wtorek, 23 kwietnia 2013

Wiosenne trio od Diora



Ostatnio poczyniłam małe zakupy produktów Diora i całkiem przypadkowo powstał z nich przyjemny wiosenny zestaw.

Szminka Dior Addict o wdzięcznej nazwie Princess (nr 553) pochodzi z aktualnej kolekcji Dior Iconic. Jest to półprzezroczysty, delikatny róż z połyskiem, pięknie migoczący w słońcu. Przypomina zarówno kolorem jak i konsystencją i działaniem na ustach balsam. Wargi są długo nawilżone i „czują się” komfortowo. Szminka należy do tych, którymi pomalujesz się za kierownicą, stojąc na czerwonym świetle nie patrząc w lusterko i nie ryzykując cyrkowego efektu na wargach :)

 
 

Błyszczyk Dior Addict o nazwie Dormeuse (nr 363) również pochodzi z w/w kolekcji, jest  kremowy, bez drobinek. Kolor ma bardzo zbliżony do Princess. Błyszczyki z tej kolekcji zostały wzbogacone w kwas hialuronowy i Mirror Shine Complex pięknie odbijający światło.



Do tego duetu zgrabnie dołączył lakier Princess – sympatyczny róż ze mikrodrobinkami, dobrze się aplikuje, trwa do 4 dni bez startych końcówek.




I tak oto powstało moje wiosenne trio.

24 komentarze:

  1. Niestety 'zjadam' błyszczyki i szminki więc tyle mojego że sobie popatrzę ;) ale kolor bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier ma zjawiskowy kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Błyszczyk w kolorze Dormeuse wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kolor szminki i błyszczyka.

    OdpowiedzUsuń
  5. pomadki dior addict to chyba powoli mój faworyt jeśli chodzi o malowidła do ust - są bezkonkurencyjne - świetnie się aplikują, nie wysuszają ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kosmetyki w przepięknym kolorze baby doll,uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne wiosenne kolorki :) Ta szminka faktycznie trochę podobna do tej mojej Sephorowej.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne trio *_* jest na czym oko zawiesić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za Piekny Princessowy zespol.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdobycze, ta kolekcja jest fenomenalna ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoje wiosenne trio mogłoby być moim wiosennym trio :P Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Princess prezentuje się świetnie i mimo, że nie jestem fanką różu (Głównie na sobie samej) to tutaj wygląda to na prawdę świetnie :)) Kusi jak nie wiem szczególnie opis o balsamowej formule....

    Z "Diora" mam jeden produkt do ust "Rouge Dior", pomadkę, którą dostałam od osoby, która wygrała w konkursie kosmetycznym a jej kolor nie przypasował, i jakoś tak :( nie pasuje mi ona wcale. Może to podróba, kto to wie ;] D:


    Buziam mocno !

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapachy mnie nie kuszą, ale błyszczyki uwielbiam, Twój jest mocno trafiony i w mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Błyszczydło bardzo sympatyczne, ale lakier mi się nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o diorowe szminki, to mnie najbardziej zawsze zachwyca opakowanie - wystarczy, że wyciągnę swoją z torebki, i już się czuję jak gwiazda :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakier mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Drugi błyszczyk ma cudowny kolor! I lakier też cudny:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast