sobota, 11 maja 2013

Dior Bird of Paradise - Rajski ptak wylądował :)


Bird of Paradise to letnia kolekcja makijażu Diora. Jest już dostępna w perfumeriach.

Kolekcja, która wzbudziła we mnie mieszane uczucia po pierwszych zdjęciach reklamowych ze względu na użyte kolory i ich intensywność. Sceptycznie podchodzę do morskich i egzotycznych klimatów w makijażu. Jednak, gdy dzisiaj stanęłam oko w oko z diorowym Rajskim Ptakiem stałam dłuższą chwilę oczarowana.

Jestem nieco uzależniona od kolekcji limitowanych (wiecie to, prawda? ;). Mimo to, a może właśnie dlatego, z czasem zaczęłam oczekiwać od nich jakiegoś szczególnego efektu, niecodziennego działania na moje zmysły.

Ostatnio niewiele limitek jest w stanie mnie uwieść i zauroczyć.
Bird of Paradise się to dzisiaj udało.


W kolekcji Bird of Paradise skóra nabiera złocistego odcienia, oczy i paznokcie ozdabiają egzotyczne i wyrafinowane kolory: turkus i indygo, pawia zieleń i hibiskusowy róż, zmysłowe usta podkreślone są kolorem różowym, koralowym lub morelowym.

Tropikalne barwy pulsują w rytmie lekkich jak piórko konsystencji, objawiając niezwykłą urodę współczesnych rajskich ptaków.

PALETY 5 COULEURS
Kontrastowe formuły i awangardowa kolorystyka: słynna paleta 5 Couleurs przenosi się w morskie głębie lagun (374 Blue Lagoon) i w krainę mieniącą się kolorami pawich piór (434 Peacock).

Blue Lagoon

Peacock




DIORSHOW MONO
Diorshow Mono, modny dodatek, cienie Backstage, dostępne są w dwóch nowych letnich odcieniach: czystym błękicie indygo oraz niebieskim „petrol blue”, wzmocnionym złotymi refleksami.

Parati

Feather


DIORSKIN NUDE TAN PARADISE DUO
W jednym produkcie Dior łączy słoneczny puder i róż do policzków.
Cera zyskuje połysk, mieni się i nabiera „słonecznych” kolorów o maksymalnym blasku.

Pink Glow

Coral Glow

DUET LAKIERÓW DO PAZNOKCI BIRD OF PARADIS
Według Diora latem lakier do paznokci można nosić jak bikini, zestawione nie do pary. Od mieniącej się pawiej zieleni na dłoniach, po turkusowy błękit na stopach... Albo odwrotnie...


Samba

Bahia

JELLY LIP PEN
Dior zmienił profesjonalny ołówek „jumbo pencil” w najmodniejszy tego lata błyszczyk. Formuła balsamu łączy pielęgnację oraz niesamowicie lśniące pigmenty. Nowy Jelly Lip Pen utrzymuje się na ustach przez długie letnie dni, przynosząc im przyjemne uczucie naturalnych, nieumalowanych ust.

Ilhabela
Gaia


Copacabana

Carioca

DIOR ADDICT LIPSTICK
Pomadka do ust „easy chic” Dior pojawia się w czterech nowych odcieniach, idealnych na lato. Ożywczy odcień koralowy, cukierkowy róż, letnia fuksja i promienny róż sprawią, że usta rozpromienią się soczystym blaskiem.

On the Beach

Flamingo

Exotique

Passionnée


1 COULEUR EYE GLOSS
W tym sezonie 1 Couleur Eye Gloss ozdabia oczy delikatną warstwą lśniących drobinek w odcieniach ciepłego brązu i złotego piasku.

Golden Sand

Zenith

DIORSHOW LINER WATERPROOF
Graficzny, łatwy w nakładaniu Diorshow Liner Waterproof podkreśla spojrzenie kreską w odcieniu wodnej zieleni.
Vert d'Eau







DIORSKIN NUDE TAN BB CREME
Lekka formuła - delikatna i słoneczna jak brązujący puder – przynosi skórze piękny, ciepły koloryt i tuszuje niedoskonałości, zachowując transparentny efekt. Tworzy makijaż bardzo naturalny, o delikatnym aksamitnym wykończeniu, który ujednolica cerę i nadaje jej zdrowy koloryt.

Dobrze wchłaniająca się konsystencja, bogata w składniki aktywne pochodzenia naturalnego, wygładza, nawilża i chroni skórę, przynosząc jej uczucie świeżości i komfortu.

Skóra jest odżywiona, wygładzona i nabiera pełniejszego wyglądu.

Aby koloryt był naturalny i jeszcze piękniejszy, Dior po raz pierwszy wzbogaca formułę kremu BB w aktywny składnik „Tan Beautifier”, który w miarę stosowania przygotowuje skórę pod opaleniznę, upiększa ją i przedłuża jej trwałość już od pierwszych słonecznych dni.

Występuje w dwóch odcieniach.


Jutro, a właściwie dzisiaj ;) zapraszam Was na prezentację produktów z kolekcji, "bo, gdy mnie co zauroczy, rzuca mnie się do torby", że sparafrazuje słynną piosenkę w wykonaniu Jerzego Stuhra ;)





27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Moją packshotową historię? ;)

      Usuń
    2. a już miałam Cie pochwalić za mega artystyczny obraz:P

      Usuń
    3. Hehe, nie mam ani zdolności ani warunków by robić takie zdjęcia ale chętnie wykorzystuję jak mogę bo to w większości majstersztyk ;)

      Usuń
  2. się zakupami chwal, a nie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogladalam ja dzisiaj i najbardziej chcialam kupic tego BB,ale to jakas porazka kolor baaaardzo,ale to baaaardzo ciemny wiec zrezygnowalam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są dwa odcienie i nie zapominaj, że to jest krem do stosowania na opaloną już nieco skórę :)
      Co prawda, mimo że mnie też kusił nie zdecydowałam się na zakup ze względu na odcień -ten jaśniejszy jest zbyt miedziany moim zdaniem. Należałoby pewnie wypróbować przed zakupem.

      Usuń
    2. Wiem ogladalam 001,ale dla mnie i tak on byl o wiele wiele za ciemny nawet gdybym sie opaliła,nigdy nie opalam się aż na taka czekoladkę.

      Usuń
  4. Piekna kolekcja, czaruje Dior oj czaruje postaram mu sie oprzec:) Bo czekam na Guerlain i Chanelos:P Ale kto wie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie się działo tego lata tylko niech wreszcie się pogoda określi :/

      Usuń
    2. Peacock cudowna paletka hmmmm

      Usuń
  5. Szminki i błyszczyki w kredce wyglądają świetnie, zresztą paletka Peacock też jest niczego sobie :) Pokaż koniecznie no co się zdecydowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chce kupic duo Coral Tan ale nigdzie nie ma, sa pomadki i lakiery a tego nie. Jakos dziwnie na raty dostaja u mnie te kolekcje.

    OdpowiedzUsuń
  7. podobaja mi sie te zielenie - lakiery do paznokci i strasznie kusi ten bb tan oj kusi. Ciekawa jestem co kupisz.. zawsze troche omija Diora cienie bo maja duzo perly i mi zmarchy tylko podkreslaja - ale kolory piekne szczegolnie paletka peacock.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś do mnie nie przemawia ta kolekcja. Ale ja ostatnio coś wybredna się zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najchętniej wzięłabym wszystko..

    OdpowiedzUsuń
  10. lakiery do paznokci zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lakiery są przepiękne, szczególnie oba z lewej strony -brałabym ;) Tak samo paletkę Blue Lagoon, pięknie skomponowana. Jestem ciekawa co tam Ci wpadło do torby ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. to oko rajskie pięknie wygląda...żałuję, ze nie potrafię tak malować :<

    OdpowiedzUsuń
  13. ta reklama to troche taka jak diorowska z lat 80 tych z Pewexu :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby tak zmiksować obie paletki byłby idealny zestaw na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast