środa, 29 lutego 2012

Wy nie wiecie a ja wiem ... czyli peany, peany

oczywiście nie jak rozmawiac trzeba z psem a gdzie szukac super produktów na wymianki :). Jednym z takich miejsc jest kopalnia wiedzy i oryginalnych kosmetyków MAC u Marti naszej kochanej.

Marti była niedawno w PL i po jej pobycie na kilku blogach pojawiły się informacje o wypasionych paczuszkach, które bloggierki dostały z wymianek/zakupów na jej blogu. Powiem Wam, że zupełnie jak Glossy/Shiny/Kissbox :) ponieważ ta złota dziewczyna dorzuciła do każdej paczuszki jakieś łakocie.

Oto jak przedstawia się moja wymiankowo-zakupowa paczuszka od Marti.



odsypki pigmentów Mac - najczęściej z kolekcji limitowanych
Nieźle prawda?

Jeśli szukacie autentycznych kosmetyków wysokopółkowych to blog Marti jest idealnym miejscem na ich znalezienie. Wystarczy zajrzec na stronę z Wymianką i Wyprzedażą.

Pragnę zaznaczyc, że niniejszy post nie jest sponsorowany przez blog Beauty and Mac ;) a wynika tylko i wyłącznie z mojej ogromnej wdzięczności Marcie za wiele przysług kosmetycznych jakie mi oddała.

Bezinteresownośc nie jest, wbrew pozorom, tak popularna w kosmetycznej blogsferze...

42 komentarze:

  1. przyłaczm sie do tego posta:) Martusia jest nieodzowna:))I jest jak Świety Mikołaj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam bloga Marti, wpadam od czasu do czasu podziwiać cudowności :)
    Świetna paczucha (zwłaszcza cienie EDM!) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z EDM to w większości podkłady z czego ogromnie się cieszę :)

      Usuń
    2. ...czemu mi się ubzdurało, że to cienie? :D Chyba przez te odsypki MACa niżej ;)

      Usuń
  3. Super :) Fajnie jest mieć kogoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakbys nie chciala potem tego High Beam'a to daj znac. Zawsze chcialam go przetestowac. Swietna wymianka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba się nie moge już dłużej opierać i zawitam do Złotych Tarasów.
    Świetny kolor pomadki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz o Mac? Nie polecam ZT. W GM jest najlepszy salon pod słońcem ;)

      Usuń
  6. MartiBoxy są świetne :) Ciekawa jestem jak Ci się sprawdzi MUFE HD, w moim już niedługo dno zobaczę i lubimy się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne smakołyki... chociaż niezbyt jestem zadowolona z takiego polecania ;) - jak nic zaraz wpadnie mi coś w oko i będę płakać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. minerałki x3 cuda, cuda!

    OdpowiedzUsuń
  9. Marti jest świetna :) Ale fajne smakołyki dostałaś :))

    OdpowiedzUsuń
  10. O, tak - naprawdę tylko pozazdrościć takich fajnych upominków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm....a ja mam zupelnie inne odczucia wzgledem bezinteresownosci- wlasnie tutaj poznalam wiele swietnych dziewczyn. Mam naprawde kilka fajnych kontaktow i wiem, ze mozna liczyc na pomoc ( nie tylko kosmetyczna ).

    Zapamietane. Lubisz mineraly:)))

    Smakolyki bardzo udane:) ale to juz wiesz no i Marti:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie zdarzyło się na początku blogowania poprosic kilka osób o jakieś przysługi (czyt.zakupy) kosmetyczne i stąd moja ocena. Marti nie odmówiła mimo, że to zapewne jest kłopot, bo trzeba poświęcic na swój czas.

      Usuń
    2. Szkoda, ze do mnie nie trafilas! Ale rozumiem Cie:)

      Usuń
    3. pamiętam dokładnie jak zaczęła się nasza znajomość krzykluniu :*

      Usuń
  12. Ja tak oglądam kolejne posty i z podziwu wyjść nie mogę jak patrzę na te Martuśkowe cudeńka, które oddała. Ja bym się za nie dała pokroić. :P
    Świetne zdobycze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo coś jeszcze chyba dorzucę, bo jeszcze mnie męczy parę rzeczy i troszkę jakby zalegają :D

      Usuń
  13. super ;) Ten podkład MUFE HD chętnie bym sobie wypróbowała ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. Probuje napisac komentarz od godziny i co chwile mi ktos przeszadza. Nie dadza czlowiekowi popracowac w spokoju :P

    Sponsorowany :D haha rozbawilas mnie :D ciesze sie, ze sie wszystko podoba :) niech sie dobrze uzywa :* ja swoje lupy wymiankowe pokaze dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widze tu same smakołyki z którymi sama bym się zaprzyjaźniła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow.. naprawdę wypasiona paka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakie ciekawe zdobycze :D oj zazdroszczę zazdroszczę :P :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no no no kochana ale lupy:)) z MUFE bedziesz zadowolona!!

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne rzeczy ! szminki z MACa uwielbiam, na pewno będziesz z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ojj al epiekne rzcezy i ile tego :) no pozazdroscic i Marti jest kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  21. mnie najbardziej cieszy, że jest tyle fajnych, często bezinteresownych osób na naszym blogspocie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. No witaj znowu, co to Cię w ogóle nie widac? Wszystko OK?

      Usuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast