piątek, 17 lutego 2012

Londyńskie zakupy odsłona trzecia - Deborah Lippmann

Mam swój pierwszy lakier Deborah Lippmann :)
Oto i on - No More Drama z kolekcji Celebrity Shades stworzony we współpracy z Mary J. Blige.

źródło : scottbarnes.com
No More Drama to sultry golden caramel (opaque pearl) czyli gorący złoty karmel w zgaszonym perłowym wykończeniu. Taki właśnie jest - niby nudziak a nie do końca dzięki tej złotej, perłowej nutce. Według mnie to bardzo elegancki, stonowany kolor do pracy ale także na wieczór, ponieważ w sztucznym świetle ta złota karmelowa nutka pięknie się mieni.

mieni się jak tygrysie oczko :)
Jest to moje pierwsze spotkanie z lakierami Debory Lippmann i muszę przyznac, że mój egzemplarz wart był swojej ceny zarówno ze względu na urodę :) jak i na trwałośc i łatwośc aplikacji - właściwie wystarczy jedna warstwa, bardzo szybko wysycha, z utwardzaczem wytrzymuje ok. 5 dni bez otartych końcówek.




Jestem mocno zawiedziona, że w PL ta firma nie jest dostępna :(

P.S. Tradycyjnie przepraszam za czcionkę - nie wiem co się dzieje ostatnio z Bloggerem :(

41 komentarzy:

  1. śliczny kolorek, naprawdę bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny kolor *.* dlaczego u nas nie ma dostępnych takich cacuszek! Sama bym z chęcią taki lakier adoptowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zawiedziona razem z Tobą! Foch!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny :) Jak będę w Twoim mieście to wpadnę na manicure ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że myślę poważnie o jakimś spotkaniu. :-)

      Usuń
  5. Jedna warstwa? Brzmi jak spelnienie moich marzen i snow :) i kto tu jest potworkiem :P musze zanabyc jakis ichni lakier :)
    Kolor bardzo interesujacy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy następej Twojej wizycie w PL spodziewaj sie zamówienia kolejnego lakieru DL :-)

      Usuń
    2. a proszę Cię bardzo :) mówisz i masz :D

      Usuń
  6. wow, 5 dni na paznokciach to brzmi nieźle, kolor jest również bardzo ładny, nieoklepany:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj czcionka już tak nie szaleje. Nie ma tych znaczków dziwnych. :P
    Kolor oczywiście świetnyyy! Akurat na Deborah Lippmann nie szczędziłabym ani złotówki. Z tego co oglądam na blogach lakiery są po prostu dziełem sztuki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że kupiłam tylko jeden ale cena mało zachęcająca do większych zakupów.

      Usuń
  8. Śliczny kolor! Uwielbiam takie złote shimmerki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypomniałaś mi że miałam zrobić ręcęzję włoskiego lakieru do paznokci. Pozdrawiam. Śliczny kolorek lubię beże na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor! Bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolorek.. Lakiery Deborah są cudne.. Też żałuję, że u nas ich nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka szkoda, że u nas ich nie ma... Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor ! Myślę, że bardzo Ci pasuje i będzie się świetnie komponował m.in. z Twoim kolorem włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolorek, mam podobny z Essence, ale to była limitowanka i już jest niedostępny ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. oj szkoda, że nie można go tu dostać...

    OdpowiedzUsuń
  16. no ja mam Deborah ale w wersji brokatowej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba taki spokojny odcień :) i ta trwałość zachęca

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor ;) uwielbiam takie mleczne brązy x3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny. Kuszą mnie lakiery tej firmy już od dłuższego czasu, tylko cena mnie odstrasza - na ebayu cena za lakier dochodzi nawet do 60 zł.

    OdpowiedzUsuń
  20. zostałaś otagowana http://agua-y-feugo.blogspot.com/2012/02/tag-5-kosmetycznychktorych-wcale-nie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, na pewno zrobię. Mam już kilka zaległych :)

      Usuń
  21. Hmmm a ja jestem ciekawa, jakby ta firma byla w PL dostepna, to ile trzeba by bylo za taki lakierek zaplacic :] 100 zl? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, chociaż niekoniecznie :) L'Oreale i Revlony we Francji czy UK są duuużo droższe niż u nas. Za polityką dystrybutorów nie trafisz...

      Usuń
  22. bardzo fajny kolor, ja chcialabym jakis top z DL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dużo "dobrych" dusz w blogowym świecie chętnych pomóc w zakupie :)

      Usuń
  23. Śliczny lakier. Zazdroszczę takich zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Posiadam na sprzedaż 3 nowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast