozycję w firmie, że może zdjąć jakiś zapach z półek po to by zmienić w nim jedną jedyną nutę jeśli stwierdzi, że zachodzi taka konieczność.


Dla mnie to spotkanie z Diorem „od kuchni” było również niejako podróżą w przeszłość. Fahrenheitem zawsze pachniał mój tata, mama używa tylko Dune i szminek Diora. Za pierwsze zarobione pieniądze kupiłam moje pierwsze wysokopółkowe cienie – właśnie Diora. A teraz? Od dawna podstawowy kosmetyk w moim makijażu, czyli podkład też jest od Diora. Miło było podpatrzeć jak pracują na tych kosmetykach profesjonaliści. Budujące było dla mnie też stwierdzenie makijażystki, która robiła mi makijaż, że mam bardzo dobrze pomalowane oko. No cóż, na coś się przydaje prowadzenie bloga. Czytam i czytam uzdolnione koleżanki to i sama się nauczyłam w  końcu :)


Już od jutra, 18 kwietnia, do niedzieli 21 kwietnia, konsultanci Diora dotrą także do łódzkiej Manufaktury. Kolejne spotkania odbędą się według poniższego grafiku (ukradłam Ani :*):
Katowice – Silesia – 25-28.04
Poznań – Stary Browar – 9-12.05
Kraków – Bonarka – 16-19.05
Warszawa – Arkadia – 23-26.05
Kraków – Galeria Krakowska – 13-16.06
Gdynia – Klif Gdynia – 27-30.06
Zapisy pod numerem infolinii Sephory (12) 682 84 94. Idźcie bo warto, nie tylko dla sympatycznego giftu ;)

lakiery to własny zakup :)

37 komentarzy:

  1. Mam ogromny sentyment do Diora, bardzo lubię tą markę:) Mój tata też pachnie, do tej pory, Farenheitem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię Diora,mój podkład, krem BB, sypaniec, cienie , błyszczyki ...
    Szkoda, że nie ma takiego spotkania we Wro:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam iść w czwartek ale nie udało mi się wyrawać z seminarium wcześniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiało być naprawdę super, szkoda, że nie widzę, gdzie tu się na te gdyńskie spotkanie zapisać...

    OdpowiedzUsuń
  5. to niech mi ktoś zada te pytania i powie co dla mnie :D nie znam zapachów Diora, a może tam jest coś dla mnie zaprojektowanego :D hyhy

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To cykliczna impreza więc pewnie i do Wrocławia trafi :)

      Usuń
  7. ale fajnie,sama chetnie bym sie wybrala.

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja nic nie wiedziałam, może jeszcze skoczę do Arkadii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Było rewelacyjnie :)) Dziękuję Justynko za miłe spotkanie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli trzeba się zapisać na maj :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda że nie skusiłaś się na mały wizaż :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, do zakupu dwóch lakierów dodali takie gifty?! Czaaad :D
    Ja się wybieram do Bonarki w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Zapisz się koniecznie,bo jest spore zainteresowanie.

      Usuń
  14. Oj chciałabym perfumy Diora... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Byłam zapisana na niedzielę w Klifie, ale zachorowałam. :( Za to w sobotę będę w Manu :) Już nie mogę się doczekać co mne będzie pasować na usta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie wykonałabym test składający się z czterech pytań:) W ten sposób sprawdziłabym, czy to rozwiązanie zdaje egzamin:) Mam swoich faworytów wśród kompozycji Diora:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już nie mogę się doczekać spotkania w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie warsztaty to rozumiem:) Wiele można sie dowiedziec od kuchnii:)
    Zakupy i gifty cudne♥

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast