sobota, 4 maja 2013

Makeup Days Yves Rocher i moja wersja looku przewodniego ;)



Ostatnio mam fazę na makijaże utrzymane w niebieskiej tonacji i przyznam, że ogromnie podoba mi się propozycja makijażu Yves Rocher właśnie w takich kolorach.

Yves Rocher zaprezentował niedawno, w ramach Makeup Days, 5 wiosennych looków, z których najbardziej przypadł mi do gustu look przewodni. 


Mam prawie wszystkie potrzebne do jego wykonania produkty:

OCZY *Szary brąz-Turkus, Lazurowy błękit-Indygo *Kredka do oczu 3w1 czarna, pogrubiający tusz do rzęs Sexy Pulp
CERA Podkład rozświetlający Pure light  Korektor rozświetlający Puder sypki transparentny *Róż do policzków średni róż
USTA *Nawilżająca pomadka do ust wanilia
Legenda
: Produkty poprzedzone gwiazdką i podkreślone są podstawą realizacji looku



Moja wersja wygląda następująco:


Przy realizacji tego looku ograniczyłam się do oczu i ust i skorzystałam z porad Maxa HERLANTA makijażysty YR.
"OKO :
Obrysuj oko grubą, kreską używając czarnej kredki do oczu. Wycieniuj kolor rozcierając kreskę skośnym pędzlem do kresek. Rozetrzyj ją w górę powieki. Wymodeluj oko nakładając na ruchomą powiekę i w wewnętrznym kąciku odcień Turkusu za pomocą aplikatora. Następnie nałóż w zewnętrznym kąciku ciemniejszy kolor –Indygo, na górnej i dolnej powiece. Ponownie wróć do koloru Turkusu, nabierz odrobinę na skośny pędzelek i nałóż wzdłuż dolnej linii rzęs od wewnętrznego kącika. Spojrzenie podkreśl czarnym Pogrubiającym tuszem do rzęs Sexy Pulp.
USTA:
Subtelnie podkreśl usta nawilżającą pomadką do ust Wanilia. Nabierz pomadkę na szpatułkę.
Użyj (…) pędzla do ust. Pomadkę nakładaj na zamknięte usta, jest to bardziej precyzyjne i łatwiej nakładać produkt. Zacznij od środka, a następnie rozprowadź pomadkę na całych ustach."

Moja wersja jest bardziej dzienna ale jeśli „przerysujemy” nieco makijaż uzyskamy efekt wieczorowy, jak na zdjęciu looku przewodniego Makeup Days Yves Rocher.


Firma ma aktualnie w swojej ofercie usług makijaże w ramach Makeup Days. Do 12 maja można umawiać się na bezpłatne makijaże i skorzystać z ciekawych zniżek na produkty wykorzystane do stworzenia każdego z 5 wiosennych makijaży.


Pozostałe looki, jakie możemy sobie zaserwować w ramach Makeup Days to:

Delikatne róże
Elegancki fiolet

Zmysłowa czerwień
Szykowne beże i pastele
Do wykonania każdego z nich możemy kupić wszystkie niezbędne produkty zebrane w gustowne zestawy.


Lubicie kolorówkę Yves Rocher? Przyznam, że jestem pod wrażeniem efektu i jakości tych produktów.

57 komentarzy:

  1. zdanie moje znasz ;) ale te makijaże piękne! a i Twoje oczko ślicznie wyszło! ładnie Ci w takich niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem przekonana ale look na tyle mi się spodobał, że postanowiłam poeksperymentować na sobie ;)

      Usuń
    2. no i bardzo dobrze mój Króliczku :*

      Usuń
  2. Wybrałabym ten sam makijaż :) Także ostatnio lubię niebieskości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krzyklo, wyglądasz jak milion dolarów!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kpij dziecko, nie kpij ;) Staram się jakoś nie rozsypywać jeszcze :)

      Usuń
    2. Nie śmiem! Muszę przyznać, że Twoja cera jest w fantastycznym stanie - wyglądasz naprawdę znakomicie! Bardzo podoba mi się odcień pomadki.

      Usuń
  4. ładne oko. Nie miałam jeszcze nic z Yves Rocher

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wypróbuj. Mają ciekawe produkty np. bezbarwną konturówkę :)

      Usuń
  5. Oczko PIĘKNE!
    O ile pielęgnacji z YR znam dużo to z kolorówką nie mam jako takiego doświadczenie. Chociaż... Uwielbiam tusz bodajże dodający objętości, taki w różowym opakowaniu, mam też róż średnia morela - świetny i pomadkę francuska róża - piękny, delikatny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusz Sexy Pulp? Jest bardzo dobry. Szminki mają piękne kolory i są trwałe. Róży jeszcze nie znam.

      Usuń
    2. Nie Sexy Pulp, ten:
      http://www.yves-rocher.com.pl/tusz_do_rzes_zwiekszajacy_objetosc

      Usuń
    3. Sprawdziłam jeszcze pomadkę i dobrze mi się wydawało - to jest właśnie odcień Francuska Róża - pięknie wygląda na ustach

      Usuń
  6. bardzo ładnie Ci wyszedł ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny pomysł Yves Rocher z przygotowanymi zestawami do wykonania makijażu, no i makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że dobry pomysł? Przyciąga klienta :)

      Usuń
  8. Pieknie Krzyklo:) A mnie kręci ten fiolet:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż w Twoim wykonaniu, i te propozycje YR również są zachwycające, bardzo lubię ich kosmetyki, choć szczerze mówiąc bardziej stawiam na pielęgnacyjne, makijażowe jeszcze nie są mi tak dobrze znane, ale z pewnością to zmienię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie kolorówka kręci - jak w każdej firmie właściwie.

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że tęczówka zanika ale lubię niebieskie makijaże i trudno - niech zanika ;)

      Usuń
  11. Piękny makijaż, świetnie pasują Ci takie kolory :)
    Mnie najbardziej spodobał się look "Delikatne Róże" w pasiastej bluzeczce.
    Cienie YR jakoś nie zrobiły na mnie najlepszego wrażenia, ale lubię ich pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też chcę takie umieć!
    moje próby malowania oczu konczą się ostatnio jednym pytaniem z ust Faceta: "co ty masz na oku?" :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie umiem - na czuja robię ;)

      Usuń
    2. zazdroszczę takiego czuja, mój jest jakiś zepsuty ;)

      Usuń
  13. Nieźle! Ta wersja i fiolety podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie uzywalamniczego z kolorowki tej firmy, kiedys od czasu do czasu pielegnacje do twarzy i ciala. Moze sprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam. Kolorówka prezentuje się bardzo ciekawie.

      Usuń
  15. mam dwie pomadki od YR są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne oko!
    (ja pewnie wyglądałabym jak ofiara pobicia, bo z niebieskim mi nie wychodzi :P)
    a kolorówkę YR znam i lubię :)
    chętnie co jakiś czas do niej wracam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski na oku jest ryzykowny z powodu jaki podajesz. Też się obawiałam ale look YR mnie ośmielił - da się jednak :)

      Usuń
  17. Bardzo ładnie wyszedł Ci ten makijaż :) Na prawdę jestem pełna podziwu :))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wszelkich błękitów i granatów nie jestem przekonana i raz na ruski rok używam ale Tobie do tych błękitnych oczu pasuje :)
    Bardzo fajnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Obawiałam się jak to wyjdzie ale chyba jest ok ;)

      Usuń
  19. Ładnie się prezentuje, choć chyba nie miałabym takiej odwagi go nosić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego looku YR czy mojej wersji?
      Moja jest "light" :)

      Usuń
  20. oko wygląda pięknie;) ten look też mi się najbardziej podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszlo rewelacyjnie, chcialabym tak umiec ale raczej mi nie wychodzi, ale tez dziwnie sie czuje w takich kolorach, wole brązy. Zaciekawilas mnie ta kolorowka z YR, chyba sobie cos zamowie, zwykle sie ograniczam do kosmetykow pielegnacyjnych i lubie ich tusze do rzes choc nie starczaja na dlugo.
    Masz takie krotkie rzesy czy to tylko efekt zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny makijaż :D pasuje do Twoich oczu! :D


    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piekny makijaz ...
    dla mnie zdecydowanie roze , beze i pastele ....

    OdpowiedzUsuń
  24. Osobiście, bardziej podoba mi się chyba Twoja wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wybrałabym delikatne róże

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie wyszło, mnie też się podoba ten makijaż.
    W piątek i niedzielę maluję dla Yves Rocher w ramach tej akcji w Gdańsku - jeśli ktoś ma ochotę to serdecznie zapraszam do GH Alfa :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast