piątek, 17 maja 2013

Eisenberg Paris i krótki wpis o kontaktach blogger-firma

Nie jestem zwolenniczką wpisów z cyklu "przychodzi do mnie kurier/listonosz", tzw. hauli z produktami ze współprac. Staram się unikać ich na swoim blogu. Dzisiaj jednak zrobię wyjątek, ponieważ po pierwsze firma od której otrzymałam przesyłkę, od momentu pojawienia się w Polsce była obiektem moich westchnień a po drugie podejście do bloggerek jest bardzo profesjonalne i godne naśladowania.

Mowa o marce Eisenberg Paris.


Jestem pod ogromnym wrażeniem formy kontaktu, zwłaszcza, że nie ukrywajmy - marki selektywne z bloggerami kontaktują się niechętnie, żeby nie powiedzieć w ogóle, a tym bardziej z polskimi bloggerami.

Eisenberg, z tego co się orientuję, do każdej bloggerki wysłał wybrane przez nią produkty. Wysyłka z Monaco zajęła zaledwie kilka dni. Przesyłka, pięknie opakowana, zawierała dodatkowo miły, standardowy zapewne lecz spersonalizowany list.


Wraz z przesyłką i listem pojawił się mail informujący o jej nadaniu. Tym razem firma kurierska była szybsza niż internet :)


Wpis ma na celu oczywiście pochwalenie się, to normalne i ludzkie ale również chęć podzielenia się z Wami moim odczuciem co do jakości kontaktu ze strony firm, z którymi ten kontakt nawiązujemy.

Obserwuję, że wbrew potocznym opiniom, szacunek do bloggerek kosmetycznych rośnie. Rozsądne firmy, czy to selektywne czy massmarketowe, starają się traktować nas indywidualnie, słuchać i prowadzić dialog a nie monolog. Oby tak dalej - postawa roszczeniowa po żadnej ze stron do niczego kreatywnego nie prowadzi :)

Macie podobne, pozytywne doświadczenia w kontaktach z markami?


26 komentarzy:

  1. Ekskluzywna przesyłka. bardzo ładnie zapakowana

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty chwalipięto! ;D
    fajnie być w tak profesjonalny sposób potraktowanym , to się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo doceniam takie podejście firm do blogerów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za stara jestem na inne ;) Mało co mnie tak denerwuje jak brak profesjonalizmu, w każdej sferze życia a niestety w PL pełno tego na każdym kroku :/

      Usuń
  4. No, no, piękne podejście i cudowna zawartość!
    Ja jeszcze nigdy nie miałam współpracą z żadną firmą ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współpraca to może termin na wyrost w tym przypadku. Zresztą w takim pojęciu w jakim to słowo funkcjonuje w blogsferze ja też nie mam/ nie miałam ;)

      Usuń
  5. Parę tygodni temu zostałam potraktowana w sposób profesjonalny. Pani, która zaoferowała mi współpracę, wcześniej zaznajomiła się z moim blogiem, w związku z tym dostosowała ofertę do potrzeb mojej skóry. Gdy zadałam jej szczegółowe pytania, po 20 minutach otrzymałam odpowiedź. Firma nie stawiała dziwnych wymagań, a kosmetyk wzbudził moje zainteresowanie, toteż wyraziłam zgodę na współpracę. Jednak zazwyczaj trafiam na osoby, które nie mają zielonego pojęcia o marketingu. W styczniu otrzymałam propozycję, z której niewiele wynikało, a pan, który ją złożył, nie miał odwagi podpisać się własnym nazwiskiem. Gdy widzę ofertę od "Tadka", to wiem, że na nią nie przystanę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Eisenberg to cudowna marka:) Gratuluję - spełniłaś marzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam na razie tylko demakijaż ale kusiła mnie pielęgnacja.

      Usuń
  7. I am Eisenberga to moje ukochane perfumy! Miłego testowania, Moja Droga!

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe potraktowanie sprawy...chwali się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej firm tak działa na szczęście.

      Usuń
  9. Moja mama i tata bardzo lubią kosmetyki tej firmy - są jej już wierni od lat:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kosmetyki wygladaja ciekawie, uwielbiam posty z nawiazanych wspolprac, poniewaz lubie wiedziec, co niedlugo dany bloger/ka bedzie niebawem recenzowac i szczerze mowiac, nie odbieram tego w formie chwalipiectwa, chociaz nawet jesli, to nie przeszkadza mi to :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam, że nie znam tej firmy. Ale to właśnie uwielbiam w blogowaniu - poznawanie nowego i ciągłe odkrywanie nieznanych mi dotąd kosmetyków/zapachów/technik. Ze mną jeszcze żadna firma się nie kontaktowała także takowego doświadczenia nie mam. Mam jedynie nadzieję,że jeśli kiedyś ktoś zechce ze mną współpracować to będzie to równie dojrzała współpraca.

    OdpowiedzUsuń
  12. i co się chwali? :P hihi

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie za dobrze Ci? :D
    Miłego testowania ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Eisenberg szczerze nie znam.
    Udanych testów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdraszczam, zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ich J'ose, więc tym barrrrdziej gratuluję ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie, niech więcej firm bierze przykład:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast