poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Quad Bare my Soul - Temperature Rising collection M.A.C

1 maja, a raczej 2 ;) do salonów MAC wchodzi kolekcja Temperature Rising, którą pokazywałam Wam TU.

Dzisiaj obejrzałam ją dokładnie i na razie skusiłam się na dwa produkty. Pierwszy z nich to quad cieni Bare My Soul. 

Muszę przyznać, że o ile gotowe paletki MAC z kolejnych kolekcji nie zawsze zachwycają mnie pigmentacją, o tyle oba quady z Temperature Rising są świetnej jakości i miałam naprawdę duży kłopot, który wybrać. Niewykluczone, ze wrócę po ten drugi, czyli noszący nazwę kolekcji :)

Opakowania całej majowej kolekcji są eleganckie mimo, że nie jest to tradycyjna MACowa czerń.


Zarówno tekturowe pudełko jak i paletka są w ciepłym, miedziano-brązowym kolorze przywołującym na myśl opalone ciało.


W quadzie Bare My Soul znajdują się cztery limitowane cienie:
Romantico - jasny brąz (veluxe pearl)
Bare My Soul - matowe złoto (lustre)
Friendly - ciemna czekolada (veluxe pearl)
When in Rio - ciemna zieleń z odrobiną miedzi (frost)


Swatche prezentują się następująco:


Cieniem, który zwrócił moją uwagę jest When in Rio, ponieważ porównywany jest do mojego ukochanego duochroma Club. Czy są podobne? 


Jutro zapraszam Was na post prezentujący drugi produkt z kolekcji, który wpadł w moje ręce oraz na zdjęcia makijażu wykonanego przez tzw. MACówkę, czyli wizażystkę MAC ;), przy użyciu m.in. w/w paletki.

36 komentarzy:

  1. przyjemne kolory,ale nie do końca "moje"

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknosci!! To juz wiem co bede robic w sobote :) Shopping ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dlaczego u nas nie ma ich jeszcze?:( niby nie moje kolory ale chętnie bym ją przygarnęła:D a when in rio piekny jest! bałabym się tego koloru ale skradł moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Szczególnie podoba mi się "When in Rio"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też :), chociaż Friendly tez jest piękny.

      Usuń
  5. Nie najlepiej czuję się w takiej ciepłej tonacji. Jednak cienie zachwycają pigmentacją:) Patrząc na zdjęcia, można zauważyć, iż charakteryzują się kremową formułą, która przekłada się na dobrą przyczepność:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zadtanawiam sie nad ta paletka,ale nie wie czy ta zielen do mnie przemaxia.

    OdpowiedzUsuń
  7. When in Rio bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory bardzo ładne ale niespecjalnie oryginalne. Wydaje mi się, że w regularnej kolekcji można znaleźć podobne. Ale to może być kwestia ustawień kolorów na monitorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W regularnej Maca chyba nie ma bardzo podobnych.

      Usuń
  9. Pieknei sie prezentuja ale kolory nie moje:) Czekam na róże i błyszczole.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten cień When in Rio jest po prostu piękny! Mam coś podobnego z Catrice Chameleon ale to jednak nie to, a wielokrotnie spotkałam się z opiniami, że to taki tańszy Club :)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama robiłam porównanie Catrice i Cluba. C'mon Chameleon! bardziej podobny jest do Cluba niż do WIR moim zdaniem.

      Usuń
  11. A mnie się jakoś When in Rio nie podoba, za to reszta jest bajeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ejjj no ładna ta paletka. Ja miałam dziś jechać na przedsprzedaż, ale ide z Zuzią do dentysty.
    Mnie kusi ta druga paletka, ale musze ją obmacać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne perłowe cienie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiedziałabym nawet, że when in rio jest ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. "When in Rio" świetny, w opakowaniu wygląda zwyczajnie, ale na skórze ma przepiękny efekt. Pozostałe też zresztą ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne. Bardzo mi się podoba ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko When in Rio bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki Niebiosom, że wykończenia 'nie moje', bo kolory faktycznie fajne a i opakowanie całkiem ciekawie wygląda:)
    W połowie maja będę pierwszy raz od chyba dwóch lat w MACu i już myślę, cóż mi jest na gwałt potrzebne do życia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Macu jest niestety sporo nieodzownych do życia rzeczy ;)

      Usuń
  19. Kolory bardzo ładne, jednak dla mnie całość szału nie robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosunek częstotliwości pojawiania się limitek Maca do jakości jest i tak niespotykany w porównaniu do innych firm moim zdaniem.

      Usuń
  20. ładny ten quadzik, ale mi bardziej się ten fioletowy podoba :D pokazuj szybko :]

    OdpowiedzUsuń
  21. o mamuńciu brałabym! czemu ja nie mam na to kasy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dobra praca i będziesz miała :) Wierzę w Ciebie :*

      Zapraszam niedługo na Macowy konkurs ;) Nie będzie tam co prawda tego quada ale będzie cień i inne chyba fajne rzeczy :)

      Usuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast