środa, 1 maja 2013

M.A.C. Temperature Rising quad - Temperature Rising collection + oko ;)

Recenzowany produkt otrzymałam od marki MAC Cosmetics

Zapraszam na prezentację drugiej paletki cieni z majowej kolekcji M.A.C. Temperature Rising, którą będzie można kupić od jutra w salonach MAC w Polsce.

Temperature Rising nosi nazwę całej kolekcji czy też kolekcja nosi jego nazwę (?). Składają się na niego 3 limitowane cienie i jeden pochodzący ze stałej kolekcji:

Circus/Performance Art - fiołkowy róż z odrobiną złota (veluxe pearl)
Temperature Rising - jasna brzoskwina (lustre)
Swelter - szary fiolet (frost)
Beauty Marked Charcoal - perłowa czerń z czerwienią (velvet), stała oferta


Wszystkie 4 cienie mają świetną pigmentację. Nawet tytułowy Temperature Rising i jego delikatne, nieco szkliste wykończenie lustre jest dobrze widoczny na oku.

Dla mnie największym zaskoczeniem jest Beauty Marked, który niby jest w stałej, niby jest znany i niby średni jakościowo a w tym limitowanym quadzie jest nieziemski. Jego pigmentacja i kolor sprawia, że jest dla mnie czarnym koniem tej paletki ;)


Na koniec jeszcze mały makijaż paletką Temperature Rising. Światło dzisiaj nienajlepsze więc aparat nieco zjadł kolor, mimo to można zauważyć jak zachowuje się Beauty Marked na powiece - po roztarciu widać jego wielokolorowy efekt - czerń, złoto i czerwień.


Obie paletki z tej kolekcji (Temperature Rising i Bare My Soul) gorąco Wam polecam.




36 komentarzy:

  1. Bardzo ładne cienie, choć ja lubuję się w brązach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brązy są najbezpieczniejsze. Też zazwyczaj ich używam ale czasem lubię odmianę ;)

      Usuń
  2. Jakie śliczne zestawienia kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kolorki! ostatnio odczuwam niedosyt względem cieni do powiek, żadnego sobie od dłuższego czasu nie sprawiłam a co dopiero całej paletki ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten najciemniejszy cień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta paletka dużo lepsza:) Uwielbiam Beauty marked - dobrze,że mi przypomniałś o nim:P

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja mam Beauty Marked, jeden z moich pierwszych nabytków :P
    Mi z kolei strasznie podoba się Swelter.

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak miło że mam Beauty Marked ;) Świetny makijaż oka! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Aż mi temperatura wzrosła ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. O, a ta paletka to moje kolory w 100%, świetne zestawienie kolorystyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na moment kiedy bedzie mnie stac na kosmetyki z MACA , moje marzenie ehhh

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne kolory Mac jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Beauty marked mam w jedynce i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. fju fju jakie oko :) ślicznie wygląda! a paleta cudniasta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kpij :P. Staram się i nie mam profesjonalnego sprzętu - doceń koleżankę :).

      Usuń
  14. cudowna ta paleta :) od razu weszlam na strone maca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No nie powiem, nie powiem.... podoba mi się, szczególnie ten fiolet, cudnie się rozciera z tego co widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna jest,nie wiedziec czemu ta kolekcja u mnie dopiero bedzie dostepna pod koniec maja ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie chyba od 15.05. Tym razem w PL chyba najwcześniej.

      Usuń
  17. widziałam już w poniedziałek te cienie, są piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zakochałam się w śliwkowej pomadce... umalowałam się nią i jestem chora... ale trupia lawenda Nicki Minaj do mnie też woła więc trzeba będzie wybierać...

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne kolory, fajnie wykorzystane w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też piękna, ale brązy bardziej podbiły moje serce!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast