niedziela, 21 kwietnia 2013

Alcatraz...Rocks O.P.I. San Francisco collection

Alcatraz...Rocks pochodzi z kolekcji O.P.I na jesień/zimę 2013/2014 o nazwie San Francisco.

Jest to tzw. piaskowy lakier w kolorze określonym przez O.P.I jako szary.




Nie miałam dotąd do czynienia z piaskowymi lakierami ale muszę przyznać, że mimo że lakiery tej firmy należą do moich ulubionych trwałość i efekt piasków na paznokciach przeszedł moje najśmielsze oczekiwania.

Poniżej widzicie Alcatraz...Rocks na moich paznokciach po 6 dniach (widać odrost i nieestetyczne skórki;) - 0 odprysków, 0 starcia, 0 ubytków. Cóż mam więcej napisać... Jestem pod ogromnym wrażeniem koloru i trwałości. Zmywanie to bajka w porównaniu np. z brokatami.




49 komentarzy:

  1. Uważam, że osoba która wymyśliła lakier piaskowy zasługuje na nagrodę Nobla albo coś, bo te lakiery są cuuuuuuuuuuuudne :D !!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor. U Tovy widziałam patent na odpryski piaskowe- wystarczy domalować kawalek, po zaschnięciu nie widać różnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak ale tu nie trzeba tego robić - nic nie odpryskuje :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny, ale na zdjęciach mnie nie zachwycają. Dzisiaj może uda mi się zmalować manicure piaskiem z P2, mam nadzieję, że efekt mnie oczaruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piaski są piękne ale faktycznie dość trudne do uchwycenia na zdjęciach.

      Usuń
  4. Do mnie ta estetyka jakoś nie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kolor, dla mnie jest raczej niebieski niż szary :) Piasku od OPI jeszcze nie miałam, ale zbliża się kolekcja poświęcona dziewczynom Bonda i na kilka odcieni mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chodzę koło piasków jak pies koło jeża i nie mogę się zdecydować.. Trwałość powaliła mnie na łopatki :) Ciekawe jak trzymałby się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie OPI trzyma się zazwyczaj nawet do tygodnia ale wówczas widać już odrost paznokcia ;)

      Usuń
  7. Piękny ten piasek, choć nie ukrywam że Zoyowe piaski bardziej mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tam piaski nie jarają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. oooooooooooooooooo tak,piaski z San Francisco to mistrzostwo świata....nawet test na paznokciach nieperfekcyjnej pani domu zdany na 6 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam piaski- ten mnie jakoś szczególnie nie uwiódł, ale jestem pewna, że na jesieni, chwyci mnie za serce na całego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, chociaż zamierzam go używać także latem - na wieczór, czemu nie :)

      Usuń
  11. Spodziewalam sie jednak czegos fajniejszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno je uchwycić na zdjęciu ale w necie pewnie jest dużo lepszych niż moje.

      Usuń
    2. miałaś rację - trudno uchwycić go na zdjęciach. moje są jeszcze gorsze od Twoich, ale na żywo ten lakier jest MEGA *-*

      Usuń
  12. Bardzo chce te piaski ale wlasnie msuialabym wpierw wyprobowac czy efekt na zywo by mi sie podobal:) a nie umiem ich nigdzie dorwac stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stacjonarnie raczej trudno, chyba że w gabinetach manicure OPI.

      Usuń
  13. Wygląda dość ciekawie, ale piaski, to nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny jest! :) strasznie podobają mi się te piaskowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny. Ten zdecydowanie muszę mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najciekawszy z trzech piasków z tej kolekcji.

      Usuń
  16. piaskowce fajne są, ale ten jakoś tyłka nie urywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się kolor bardzo podoba:) nie mam w swojej kolekcji piaskowca, może wreszcie się pokuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Noooo ładny, ale u kogoś. Oglądałam ostatnio jakiś piasek i stwierdziłam, że jednak będę źle się w nich czuć. Jedyna "ekstrawagancja" która nie kłuje mnie oczy to brokat. Resztę mam ochotę zmyć tak szybko jak nałożyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz? Ja też jestem zachowawcza ale akurat piaski wydają mi się mniej ekstrawaganckie niż brokaty.

      Usuń
  19. bardzo lubię te lakier :) w ogóle jestem straszną fanką piasków :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie się prezentuja, tak karnawałowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piaski mnie nie kuszą ale Twój wygląda ładnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak myślałam! Jestem zachwycona i muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast