środa, 22 maja 2013

Oddam w dobre ręce :)

Wzięłam się za spóźnione porządki w mojej kosmetyczce i oto efekt - mam do oddania w dobre ręce to oto :

GUERLAIN
Terracota Light 02
Brunette

przydatny do "spożycia" jeszcze przez 18 miesięcy


Jeśli ktoś z Was ma ochotę na powyższy, kilka razy użyty przy pomocy czystego pędzla, kosmetyk to zgłoście się pod tym postem. 

Jedyny warunek - trzeba być obserwatorem mojego bloga i/lub polubić mój blog na FB  (KLIK) oraz poinformować o tym fakcie w komentarzu :)

Na zgłoszenia pod postem czekam do końca tygodnia.

Fajny bronzerek na lato :)

Na FB mam jeszcze sympatyczny róż do oddania w troskliwe łapki ;)

LATO PRZYBYWAJ :)



124 komentarze:

  1. Zgłosiłam się na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto spróbować :)

    Obserwuję jako: anne-mademoiselle
    Facebook: Anne Mademoiselle

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się, obserwuje jako yesiwantyouback :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudny! A spróbuję szczęścia, może mi się uda! :)
    lubię na FB, jako Noemi B.

    OdpowiedzUsuń
  5. o mamo! to też mi się śniło
    mój lekarz mówi, że jestem nienasycona ;D
    wchodzę w to rzecz jasna :>

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako: nika88
    na FB lubię jako: One more dress

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie przygarnę, obserwuje jako Młoda86

    OdpowiedzUsuń
  8. no jak Brunette no to prawie ja, czuję się wezwana do wzięcia udziału :D
    obserwuję i lubię oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam się koniecznie!!! :)
    obserwuję jako : z miłości do słodkości
    na fb jako: Agnieszka A.
    mail: agnes.999@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Twoim fb żelkowy róż uśmiecha się do mnie od rana, a teraz i tu taki smakołyk.
    Szczęściu trzeba pomagać. Zgłaszam się i wyrażam przeogromną chęc zaopiekowania się bronzerem *-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przygarnęłabym go do siebie i darzyła wielką miłością :)
    Obserwuję jako weak-point, lubię jako Sylwia Sajchta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oczywiście zgłaszam się ;)
    obserwuję jako Moniaa
    a na fb jako Monika N

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda przepięknie.

    Obserwuję i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Now or never, obserwuję jako Mademoiselle Chaos

    OdpowiedzUsuń
  15. aaa z chęcią przygarnę! polubiłam na fb jako bm-makeup.blog :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne odcienie bronzu. I ja ustawiam się w kolejce po to cudeńko :)

    Obserwuję jako Agnieszka Błoch - Drzazgała
    Lubię na FB jako Agnieszka Błoch -Drzazgała

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje łapunie są szczególnie troskliwe. Bo chucham i dmucham na moje kosmetyki. Zgłosiłam sie na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podnoszę grzecznie rączkę i zgłaszam się :D
    Obserwuję jako MsGosia
    I na fb też lubię (jako Małgorzta J.)

    :)

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie będzie mu cudownie :) Będę się nim opiekować, jakby był moim dzieckiem :D

    lubię na fb jako Ala Ma Kota i obserwuję jako Ala MaKota

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja, i ja chcę. Oczywiście obserwuję jako bumtarabum :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością się zgłaszam :)
    Obserwuję jako Magdawe

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako diarymakeup blog
    Lubię na FB jako Agnieszka L.

    OdpowiedzUsuń
  23. Oczywiście z chęcią przygarnę :)
    Obserwuję jako Mudi ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z przyjemnością przygarnę :)
    Obserwuję od dawna tu i na FB (Patrycja R.) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. już wiem, że to moja nowa miłość *_*

    obs: un-usual + fb: un-usual.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętna! ;)
    Obserwuję jako Mallene.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem i tu, i tam ;) Bronzery mi się wszystkie kończą powoli, więc chętnie zachachmęcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym chętnie przygarnęła bo kiedyś chciałam kupić...:)
    obserwuje jako Farizah, na fb jako Oktawia B.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ustawiam się w kolejce z mikro nadzieję ale zawsze;)- tutaj - esy,floresy,fantasmagorie, na fb - Małgorzata Ewa Jot:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się i ja...obserwuję oczywiście jako LaNińa

    OdpowiedzUsuń
  31. to i ja się ustawię :D
    obserwuję jako Szpinakożerca
    ale FB brak

    OdpowiedzUsuń
  32. jako brunetka chętnie przygarnę takie cudowności:) obserwuję jako Edyta Joanna

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się także! :) Obserwuje jako Rev

    OdpowiedzUsuń
  34. i ja:) obserwuję jako Paulina

    OdpowiedzUsuń
  35. Chetnie przygarne
    fb : Izabela Mal

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: eM
    Lubię na facebooku jako: Magdalena Maria G.

    OdpowiedzUsuń
  37. Spróbujemy :)
    Obserwuję jako Polly
    na FB: Paulina P.

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuję: KamiluŚkaa
    FB: Kamila T :))

    OdpowiedzUsuń
  39. urodziny mam 23, więc jak znalazł prezent:)obserwuję jako iwona ja

    OdpowiedzUsuń
  40. obserwuje jako Betsie :) fb: Beata G.
    cudeńko... pomaziałabym nim twarz z miłą chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. jestem bardzo chętna :)
    obserwuję jako JealousJelly
    na FB Justyna Dz.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem chetna!:)
    Obserwuję jako Kasienka23 i na FB jako Świat K.,

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako J.J
    mail j.jadzia02@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. zgłaszam się jako Marta i lubię jako Marta K :))).

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się ;) Obserwuję jako Chochlik ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja również jestem chętna :D
    Obserwuję jako Pilar

    OdpowiedzUsuń
  47. Teraz sama nie wiem czego pragnę bardziej - GUERLAIN czy EL :P Niech zadecyduje los hehe
    obserwuję, lubię i w ogóle :*

    OdpowiedzUsuń
  48. zgłaszam się; obserwuję jako Anna S, na FB Ania Sz

    OdpowiedzUsuń
  49. Wygląda ślicznie, w mojej głowie zapaliła się lampka z komunikatem: CHCE TO!!
    Obserwuję jako deedee_1

    OdpowiedzUsuń
  50. Kocham Guerlain i kocham brązery :) Chętnie się zaopiekuję Twoimi kosmetykami. Obserwuję FB jako Joanna K.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja również bardzo chętnie przygarnę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Jasne, że chcem. :)
    Obserwuje jako Paulina Wol.

    OdpowiedzUsuń
  53. Chodziłby ze mną wszędzie, dumnie prezentowany na twarzy :)
    obserwuje jako ThinkPositive
    FB lubię jako Fistashkowe Eldorado

    OdpowiedzUsuń
  54. pokocham miłością bezgraniczną <3

    oczywiście się zgłaszam :)
    obserwuję jako Ferrou
    na FB jako Joanna D-K

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Obserwuję jako eloum
    FB Ela Śni.
    Rozpieszczasz nas!

    OdpowiedzUsuń
  56. Pewnie że chcę i się zgłaszam :D obserwuję jako Lovely Kate a lubię jako Kasia Wirsz.... :)

    OdpowiedzUsuń
  57. obserwuje jako - southgirl

    Prawdziwe cudenko, mnie nie stac na tak drogie kosmetyki, wiec bylaby to prawdziwa ozdoba mojej kosmetyczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Wygląda apetycznie, chętnie przygarnę :))
    Obserwuję jako Bambi. :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. nie mam facebookowego konta, ale jestem posiadaczka tego pudru w wersji light dla blondynek (ktora nota bene nie jestem). Kupilam go pare dni temu i jeszcze nie zaczelam uzywac, ale zamierzam:) Ten dla brunetek wydwalam mi sie za cieplyw odcieniu, ale co ja tam wiem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiesz, wiesz :)
      Ja blondynka a wybrałam dla brunetek ;)

      Usuń
  61. Ja chcę ja :) Mój bronzer ostatnio okazał się różem a ja żyłam w nieświadomości :P
    obserwuję jako Margaretka :P

    OdpowiedzUsuń
  62. Chętnie sie zgłaszam :) Warunki spalniam (od dluzszego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Obserwuję obserwuję i pożądam!:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Też bym chciała, bo piękny, a poza tym przekonałam się, że jakość Guerlainowej Terracotty jest nieziemska, ale mam tyle bronzerów do zużycia, że grzechem byłoby się pchać ;) Toteż moje szczęście do losowań przekazuję telepatycznie komuś innemu ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Chętnie przygarnę.może bronzer przywoła do mnie lato ,bo na prawdziwą opaleniznę nie mam co liczyć

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszam się ;)
    obserwuję jako Ewcia

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się
    obserwuję jako kafetka

    OdpowiedzUsuń
  69. Przygarnę, oj tak! I zaopiekuję się godnie!
    Obserwuję (make up passion) i lubię (Ania C) :)

    OdpowiedzUsuń
  70. I lubię i obserwuję i chętnie przytulę i się zaopiekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja z chęcią przyjęłabym taki bronzer. :)
    Obserwuje jako edigre (brak fb).

    OdpowiedzUsuń
  72. Chcę! Lubię jako Kokosowa Panna:)

    OdpowiedzUsuń
  73. Takiego cuda chcesz się pozbyć? Nie wierzę! Oczywiście, że chcę :) Obserwuję i bloga i fb :)

    OdpowiedzUsuń
  74. obserwuję i lubię ;-) monument-of-beauty

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam się :)
    na FB: Joanna B.
    obserwuję jako Joanna_26

    OdpowiedzUsuń
  76. Obserwuję jako: Madlen

    Fb lubię jako: Mm world of women.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  77. bardzo chętnie przygarnę go w swoje łapki :)

    Obserwuję jako Madzia
    lubię na fb: Magdalena And...

    OdpowiedzUsuń
  78. Chętnie się zgłoszę, obserwuję jako kamilkaart

    OdpowiedzUsuń
  79. o kurczę, chętnie przygarnę :)
    obserwuję jako: Viola

    OdpowiedzUsuń
  80. oj jak ja bym chciała.... ;)


    Obserwuję jako Zła Kobieta
    na fb: Aleksandra F.

    :))))

    OdpowiedzUsuń
  81. I ja chce i ja!!!
    Lubię na fb i tu, i w ogóle - lubię bardzo :)
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. Ojej wciaz szukam idealu w tej dziedzinie wiec jak najbardziej wyrazam chec posiadania takiego cacka :)
    Tu obserwuje jako Marie, na FB lubie jako La vie selon Marie.

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  83. Justyna, marzę o nim! Już tyle razy przymierzałam się do niego!
    Jasne że chcę! Obserwuję i na blogu i na FB (Anna Pie.)
    Padłabym ze szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  84. ależ chcę ! :D
    Obserwuję oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Uprzejmie donoszę, że obserwuję i lubię (osobiście też;) i podoba mi się ten bronzer :D

    OdpowiedzUsuń
  86. obs jako unintendedgirl
    bardzo by mi się przydał, bo nie mam jeszcze bronzera, więc zgłaszam się:)

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo by się przydał :)) Obserwuję jako Nenka_24, na fb Milena Trz.

    OdpowiedzUsuń
  88. Obserwuję już od dawna :)
    na fb również Patrycja Piet....

    Idealnie by się sprawdził na wakacje a po wakacjach do szkoły kosmetologicznej. Chętnie się zaopiekuję i udokumentuje
    efekt na zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  89. chętnie przygarnę takie cudo :) obserwuję jako: Madziorex :)

    OdpowiedzUsuń
  90. zaopiekuje sie ...
    obserwuje: an.morpho
    meil:an.morpho@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. ja również chętnie przygarnę;)
    obserwuję jako Dimipedia
    lubię FB również jako Dimipedia;)

    OdpowiedzUsuń
  92. Bardzo chetnie przygarne :)

    OdpowiedzUsuń
  93. chętnie przygarnę obserwuję jako Karolina G.
    lubię na FB jako Karolina Gier...

    OdpowiedzUsuń
  94. Chętnie przygarnę :)
    Obserwuję jako: Aparatka (aaparatka.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  95. zgłaszam się
    obserwuję jako Monika
    thelulumk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  96. chciałabym go, bo jest idealny dla mojej Mamy, a tu właśnie jej święto zaraz...
    obserwuje jako Justine
    justysiay@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Zgłaszam się i ja ;)
    obserwuję jako: illonky ;)

    OdpowiedzUsuń
  98. ja też chcę :) mam jeden bronzer ale ma za dużo drobinek :/

    OdpowiedzUsuń
  99. cudny! chętnie go przygarnę - obserwuję jako Trouble Maker, na fb lubię jako Beata Sz....

    OdpowiedzUsuń
  100. takie cudeńko, z przyjemnością
    może się uda
    trzymam za siebie kciuki ;)

    obserwuję tu jako Sonja
    na facebooku jako Sonja kosmetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Obserwuję i tu i tu (fb).
    Bardzo chętnie bym wypróbowała zarówno bronzerek jak i ten cudny róż.
    Obserwuję jako 88kokosek88 a na FB jako justyna c.

    OdpowiedzUsuń
  102. Ja ostatnio strasznie zbladłam, to mi się przyda ;)
    Obserwuję jako Tanyia na fb jako Ania K-a :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  104. Jak dla mnie świetny produkt;)Marzenie:)
    Na Fb jako:Jola Jolusia
    A na blogu jako:zakochana w kolorkach

    OdpowiedzUsuń
  105. Obserwuję fejsbukowo, blogspotowo :)
    Jako Martyna A.

    OdpowiedzUsuń
  106. Obserwuję jako: ZajacKicak
    Takiego cuda nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Obserwuję jako Copacabanaa
    Zgłaszam się, bardzo chciałabym go przetestować ;)
    Na fb lubię jako Anna Met.

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast