czwartek, 9 lutego 2012

Efekty londyńskich zakupów

Byłam, kupiłam, przywiozłam ;)
Oto i moje niewielkie łupy kosmetyczne z Londynu

tak, dobrze widzicie - są dwie szminki w tym samym kolorze - jedna jest dla którejś z Was :)
Lush my new love :)
Azalea - miało byc na nie a jest na tak i dwie szminki niedostępne u nas :)
zachowawczy kolor Pani Lippmann? - nic bardziej mylnego ;)
m.in. pigment Barry M. - gdybym mogła wykupiłabym wszystkie :)
Niewiele ale i tak znowu wydałam za dużo na kosmetyki. Poza tym musiałam zaspokoic moje inne pasje jak  buty i ubrania dla dzieci więc "kaski pękło" sporo.

Napiszcie czy coś z moich zakupów zainteresowało Was i co chciałybyście obejrzec bliżej w pierwszej kolejności.

Nie będę sobkiem i niektóre z w/w produktów trafią do którejś z Was przy najbliższej nadarzającej się okazji, bo czymże byłaby radośc z zakupów jeśli nie można byłoby się nią z kimś podzielic ? - mąż ni ponimajet ;)


78 komentarzy:

  1. "niewielkie łupy" nie no padłam XD i powstałam z zapytaniem czy masz coś dla mnie z KIKO? lol ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zaszalałaś ;)
    słyszałam dużo o too faced, a te mac'owe cuda to gwoździa zabiłaś :/ no właśnie u nas niedostępne :/
    i lush'owe goodies :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę zobaczyć lakier z top shopu! uroczą ma zakrętke :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie interesowałyby swatche szminek MAC i produkty LUSH: nigdy sie na nie jak narazie nie zdecydowalam, ale może mnie do nich przekonasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. :) pomadki MAC:) czy to z kolekcji Iris czy z linii PRO? bo już się nie mogę doczekać - zdradź choć nazwy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani jedno ani drugie. Jutro planuję je zaprezentowac :)

      Usuń
  6. Ja jestem ciekawa wszystkiego , a zakupy całkiem spore:) Chętnie sama bym się na takie wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuurczę, ale masz fajnie,bo u nas Lush ciezko dostepny ;/ A moze mialabys ochote mi troche 'odprobkować' haha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaa! Ile Lushości i Kikości! Zżera mnie pożądanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie powiedziałabym że 'niewielkie' - ale same smaczności :) trzeba będzie wypatrywać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na to czekałam :) Bardzo mi się podobają Twoje zakupy, a najbardziej chyba te szminki MACa, które chcę szybko zobaczyć bo Azaleę niedługo będę miała swoją :) no i KIKO.
    Widzę, że skusiłaś się na Seanika z Lusha. Lubię go, ale nie częściej niż raz na tydzień - dwa. Bardzo mocno oczyszcza, włosy po nim aż skrzypią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seanik skrzypi? Powaga? A ja myje dziecku głowę co drugi dzien i nic takiego nie ma:) Swietny jest hehe tylko ta aplikacja jak mydło:)
      Lsh jest boski

      Usuń
  11. oh, dostałam ten lakier KIKO w moim pięknym Blogboxie :) ten z prawej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szaleństwo :D piękne zdobycze *.* sama bym się z nimi zaprzyjaźniła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie ''niewiele'' :) AAAAA, ale się obkupiłaś :) Kiko zadraszczam :) I LUSH :) Hmmm :) Super zakupy! Szybko, dziel się nimi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę zakupów. Też chętnie wybrałabym się na jakiś malutki shopping do Londynu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej cudownosci, chcialabym sie znalezc w sklepie Lusha ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gwarantuje Ci, że można zgłupiec od ilości i zapachów :)

      Usuń
  16. Sporo tego i ciekawe jak będą się sprawowały. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko fantastyczne. <3
    Ja w pierwszej kolejności chciałabym zobaczyć pomadki.; ]

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo "niewiele" :)

    Wiedziałam, ze coś przywieziesz dla nas
    ;0

    OdpowiedzUsuń
  19. oh maj gosz......ale piekne rzeczy... :) chociazby miec taki jeden mały łupek ;]]]]] ja chce wszsytko od razu w recenzowaniu ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. ni ponimajet - u mnie jest tak samo :) lepiej się nie przyznawać ile kasy idzie na nasze zachcianki :)
    super zakupki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. KIKO chcę i pragnę koniecznie obejrzeć ;) no i oczywiście maczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, ale zdobycze :)

    do Kiko i Lusha mam daleko, to chyba dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dobrze, zwłaszcza dla portfela :)

      Usuń
    2. właśnie o portfelu myślałam pisząc ten komentarz ;)

      Usuń
  23. Cuda i cudaki. :D Kiko, MAC, Lush! Marzeniaa... :)
    Chętnie bym takie zakupy sama odbyła. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super zakupy,firma KIKO kusi mnie strasznie,szkoda,że nie jest u nas dostępna..

    OdpowiedzUsuń
  25. Raj dla oczu - dla mnie :)
    Raj dla oczu i skóry - dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. jeżeli to dla Ciebie jest niewiele, to boję się pomyśleć ile to byłoby sporo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zakupokosmetykoholiczką i powinnam się zgłosic do grupy wsparcia (to słowa mężula)więc mogę duuuużo wydac na te produkty :)

      Usuń
  27. Fajne smakolyki:-) Bede czekac na recenzje KIKO bo caly czas dumam czy robic zakupy czy nie;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ten czerwony lakier jest taki uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. swietne zakupy, zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie środkowy lakier z KIKO chcę zobaczyc ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. same pyszności przywiozłaś:) najbardziej bym chciła poczytać o Kiko:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nieźle, nieźle. Mój portfel by te go nie przeżył :D

    OdpowiedzUsuń
  33. no i jest too faced:) Jednak:D
    Maske tez kupiłam Oatifix:) A scrubu nie cchciałas?:)Boskie zakupy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scrubów jakoś rzadko używam, wolałam coś z masek :)

      Usuń
    2. acha, ale Ocean salt jest bajerna:)

      Usuń
  34. Kiko!
    Ale Ci zazdroszczę tych zakupów *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne zakupy. Ja czekam na lippman, bo na zdjęciu faktycznie wygląda zwyklaczkowo. ALe reszta też mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  36. Kosmetyki z MAC są u mnie niedostępne niestety.
    Podsunęłaś mi pomysł na nowego posta na temat włoskich produktów które przywiozłam z Włoch. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poczytam, bo bardzo lubię np. Collistar.

      Usuń
  37. Wspaniałe łupy :) Czekam na Panią Lippmann :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ajj jakie wspaniałości ;)ciekawe jak lakier wygląda na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Tyyyle wspaniałości. Ależ zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. widze ze sporo z kiko zakupilas, nie bedziesz zalowac )

    OdpowiedzUsuń
  41. Jakie niewielkie? Tego jest cała masa ;) bardzo jestem ciekawa tych szminek z Maca :D

    OdpowiedzUsuń
  42. no w końcu się doczekałam :) czy ja tam widzę 2 moje ukochane Lushowe maseczki? świetny wybór! :) sesese

    najchętniej to bym teraz do Ciebie przyjechała i parę rzeczy zabrała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No przecież to pod Twoje dyktando :) Zapraszam, ale nie ręczę, że coś oddam :P

      Usuń
    2. oj tam od razu dyktando :) polecałam, to co kocham :) oby i Tobie tak dobrze służyły! :)

      Usuń
  43. nie jest ich dużo? Ja jednak myślę, że to naprawdę nie małe zakupy, a najbardziej zazdroszczę produktów z KIKO :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. niewielkie?
    ach chciałabym tak nazwać nie wielkie :D
    ale wszystko jest mega
    warte wydanych pieniędzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że warto było zwłaszcza, że to moje pierwsze spotkanie z niektórymi z tych kosmetyków.

      Usuń
  45. Jak to są niewielkie zdobycze, to ja jestem Kleopatrą. Sporo tego przywiozłaś, czekam na Kikowe zbliżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dokladnie faceci tego nie rozumieją XD wszystko cudne!:) bardzo mnie ciekawi Mac i wszystko z Kiko:)a tak na marginesie chciałabym miec takie niemałe zakupy jak Ty:D

    OdpowiedzUsuń
  47. *.* O ja Cię kręcę!!!!! Ja chcę te wszystkie kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też bym chciała takie "niewielkie łupy", ale musiałaś mieć frajdę przy kupowaniu tylu rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Najbardziej ciekawi mnie szminka i lakier ;)
    Czekam z niecierpliwością na recenzje !

    OdpowiedzUsuń
  50. omg już wiem po co tam pojechałaś - napadłaś najpierw na bank a później wszystko wydałaś hehe

    OdpowiedzUsuń
  51. kiko pierwsze słyszę o takiej firmie:) ale chętnie poczytam recenzję :) i o różu z mac-a też:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast