czwartek, 9 lutego 2012

Wszyscy już chyba mają - mam i ja :)

Wszyscy już chyba mają swojego BLOGBOXA a ja przez wyjazd do Londynu dorwałam się do mojego dopiero wczoraj. Warto było czekac :)


Paczuszka przecudnej urody i zawartości dotarła do mnie od tova1 - bardzo dziękuję :)
A oto co znalazłam w moim Blogboxie

- żel pod prysznic z oliwką Balea (bardzo chciałam wypróbowac coś z tej firmy)
- dwufazowy olejek pod prysznic Joanna Naturia (tova1 chce przekonac mnie do polskich kosmetyków i pewnie się to uda bo olejek pięknie pachnie ;)
- serum do rąk Tołpa
- olejek do skórek China Glaze
- kapsułki młodości 

- próbka perfum Escada
- próbki cieni mineralnych Meow (nie mogę się doczekac testów)
-  2x pomarańczowy sorbet do ciała i 2x wygładzające serum punktowe Clarena (kusi mnie ta firma od dawna)
- odmładzający koncentrat i wygładzające serum punktowe z olejkiem arganowym Bielendy

Czuję się wyjątkowo "dopieszczona" i dziękuję, że zostałam tak szczodrze obdarowana. Teraz zabieram się za testowanie i jak tylko trochę się nacieszę moim blogboxem zdam Wam relację z efektów używania.

NIECH ŻYJE IDEA BLOGBOXÓW I JEJ "MATKA" OBSESSION ;)

WE CAN DO IT


32 komentarze:

  1. faktycznie bogaty ten twój blogblox :D

    OdpowiedzUsuń
  2. same wspaniałości! na pewno będzie Ci się ich używać z ogromną przyjemnością :) koniecznie zdaj relację jak już będziesz po :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na prawdę co rusz kolejny box to lepszy - pomysł na prawdę wypalił, poza jednym przypadkiem ale jak to się mówi wyjątki potwierdzają regułę :)))) jak tylko znajdę pracę i będę miała przypływ gotówki na pewno biorę udział :) rewelacyjna sprawa!!!!! i ostatnie zdanie jest mega :D pozdrawiam Matkę ;))) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę Blog Boksa:) wspaniały:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny blogbox. Miałam kiedys ten olejek waniliowy, faktycznie obłędnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. niech żyje! :D kapsułki żel pod prysznic z oliwką sama bym chętnie zgarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to śwetna paczusza:)

    Ciekawi mnie olejek do skórek

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Świetny box :) Faktycznie zostałaś dopieszczona!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawią mnie kapsułki młodości :) Faktycznie świetny box :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny Blogbox, powtarzam się, ale uważam ten pomysł za genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. łaaał super rzeczy :) szczególnie oliwka z CG :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne kosmetyki :) Balea tez mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jak fajnie, będzie co testować :))

    OdpowiedzUsuń
  15. olejek do skorek wyglada bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie się cieszę, że blog box przypadł do gustu :)
    Najbardziej ciekawi mnie recenzja oliwki do skórek i Twojej opini odnośnie cieni Meow :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny box kochana :D a ten żel pod prysznic wyglada bardzo zachecajaco

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki świetny box :) Faktycznie, ta idea jest genialna - każdy wie, co druga osoba chce dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ojojoj jak wspaniala zawartosc!!!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast