środa, 15 lutego 2012

Londyńskie zakupy - druga odsłona :)


Dzisiaj drugi post z serii londyńskich zakupów lub jako kto woli „chwalmy się kumo, chwalmy”.
Skuszona wieloma recenzjami Sroczki postanowiłam „zanabyć drogą kupna” kilka produktów włoskiej firmy kosmetycznej KIKO

Firma pochodzi z Bergamo ale jak zdążyłam zauważyć duża część jej produktów wyprodukowana jest w Niemczech. Tak też jest w przypadku Double Glam Eyeliner, którą chcę Wam dzisiaj zaprezentować. Jest to dwustronna jakby żelowa kredka do oczu. Mój egzemplarz to Brown & Dark Mauve.

ZALETY:
- piękne, głębokie kolory,
- wyjątkowo miękkie,
- same suną po powiece,
- nie uczulają,
- są trwałe (cały dzień w pracy bez widocznego uszczerbku)
- nie rozmazują się


WADY:
- trochę zbyt miękkie dla niewprawnej ręki :(
- chyba mało wydajne, bo znajdują się w oprawie z tworzywa i nie są w związku z tym „temperowalne”, chyba że coś przeoczyłam…

Ogólnie moje wrażenie jest na plus, głównie ze względu na piękne kolory i … miejsce produkcji ;) (tak, wiem, mam na tym punkcie skrzywienie ale nic nie poradzę)


widac niewprawną rękę prawda? ;)

37 komentarzy:

  1. ja bym powiedziała, że widać swobodną rękę. moja kreska wygląda jakbym miała dzień wcześniej kilka drinków za dużo

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam dodać komentarz tutaj, a dodałam pod wcześniejszym postem :)
    Jakie zmiany na blogu :) Ładnie i przejrzyście :)
    A kreska świetna, o jakiej niewprawnej ręce piszesz? Masz śliczny kształt oka, nie to co mój okrągły na którym żadna kreska ładnie nie wygląda w dodatku mam opadającą powiekę i kącik i za cholerę nie da się narysować u mnie "jaskółki" :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się podoba :)
      Jeśli są jakieś dodatkowe sugestie to chętnie poczytam.

      Usuń
    2. Żadnych sugestii :) Jest naprawdę ślicznie.

      Usuń
  3. Podobają mi się. :) Kolorki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja również mam na tym punkcie skrzywienie - a kolorki super.

    nie poznałam bloga!!! - aż sprawdziłam nagłówek - świetna metamorfoza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają na oku. Chętnie bym coś Kikowego wzięła w swoje ręce. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne kolorki, ładne, ale jeszcze bardziej mi się podoba blog po liftingu :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki. Zasubskrybowałaś Glossyboxa?

      Usuń
  7. widoczny efekt jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja lubię miękkie kredki ;) o ile nie odbijają mi się na powiece... =x xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Niewprawna ręka? No co Ty, kreska wygląda bardzo ładnie :)
    p.s. super metamorfoza bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wydaje mi się, że takie tworzywo też można temperować (przynajmniej spróbuj); wybrałaś świetne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubie miękkie kredki, trzeba się jednak faktycznie do nich przyzwyczaić :)
    Kreska Ci bardzo ładnie wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jasne ze mozna je wsadzic do temperowki i naostrzyc :] ... z tym, ze faktycznie wydajne nie sa przez ta miekkosc :) ... a czemu nie odpowiadaja Ci Niemcy jako producent ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie odpowiadają :) Może coś niejasno napisałam.
      Ja mam awersję do napisu na kosmetykach Made in PRC... brrrr... Dlatego m.in. Sleek odpada.

      Usuń
    2. aaaa... a ja juz mysalam, ze cos przegapilam :D ... moje dwa roze Sleek sa made in Taiwan :]

      Usuń
  13. jakoś tak inaczej tu u Ciebie :) bardzo fajne zmiany :) aż mi się zachciało u siebie coś zmienić :)

    co do kredeczek, to bardzo ładne.. ja tam niewprawnej ręki nie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niewprawna, niewprawna, ale dzięki za wyrozumiałośc :)

      Usuń
  14. moim zdaniem kreska jest bardzo w porządeczku :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna kredeczka, też myślę o nabyciu jakiejś od Kiko ale jeszcze czekam ;) Jestem na odwyku ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne kolory :)

    I kreska w twoim wykonaniu dużo lepsza niż w moim ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne zmiany na blogu :D podoba mi się jeszcze bardziej ;)

    Kochana krzyklo masz śliczne oczko, a kreska bardzo ładna - nie masz na co narzekać :)
    Gdybym mogła z chęcią bym wypróbowała ich produkty, ale ma tylko błyszczyk, z którego jestem bardzo zadowolona ;) A kredka prezentuje się fajnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Po woli również wprowadzam zmiany na blogu, po woli poznaję wszystkie opcje istniejące tutaj. Świetna sprawa z tym blogspotem.

    OdpowiedzUsuń
  19. super zmiana na blogu az sie zdziwilamjak weszlam :) kredki super jakie kolorki woogole :)

    OdpowiedzUsuń
  20. no jak czysto tutaj:D
    Tylko troszkę zimowo hehe , jak to za oknem?:)
    Mnie te kredeczki nic a nic nie kusiły...

    OdpowiedzUsuń
  21. Kredki wyglądają bardzo podobnie do tych żelowych z Avonu, zgadza się?

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do konkursu:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html
    Jeśli bierzesz w nim udział prosze napisać że Cie zwerbowałam "smashboxbaby blog":)
    Tu więcej informacji:
    http://matleenamakeup.blogspot.com/2012/02/konkurs-wygraj-kosmetyki-inglot.html

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast