niedziela, 5 maja 2013

Peace & Love & OPI - O.P.I San Francisco collection fall/winter 2013

Produkt otrzymałam od marki OPI

Dzisiaj post lakierowy :)

Od wczoraj walczę aby zrobić dobre zdjęcia pewnego niesamowitego lakieru.
Mowa o Peace&Love&OPI z kolekcji San Francisco na sezon jesienno-zimowy 2013.
Po piaskach z tej kolekcji jest to mój ulubiony kolor.



"Walczę", ponieważ Peace&Love&OPI jest potwornie trudnym do uchwycenia w warunkach domowych kolorem (tzn. nieprofesjonalnym sprzętem, przy świetle dziennym). Przy okazji tej walki miałam wielce odkrywcze przemyślenie, jak bardzo różni się obraz dostarczany przez nasze oko do mózgu o tego jaki widzi aparat ;) Na przykładzie takich trudnych przeciwników jak Peace&Love&OPI człowiek jest w stanie zgodzić się z tezą, że fotografia reklamowa, produktów może być sztuką - pokazuje jak wielkim profesjonalistą i artystą jest fotograf użytkowy ;)

Efekty mojej walki prezentuję poniżej chociaż odcienie tego lakieru na moich zdjęciach nie są do końca zgodne z rzeczywistością :(




Peace&Love&OPI jest niesamowitym ... wielochromem ( to mój neologizm). Ma w sobie bowiem zieleń, grafit, czerń, granat, fiolet i nieco fuksji.


Jedno jest pewne, moim zdaniem. Brak swatchy w internecie, czy też zniechęcająca ich jakość nie jest spowodowana nijakością tej kolekcji a trudnością w uchwyceniu aparatem kolorów, które ją tworzą. Trudne są piaski (widać to TU), trudny jest Peace&Love&OPI i obawiam się, że trudne będą również pozostałe kolory, ponieważ po kilku podejściach wiem, że moje zdjecia nie oddają ich uroku.

Jest też oczywiście inna opcja - maszyna działa poprawnie na tyle na ile osoba ją obsługująca ;)


35 komentarzy:

  1. wierzę, że jest piękny :) ale chyba jednak nie mój tak do końca.. zresztą ja za OPIkami jakoś nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze popracuję nad fotkami i wrzucę go powtórnie na blog na jesieni ;)

      Usuń
  3. fajny jest, ale dla mnie nie na tyle, żeby wydać na niego tyle ile kosztują Opiki, mam podobny z Essence i w zupełności mi wystarcza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze mnie sie nie podoba, wierze, ze zdjecia nie oddaja jego wygladu w rzeczywistosci, ale mimo wszystko mnie nie zacheca :P

    OdpowiedzUsuń
  5. niespecjalnie mnie zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier wygląda pięknie, potrafię sobie go wyobrazić na żywo :)
    Ja tez mam nie lada problem z nieprofesjonalnym aparat i uchwycenia szczegółów jakie bym chciała na zdjęciach :( zwłaszcza koloru paznokci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. Ja w dodatku nie obrabiam za bardzo zdjęć (nie lubię Photoshopa) a czasem jest trudno uchwycić wszystko aparatem.

      Usuń
  7. Podoba mi się i to bardzo, ale należy do kategorii tych lakierów, które podziwiam na cudzych pazurkach, a na swoich jednak niekoniecznie chciałabym go widzieć. Chociaż może patrząc na niego na żywo zmieniłabym zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię taki kolory :)
      Mnie z kolei nie bardzo "leżą" wszelkie błękity i turkusy.

      Usuń
  8. Fotografia reklamowa JEST sztuka :)

    Lakier mnie nie porwał, wyglada nad wyraz znajomo... Ale podejrzewam, ze i tak będę chciała spróbować na sobie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, "polimeryzowałabym" (jak mawia mój nastoletni kuzyn) z tym czy jest czy nie ;)

      Myślę, że kolorki z tej kolekcji trzeba próbować na sobie, nie polegać na swatchach w necie, żeby potem nie żałować :)

      Usuń
  9. nie do konca moj kolor ale podoba mi sie u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypomina mi Orly Cadeta bodaj ale myślę,że może byc znacznie ciekawszy, lubic takie kosmiczne łączenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam za dobrze Orly.
      Pewnie można w innych firmach znaleźć zbliżone odcienie. Mnie ten kompletnie zauroczył.

      Usuń
  11. To już można dorwać lakiery z kolekcji jesienno-zimowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie można ;)
      Swoje, z tej kolekcji, otrzymałam podczas spotkania z Suzi Weiss-Fischmann.

      Usuń
  12. Bardzo przydany post, coś czuję że będę tutaj częstym gościem :)


    A może chciała byś wziąć udział u mnie w rozdaniu kosmetycznym? z miejsca Cię zapraszam :)do wygrania 3 palety cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny odcień, wygląda jak skrzydła żuka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny jest, widać jak zmienia swoją barwę w zależności od oświetlenia, no ale tego typu lakiery są niefotogeniczne i niema na nie rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie w moim typie, już po zdjęciach lakieru w buteleczce wiedziałam, że będzie piękny. Co do zdjęć kameleonów to cpykaj ich najwięcej jak możesz, przy różnym oświetleniu i różnych ułożeniach rąk. Ale i tak nie zawsze daje się uchwycić wszystkie kolory :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś Ty wiedziała ile ja nastrzelałamnfotek zanim tych kilka się jako tako udały ;)

      Usuń
  16. Kolorek przypadł mi do gustu ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaa aaaaaaaa piękny♥ Zapewne w rzeczywistości jest jeszcze ładniejszy, sama się dziwie ale strasznie mi się podoba, ma bardzo niezwykly i uroczy kolor

    OdpowiedzUsuń
  18. takie chromki zachwycaja dopiero na zywo, trzeba mu przyznac ze ma wielki potencjal!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem fanką takich kolorów, wolę paznokcie pomalowane w żywe lub jasne kolory, ale za to przyznam, że taki kolor jest przeze mnie rzadko widywany na paznokciach i jest oryginalny :-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast