sobota, 18 maja 2013

Dior Hydra Life BB Creme, czyli alternatywa dla podkładu

Hydra Life BB Crème Enhancing Moisturizer SPF 30 to pierwszy Beauty Balm zainspirowany azjatyckimi rytuałami pielęgnacyjnymi  opracowany we współpracy z makijażystami marki Dior. Łączy w sobie nawilżające i ochronne właściwości produktu do pielęgnacji z udoskonalającym i  wygładzającym działaniem podkładu. 


Dior ma ten produkt w swojej ofercie od jakiegoś czasu. Dotychczas krem był dostępny w dwóch odcieniach, dość ciemnych przyznam.  Niedawno wprowadzono nowy, najjaśniejszy kolor 01 Beige Lumière. Ten właśnie kolor posiadam.


Jak sam opis wskazuje Dior ZAINSPIROWAŁ się azjatyckimi kremami BB a nie STWORZYŁ kolejny. Próżno więc szukać w tym produkcie cech typowych dla kremów BB, czyli mocnego krycia, wypełnienia blizn, poważnych niedoskonałości.

Krem BB Diora ma delikatną, lekką koloryzującą konsystencję i jest faktycznie połączeniem podkładu z pielęgnacją.  Można go z powodzeniem nakładać zamiast kremu, ponieważ posiada dobre właściwości nawilżające i ma dość wysoki faktor. Latem jest to bardzo komfortowa opcja jeśli chcemy odciążyć nasz makijaż. Oprócz właściwości pielęgnacyjnych produkt jest bowiem właśnie podkładem. 

Jako podkład ujednolica koloryt skóry, tuszuje niedoskonałości nie tworząc efektu maski, jest lekki więc nie czuć go na buzi, nie zapycha. Dobrze, że Dior wprowadził trzeci jasny kolor, który jest moim zdaniem idealny dla polskich bladziochów ;)


Po nałożeniu BB Hydra Life cera jest jedwabista w dotyku, rozświetlona, wygląda młodziej. Jedyny mały minus to lekkie uwydatnianie suchych skórek w okolicy nosa na mojej bardzo suchej skórze.

Opakowanie jest bardzo wygodne. Z aplikatora z pompką wydobywa się akurat tyle produktu ile potrzeba a potrzeba naprawdę niewiele – krem jest bardzo wydajny. Zapach jest delikatny i przyjemny a nadaje go zapewne jeden ze składników - woda malwowa.

Podsumowując to dobry produkt tzw. 2 w 1, pielęgnuje i upiększa, jest dostępny w 3 odcieniach więc każdy znajdzie kolor dla siebie  a przy tym jest teraz w promocji w niektórych Sephorach :) 

Co Wy stosujecie latem? Jesteście wierne podkładom czy wybieracie inne produkty?






64 komentarze:

  1. aktualnie już przestałam stosować podkład :) i hmm w sumie to nic nie nakładam na buźkę

    OdpowiedzUsuń
  2. latem tylko minerałki :) podkład jakoś wolę na sezon jesienno-zimowy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minerałki super ale nie mają filtra :/

      Usuń
    2. nie do końca .
      One same w sobie są filtrem :)
      głownym składnikiem jest tlenek cynku i dwutlenek tytanu .
      Ja używam Lily Lolo i producent zapewnia o filtrze SPF 15

      Usuń
  3. MIalam kiedys ten produkt ale mi nie sluzyl i musialam go odsprzedac kolezance. Mialam wrazenie ze wlasnie mnie lekko wysuszal na policzkach, przez co tworzyly mi sie liszaje:(

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie ale spodziewałam się większego efektu, skóra rzeczywiście wygląda naturalnie i jest rozświetlona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie efekt jest satysfakcjonujący. Nie szukam dużego krycia ani w podkładach ani w tym produkcie.

      Usuń
  5. mam na niego coraz większą ochotę :D ładnie wyrównał koloryt, pdoba się mnie :D
    muszę zmacać ten najjaśniejszy kolor, bo wydaje się, że by mi mógł podpasować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przerzuciłam się zupełnie z podkładów na kremy BB. Tegio diorowskiego nie znam, ale wygląda on bardzo kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. daje bardzo ładny efekt na twarzy, me likey :)

    OdpowiedzUsuń
  8. On jest sam w sobie taki satynowy i może przy bardzo suchych skórach podkreslać suche skórki:P Bardzo dobrze sprawdza się do mieszanych:)
    Jak ktoś szuka bardzo treściwych, komfortowych kremów tutaj tego nie znajdzie, ale na letni czas moim zdaniem fenomen pośród masy kremów inspirowanych BB.
    Choć czekam na jeszcze jednego faworyta:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i znowu mnie zaintrygowałaś ;) Guerlain?

      Usuń
    2. Kurcze, a ja co innego uslyszalam wczoraj od wizazystki Diora. Stwierdzila ona ze ten BB lepiej sprawdza sie na skorach normalnych i suchych :/ niz mieszanych

      Usuń
    3. Ja mam ekstremalnie suchą więc nieco suche skórki widać :/

      Usuń
    4. No kochane, ustalcie zeznania do jakiej skóry, bo ten pseudo-bebik całkiem mnie zainteresował. Ma wysoki filtr a czegoś takiego potrzebuje na lato. No i ten ciemniejszy kolor wygląda na mój :)

      Usuń
    5. Domi to ja bym polemizowała, nawet naocznie na ręce mozna to stwierdzić:) A która wizażystka, może znam?:)Są różne tekstury BB, pomijając kwestie prawdziwości i wyższosci pewnych marek , które sa bardzo kontrowersyjne dla mnie,to każda marka ma inna teskturę, bardziej tresciwszą , mniej komfortową, sa bardziej nawilżające i bardziej satynowe etc etc:)
      Myslalam nad obszernym postem na ten temat ale.............zobaczymy:)Mam swój ranking

      Usuń
    6. Tova, mnie się wydaje, że do mieszanej w kierunku suchej jest idealny albo do dobrze nawilżonej suchej. Tłusta będzie się świecić chyba przez tę mikę.

      Usuń
    7. Czyli nie dla mnie :(
      A szkoda, bo strasznie męczy mnie nakładanie kremu, potem filtra i dopiero później podkładu :(

      Usuń
    8. Tova 1 sprobuj, jak masz mieszaną skórę to moze byc, do bardzo tlustej to raczej bez przypudrowania nic się nie sprawdzi:P ale mieszana w kierunku tlustej czemu nie jak mówię on jest satynowy .
      Krzykla mica odbija swiatło i pochlania tez sebum:)

      Usuń
    9. 4premiere, chyba że jest perłowa to wtedy nadaje połysk ;)
      Zapewne tu nie taka jest dodana.
      Podobno mika, w porównaniu z wypełniaczami organicznymi słabiej wchłania sebum i w związku z tym jest polecana raczej dla cery normalnej i suchej więc może u Tovy faktycznie się sprawdzi.

      Usuń
    10. nie widziałam w BB Diora wypełniaczy organicznych chyba ze piszesz o talku poza tym mika tez jest wypełniaczem:)tak jak i puder ryżowy który akurat sebum bardzo pochłania,a satynowość opieram na tym co zauważyłam w praktyce :)Możesz podać skład INCI - zobaczymy:)

      Usuń
  9. Ładny kolor, jaśniutki :) Latem jestem wierna Skin Illusion, tyle, że w bardzo oszczędnej ilości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Od lat stosuję tonujący krem hydra life Diora i dla mnie to po prostu hit:) tego bb nie miałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej linii Diora ale BB jest bardzo dobrym produktem :)

      Usuń
  11. no wiec ja przyznam szczerze, ze latem nie stosuje czesto podkladu chyba, ze mam w pracy cos bardzo waznego. U mnie jest obowiazkowy lakier do paznokci i szminka i tego sie trzymam. Latem stosuje kremy tonujace, BB lub tylko lekko puder, a niedoskonalosci zakrywam punktowo podkladem badz korektorem. Probowalam ten Diora ale jeszcze wtedy nie bylo tego najjasniejszego wiec wyszlo mi zolte na twarzy i sie zniechecilam. Ale wielki plus za pompke no i moze sie skusze na tej jasny teraz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te dwa pozostałe odcienie nie nadają się dla jasnej cery więc chwali się firmie, że dodała ten nowy odcień.

      Usuń
    2. tak masz racje. Ja mam chyba najjasniejszy odcien skory jaki mozna znalezc bo po mamie ciemnej mam bardzo ciemne wlosy, a po ojcu rudym blondynie jasna skore i taka dziwna mieszanka wyszla - ja. Trudno dobrac podklad lub krem tonujacy bo wszystkie prawie firmy maja za zolte..

      Usuń
    3. A Ty w różo-beżu szukasz?

      Usuń
  12. Cera wygląda promienniej i na bardziej wypoczętą. SUPER.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powoli rozglądam się za bb na lato, najlepiej z ekstremalnym filtrem :))
    Dior? Nie znam, ale definitywnie rozważę

    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozważ. Jest dużo lepszy od tego, który niedawno wyszedł w makijażu wiosennym.

      Usuń
    2. Koniecznie rozważę, robi się cieplej i czuję, ze moja skóra woła "tlenuuuu, słońcaaaaa, lekkiego bb kremu!". Narazie szaleję z Eclat Miracle - Lancome zachłysnęłam się tym serum. Stosuję pod BB Clinique i lubię.

      Usuń
  14. chętnie spróbuję :) inny diorowy bb jest chyba ciut za mocno wysuszający niestety.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Hydra life mialam krem tonujact ktory byl idealny,wiec pewnie i bebik by sie u mnie sprawdzil;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, bo ten BB to taki mocniejszy krem tonujący de facto :)

      Usuń
  16. Jakoś nie powala na kolana .

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz idealną cerę! Nie wiem po co Ci takie cuda od Diora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale tu nie tyle chodzi o zatuszowanie jakiś strasznych problemów skórnych (takich nie mam od czasów LO ;) bo BB Diora nie ma takiego celu ale o wyrównanie kolorytu. Niestety pojawiają się naczynka, zaczerwienienia. Zestaw krem+podkład latem jest dla mnie za ciężki.

      Usuń
    2. Nie wiem gdzie chowasz te naczynka i zaczerwienia, bo na zdjęciu Twoja skóra wygląda pięknie! :)

      Usuń
    3. No ale chyba nie na zdjęciu po lewej?

      Usuń
  18. Latem stosuję krem koloryzujący (essence lub alterra), lub stawiam na całkowitą naturalność mojej skóry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli sauté? Ja raczej już nie umiałabym nic nie mieć na twarzy ;)

      Usuń
  19. Bardzo ladnie wyrownal koloryt, nie ma nic lepszego na lato, niz kremy BB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że to widać. Mòj aparat czasem zjada efekt.

      Usuń
  20. bardzo fajne wykończenie daje ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja to sie nie powinnam wypowiadac:) wychwalam BB Diora od kiedy mam i nie chce juz nic wiecej! kusi jeszcze pod oczy BB ale najpierw musze wziąść na testy:) ja uwazam ze przy skorze , ktora nie jest bardzo wymagajaca i nie ma wielkich niedosonalosci jest to produkt wystarczajacy! ja od pol roku nie uzywam podkladu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, czyli nie tylko mnie przypadł do gustu :)

      Usuń
  22. Na lato dobrze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest dobrze a jak będzie za ciepło to zamienię go na krem z filtrem po prostu :)

      Usuń
  23. Jakoś do tych Bibasów nie mogę się przekonać:/ choć jeden z nich pozytywnie mnie zaskoczył ten z clarins'a.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam pozytywne oponie o nim.
      Dlaczego nie masz przekonania do Bebików? Do tych perfumeryjnych?

      Usuń
  24. nie miałam jeszcze żadnego BB...moja skóra na twarzy potrzebuje dobrego podkładu przez cały rok;)

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja się zastanawiam, po co Ci podkłady, jak ładnie wyglądasz bez niczego! :))
    A BB pięknie się prezentuje, bardzo naturalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, wychodzi na to, że obiektyw jest dla mnie łaskawy ;)
      Nie używam PS żeby nie było, że coś zmajstrowałam przy fotkach :)

      Usuń
  26. a jaka cena w promosi w sephorze? pytam, bo jestem poza PL i nie moge sprawdzić, a kusisz :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast