wtorek, 30 kwietnia 2013

MAC Powerchrome eye pencil - Temperature Rising collection

Recenzowany produkt otrzymałam od MAC Cosmetics
 
Powerchrome eye pencil to nowy rodzaj kredki do oczu w ofercie MAC.

Wyglądem przypominają shadestick, które dostępne były m.in. w kolekcji M.A.C. Me Over. Shadestick były wykręcane, powerchrome są temperowane. Są to dość grube kredki zastępujące cienie.

Przyznam, że shadestick były nieco tłuste i niezbyt dobrze rozcierały się na powiece. Zdarzało im się zrolować :/

Powerchrome mają miękką ale nietłustą konsystencję. Same suną po powiece i rozcierają się jak marzenie. Mają metaliczne wykończenie, które nie należy do moich ulubionych ale z czterech dostępnych w kolekcji Temperature Rising wybrałam tę najmniej drobinkową - Life's Luxury (głęboki brąz)



Powerchrome są grube, okrągłe ale po naostrzeniu nadają się również do robienia kresek.


Poniżej makijaż wykonany przez wizażystkę MAC, kredką Life's Luxury i paletkami z kolekcji Temperature Rising.


Kredki Powerchrome to idealne rozwiązanie na szybki makijaż - bardzo dobrze i szybko się rozcierają, trudno zrobić sobie nimi "makijażową krzywdę" ;)




23 komentarze:

  1. U. Podoba mi się i to bardzo.Szczególnie kolor jest zdecydowanie "mój".
    Lubię makijaż kredkami, są poręczne i często mam wrzuconych kilka w kosmetyczkę, którą noszę do pracy :)
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, powerchrome bardzo nadają się na szybki makijaż.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę. Najbardziej oryginalny z całej czwórki.

      Usuń
  3. ja brązowej kredki używam tylko do brwi :D a;e ta jest boska i z chęcią porobiłabym nią krechy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Tylko do brwi??? U mnie brązowa kredka to królowa makijażu od lat ale do kresek :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny odcień, podoba mi się ten makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda świetnie chodź podobną mam ze smashbox;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny kolor:) Bardzo ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się , chyba chcę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kredka:)makijaż jak najbardziej idealny dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna ta kreducha! lubię takie uniwersalne kolorki do szybkiego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolor. Jak jest z trwałością, nie rolują się?
    A shadesticki uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mhhhh jaka ona ładna, muszę się bliżej przyjrzeć tym kredkom :)
    Oko bardzo ładnie zrobione i w moim stylu, czyli roztarta kredka a na to cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kolor, lubię takie "nie płaskie"

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast