niedziela, 12 maja 2013

Samba - lakierowy duet z kolekcji Bird of Paradise Diora

Zgodnie z wczorajszą obietnicą przedstawiam kolejny produkt z kolekcji Diora Bird of Paradise.

W kolekcji mamy do wyboru dwa podwójne zestawy lakierów o kremowym i metalicznym wykończeniu: zestaw Bahia (kremowy hibiskusowy róż i niebieski "petrol blue") oraz Samba (kremowa zieleń i metaliczny tealowy).

Ja skusiłam się na ten drugi - Sambę, ponieważ swatche w internecie były bardzo zachęcające :)
Oba te kolory zmieniają się w zależności od światła i świetnie się uzupełniają.



Lakiery mają pojemność 7ml co jest dla mnie ideałem, bo nigdy nie udało mi się jeszcze wykończyć żadnej buteleczki o większej pojemności.
Pędzelek jest mały ale dużo wygodniejszy w obsłudze od standardowego, który jest dość sztywny.

Metaliczny tealowy zostawia nieco smug ale jest to widoczne tylko z bliska, natomiast oba lakiery dobrze kryją, zieleń już po jednym razie i jest faktycznie prawdziwie kremowa. Kolory tego duetu nie zawiodły mnie - tealowy mieni się różnymi odcieniami od morskiej zieleni do ciemnego błękitu a zieleń czasami jest szarawo-niebieska. Na pewno, zgodnie z założeniem Diora, będą ślicznie wyglądały latem przy opaleniźnie.

44 komentarze:

  1. o metaliku wiesz co myślę ;) ten kremiak już bardziej mój :D

    pe.es. ale masz różowiutki aparat :]

    OdpowiedzUsuń
  2. kremowy lakier bardziej wpadl mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kremowy ładnie wygląda. Ten połyskujący trochę bazarowy

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba nie są w moim stylu, jednak ten kremowy moim zdaniem jest ładniejszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Kremowa zieleń zdecydowanie bardziej do mnie przemawia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. oba fajne, lubie morska zielen zarowno na paznokciach jak i na powiekach. Nie przepadam za metalikami, ale ten mi sie bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremowy bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świnia jestem, ale ja bym je chyba odwrotnie potraktowała. Ten metalik jest bardzo biżuteryjny jak dla mnie :) ale oba kolory piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności! Ładnie wyglądają razem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja skusiłam się jednak na Bahię - bliżej moim wyobrażeniom i wkrótce go pokażę:)
    A Jakie piekne zdjęcia gdzie robiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Jestem nimi oczarowana, szkoda że te lakiery są takie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na temat ceny się nie wypowiem, mam bowiem swoją teorię odnośnie cen kosmetyków wysokopółkowych :)

      Usuń
  12. kremik mi sie bardzo podoba natomiast metaliczny nie podpasowalby mi:)
    moja plytka nie jest równiusia i perłowe wykończenia wyglądają beee

    OdpowiedzUsuń
  13. Kremowy wygląda bosko! Szkoda, że nie można go kupić pojedynczo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Ja w sumie najchętniej przygarnęłabym jego właśnie i hibiskusowy róż.

      Usuń
  14. oba takie pode mnie :)
    choć gdybym przeszperała zbiorek pewnie znalazłabym coś ciut podobnego :) niemniej fajny zestaw podwójny, zwłaszcza jak ktoś ma mniej kolorów :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoyka na pewno ma podobny kolorek do tego tealowego :)

      Usuń
    2. I ja nawet wiem która to Zoya :P
      Duet bardzo ładny i co najdziwniejsze bardziej podoba mi się kremowy lakier, mimo iż kocham metaliczne wykończenie. Może dlatego że ma bardzo ciekawy odcień "tropikalnej wody" :)

      Usuń
  15. Kremowy przepiękny, ale metalik to kompletnie nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakbym mogła wziąć sam kremik to bym wzięła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kremowy bardzo ładny a metalik ładnie tylko w buteleczce wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam prawie idetiko perlowy z sally hansen:) Samba jest boooska:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tylko kremowy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie się uzupełniają, ale do mniebardziej przemawia duet Bahia.

    OdpowiedzUsuń
  21. kolory są pięknie, bardzo ładnie razem wyglądają, jednak ja przy metaliku zaaplikowałabym drugą warstwę gąbką, żeby uniknąć smug.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę. A nie zostawi "bąbelków" i wrażenia chropowatej powierzchni? Głupie pytanie może ale tak mi się skojarzyło z tapowaniem gąbką w decoupage'u ;)

      Usuń
    2. jeśli użyjesz drobnej gąbeczki do makijażu, to nie będzie żadnych nieprzyjemnych niespodzianek :)

      Usuń
  22. Perłowe nie są w moim guście, za to te kremowe po prostu śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za perłą nie przepadam ale ten jest chyba bardziej metaliczny.

      Usuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast