sobota, 11 maja 2013

Paleta Dior 5 Couleurs Blue Lagoon - Bird of Paradise collection + oko ;)

Z aktualnej, letniej kolekcji Diora Bird of Paradise, którą pokazywałam wczoraj, dom znalazły u mnie 3 produkty.

Pierwszy to paleta 5 Couleurs Blue Lagoon:


Cienie są dobrze napigmentowane, chociaż ich konsystencja jest lekka, bardziej pudrowa niż kremowa, w związku z tym odrobinę się osypują gdy nakłada się je pędzlem. Przy aplikacji dołączonymi pacynkami uzyskujemy intensywniejszy kolor i blask na oku.


Paleta jest, według mnie, bardzo dobrze skomponowana. Cienie możemy wykorzystać pojedynczo jak i wszystkie razem na oku korzystając z podpowiedzi w załączonym schemacie, co jest niebagatelną pomocą dla mniej wprawionych w makijażu osób.


Mimo, że zawsze sceptycznie podchodziłam do turkusów, morskich zieleni i błękitów na powiece wydaje mi się, ze paleta daje sporo możliwości - od delikatnego jaśniutkiego i dziewczęcego efektu po letnie smoky mieniące się egzotycznymi odcieniami.

Przy takim zoomie rzecz jasna zmarszczki są ;)


Wbrew moim obawom cienie  w palecie Blue Lagoon nie są iskrzące, nie podkreślają zmarszczek i niedoskonałości powieki, które u mnie, z racji wieku, występują w dużej ilości.


Na lewym oku makijaż jest mniej intensywny ;)

Mój odbiór tej palety jest bardzo pozytywny. Nie jestem tylko do końca przekonana, czy pasuje do mojej tęczówki ale co tam - idzie lato a wraz z nim odrobina szaleństwa się przyda :)

Jutro lakierki z zestawu Samba - wpadajcie ;)

72 komentarze:

  1. Jak dla mnie pasuje do tęczówki,tylko tusz powinien być jakiś inny,nie sklejający tak rzęs i żeby były ciut dłuższe,wtedy efekt będzie lepszy,przynajmniej tak mi się wydaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn.nie dłuższe,tylko takie bardziej wywinięte do góry:)

      Usuń
    2. Dzięki za rady. Rzęsy są nieco sklejone bo Pyton HR umiera :( Poza tym zawsze gdy robię zdjęcia oka od dołu wychodzą takie krótkie rzęsy :/

      Usuń
    3. Tak to jest niestety z umierającymi tuszami,mój obecny też już widze dogorywa:)

      Usuń
    4. :( A szkoda mi jeszcze wywalić :/

      Usuń
    5. o kurcze, taka sklejka pytonem? a fe, do kosza! ;)

      makijaż na Twym oku piękny, aczkolwiek absolutnie nie moje kolory.

      Usuń
    6. No chyba w końcu muszę się z nim rozstać zwłaszcza, że drugi leży w szufladce. I tak uważam, że długo wytrzymał :)

      Usuń
    7. a probowalas mojego faworyta Clinique?

      Usuń
    8. Nie, może się skuszę :)

      Usuń
  2. Oj kolory zupełnie nie moje, nie lubię się w niebieskim :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie Ci w niebieskim, ja wyglądam w nim strasznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem taka pewna, czy byłoby Ci źle, ale jeśli źle się czujesz w takich kolorach to nic na siłę, tylko pamiętaj słowa Ani Orłowskiej - kolor odmładza (to akurat Ci może na razie niepotrzebne) i dodaje świeżości :)

      Usuń
  4. Ten makijaż u Ciebie jest dla mnie ogromnym zaskoczeniem :) Oczywiście pozytywnym ;) Z tego co widzę cienie ładnie kryją... aż nabrałam ochoty na tę paletkę

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jakos nie moge sie przekonac do blekitow na powiekach. Mam oczy niebieski zielonkae (takie troche aqua w swietle dziennym) i wydaje mi sie ze bløekit je jakos przytlumia. U Ciebie wyglada to lekko i dziewczeco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Niestety błękit niebieskiej tęczówki nie wydobędzie ale ile można się tymi brązami maziać? ;)

      Usuń
    2. wie wiem, najlepiej blekit wydobywa miedziano pomaranczowy ale ja przeciez bym jak kogut wygladala juz nawet nie kura :P Lubie granaty sprobuj byloby Ci ladnie bo chyba jestes blondynka.

      Usuń
    3. Blondynka :) ale granaty też nie bardzo dla mnie. Mnie dobrze w szarościach, brązach, brzoskwiniach.

      Usuń
    4. I oliwkowo-złotych zieleniach, których tak unikasz :P

      Usuń
  6. sorry za te bledy, ale nie moge edytowac po wyslaniu

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaskakująco mocny pigment, jak na Diora. Efekt śliczny dołożyłabym może jakąś kreseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet myślałam nad kredką z tej kolekcji ale w sumie ja tak rzadko kredek używam, że może coś ciemnym cieniem namaluję :)

      Usuń
  8. Cudne kolory, uwielbiam niebieskości choć mi nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez myślałam, że mi ie pasują ale nie jest chyba tak tragicznie.

      Usuń
  9. Kolory są ładne, chociaż w paletce wyglądają na ciemniejsze. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. musze sie wybrac do sklepu... bo coraz bardziej mi sie ta LE podoba :D bardzo fajnie wyglada na oku... heh... dawno nie kupilam zadnych piatek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ochotę na tą paletkę, uwielbiam takie kolory, ale biorąc pod uwagę moją niebieskoszarą tęczówkę to raczej używałabym jej bardzo rzadko.
    Poza tym mam już tyle niebieskich i turkusowych cieni innych marek, że koniec końców chyba sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak uważasz ale przemyśl, żeby potem nie szukać w rozpaczy na Ebayu :)

      Usuń
  12. Dobry wybór, spodobała mi się od pierwszego wejrzenia :) Chciałabym jeszcze zobaczyć to mieniące smokey.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi brzydko w niebieskich cieniach. Jeśli użyłaś wszystkich 5 odcieni do makijażu oka to niestety paleta wypada bardzo słabo bo na oku widać biały i jedn odcień niebieskiego. Mogli dać granat do tego. Słabiutko

    OdpowiedzUsuń
  14. na Twoich slepkach wygląda super! ale ja się w takich niebieskościach nie czuję.. jedna rzecz mniej więc mnie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dawniej nie lubiłam wszelkich odcieni niebieskiego, mam złe wspomnienia :P Jednak ostatnio się do nich przekonują, ta paletka wygląda bosko, te najjaśniejszy błękit miodzio :) A co do makijażu, próbowałaś może dolożyć w zewnętrznych kącikach granat, albo ciemny szary? Coś mi wyobraźnia podpowiada, że będzie to super połączenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno byłoby lepiej ale chciałam użyć tylko tej palety :)

      Usuń
  16. Kolory fajne, natomiast kompletnie nie moje... ponoć do niebieskich i zielonych oczu nie powinno się używać niebieskich cieni, ja mam niebieskie więc używam brązy i róże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że nie powinno ale paleta mi się podoba i chyba makijaż nie wyszedł najgorzej.

      Usuń
    2. A to zalezy wg starych wzorcow i starych schematow do niebieskich pasowaly tylko brazowe ale idziemy nie schematami :-)Teczowka teczowce nierowna byle by nie dublowac teczowki i dac jakis kontrast.Ta paleta typowo niebieska nie jest pewnie na zywo u Ciebie Krzyklo wyglada super.:-)Cudny zakup

      Usuń
    3. Na żywo jest pięknie ale w necie aparat zjada kolorki :(

      Usuń
    4. tak własnie myślałam - widziałam paletkę na żywo i widać,że aparat zjadł kolory:) Pisałam z telefonu i wyszedł mi troszkę stek bzdur hehe:)
      Generalnie Pirelko patrząc na schmaty może i masz rację, ale od tego się już odchodzi:) Tak jak i od ścisłych kryteriów jaką sie jest porą roku, świat byłby bardzo ubogi gdyby trzymać się ciagle schametów i fasonu:P
      I tak jak powiedziałam tęczówka tęczówce nierówna:)

      Usuń
    5. Oj tak, schematy są nudne - wiemy coś o tym ;)

      Usuń
    6. Ja mam zieloną tęczówkę i czasem maluje się kolorem granatowym. Myślę, że te kolorki będę też fajnie prezentowały się pojedynczo- monohrom, no właśnie odejdźmy od schematów;) mnie się podoba:)

      Usuń
    7. ja też mam zieloną ale czasem wpada w brąz, zależy od światła i cieni:P Więc nie ma co generalizować:)Granaty sa zawsze cudownym antidotum na zmęczenie oczu i czystośc białka:P

      Usuń
  17. Pewnie, że lato i trzeba oko ożywić:) Bardzo ładnie się prezentują z Twoim oczkiem:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  18. Och! Lakierów już nie mogę się doczekać :) Paletka pięknie prezentuje się na oku. Limitki Diora zawsze mnie czymś kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja za niebieskim na oku nie przepadam,ale już za piątkami Diora bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobiety zazwyczaj są zachowawcze w kolorach makijażu a Dior chyba chcial przełamać hegemonię wszechobecnych brązów ;)

      Usuń
  20. mi się takie niebieskości niespecjalnie podobają...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedy oglądałam poprzednią notkę, stwierdziłam, że najbardziej interesuje mnie właśnie ta paleta. Przed publikacją tej notki chyba czytałaś w moich myślach :)
    Tak jak się spodziewałam - paleta daje super efekt na oku. Ja w ogóle jestem fanką cieni Diora - niby są takie niepozorne (co sprawiło, że oddałam mamie moją "piątkę"...), a dają zaskakujący, piękny efekt (co sprawiło, że potem tego oddania żałowałam :P).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Diorowe piątki to zupełnie inna kategoria niż profesjonalne cienie np. Mac. Są natomiast zazwyczaj dobrze skomponowane, łatwe w aplikacji i dają delikatny efekt.

      Usuń
  22. Paletka przepiekna, idealnie trafia w moj gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. kurka, jak ostatnio bylam w perfumeriach nie bylo ich jeszxcze a teraz nie mam za bardzo kiedy podjechac... jest sliczna... i pasuje Ci bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem zaskoczona, że wygląda na mnie przyzwoicie. To był eksperyment ;)

      Usuń
  24. Na odważną paletkę się zdecydowałaś :) Z Twoją tęczówką prezentuje się bardzo ładnie, będzie idealna na wakacyjne wypady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwaga przychodzi z wiekiem... albo może brak samokrytyki ;)

      Usuń
  25. Kolorystyka tej paletki przypadła mi do gustu:) Długo nie potrafiłam przekonać się do turkusu, teraz nadrabiam zaległości ze zdwojoną siłą;)

    Uzyskałaś płynne przejścia pomiędzy poszczególnymi odcieniami. Zazdroszczę zdolności manualnych:) Wciąż pracuję nad blendowaniem, ale nie widzę postępu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pędzel to podstawa.
      Mac 217 jest niezastąpiony ale i Maestro ma niezły i Bdelium Tools.

      Usuń
  26. Tobie ładnie, ja wyglądam w niebieskim dość niekorzystnie :( a szkoda bo cienie są śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak samo, nie maluję się w tych kolorach. bo wyglądałabym dziwacznie.
      ale paletka bardzo ładna

      Usuń
  27. piękne kolory
    ale do trwałości cieni Diora miewam zastrzeżenia
    TrolldorA

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdyby były matowe- to super :) ale jak dla mnie za dużo błysku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maty są trudne i mało firm je ma, nawet Mac ;)

      Usuń
  29. Piękne kochana. Strasznie mnie ta kolekcja kusi, szczególnie duo lakierowe - zielone.
    Cienie prezentują się bardzo fajnie. Tak właśnie jakby Dior wykradł niewielką cząstkę tropikalnego raju w kolorach :)

    Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samba jest śliczna ale trzeba lubić metaliki :)

      Usuń
  30. Według mnie do teczowki pasuje. Piękny ten zestaw cieni. Wybacz brak polskich znaków ale pisze z komórki i nie zawsze mi sie dodają.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakoś nie widzę siebie w takich błękitach :/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast