poniedziałek, 20 lutego 2012

Trudny TAG

Wreszcie przyszedł czas na odpowiedź na TAG, który przywędrował do mnie od Moniki. Bardzo dziękuję.

 ZASADY:
- napisz, kto Cię otagował i zamieść zasady TAG'u
- zamieść baner TAG'u i wymień 5 rzeczy z działu kosmetyki ( akcesoria, pielęgnacja, przechowywanie, kosmetyki kolorowe, higiena), które Twoim zdaniem są Ci całkowicie zbędne bo:
- maja tańsze odpowiedniki
-są przereklamowane
- amatorkom są niepotrzebne
- bo to sposób na niepotrzebne wydatki...
...i krótko wyjaśnij swój wybór
 
- zaproś do zabawy 5 lub więcej innych blogerek

Jest to dla mnie trudny TAG, bo jeśli codzi o kosmetyki to zazwyczaj wolę miec niż nie miec ale dokonałam wysiłku umysłowego i oto jego rezultaty :


1. Nie kupuję wysokopółkowych preparatów do demakijażu, bo zużywam ich tyle, że zbankrutowałabym niechybnie.

2. Nie kupuję wysokopółkowych preparatów do kąpieli, peelingów, balsamów czy masełek (nawet nie wiem czy takowe istnieją ale pewnie tak). Uważam, że te za kilkanaście czy kilkadziesiąt złotych są wystarczające dla mojej skóry.

3. Pędzle Maestro i Inglot w zupełności wystarczają mi w moich amatorskich makijażach. Mam jednego Maca i moja prymitywna makijażowi dłoń nie widzi różnicy.

4. W moim amatorskim makijażu zbędne są wszelkie cienie do brwi.

5. Według mnie wiele z wysokopółkowych kremów przeciwzmarszczkowych jest przereklamowanych. Na oznaki wieku i tak wiele nie pomoże. Stwierdzam to na podstawie doświadczeń mojej mamy i częściowo już swoich niestety a może "stety"  ;)

Do zabawy zapraszam :





24 komentarze:

  1. przyznam, że podpisuje sie pod wszsystkim :)) mialam terz o kremach pisac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bez cieni do brwi nie potrafię funkcjonować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o demakijażu napisałyśmy prawie to samo:P:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tam, oj tam, pędzle MACa są najlepsiejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny tag. Trudny o tyle, że są setki, tysiące pewnie rzeczy, których nie chciałabym mieć. Ale ja dziwna jestem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Także uważam, że nad tym tagiem trzeba troszkę pomyśleć.
    Ja się również podpisuje pod wszystkimi punktami z wyjątkiem 4:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje amatorskie podejście do makijażu zgadza się z Twoim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Krzykla, dziękuję za zaproszenie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie też są zbędne cienie do brwi :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie używam cieni do brwi - są zbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. też jestem zdania, że drogie kremy przeciwzmarszczkowe są przereklamowane :O

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się ze wszystkim prócz 3. - na jednego maca mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  13. zgadzam sie z punktem 3 i 5 :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie powiem, rozsądna odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hm..zgadzam się ze wszystkim ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. gadzam sie z pkt drogim baardzo:) ja mam tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wysokopółkowe kosmetyki bardzo często są przereklamowane i nie raz można znaleźć tańszy produkt i lepszy, jednak nie zmienia to faktu, że drogie rzeczy lubią niekiedy kusić :P

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast