wtorek, 14 lutego 2012

Odpowiedź IsaDory odnośnie Kissboxowej wtopy

Wklejam maila, którego właśnie otrzymałam od IsaDory:

Dear customer,
We are in receipt of your e-mail. First of all thank you for your purchase of IsaDora cosmetics.
Regarding your question of product validity, we would like to inform you that the batch codes we print on our products are only to identify a specific batch in the production process. The expiry date is dependent on the time after you open the product for consumption. In the case of our mascaras it is 6 months after the product has been opened for use and for Fruity Amazing Glaze Coconut 30 it is 12 months after opening. We are very sorry if this information was missing on the products that you purchased.
We have checked the specific batch codes you mention in your e-mail against our reference products in our stock and we can guarantee the quality and safety of these products mentioned in your e-mail.
We would like to add that all IsaDora products are fragrance free and clinically tested for the safety of the consumer and in order to avoid allergic reactions. The “fragrance” that may occur in some of our products, especially lip glosses, is aroma and not perfume.
We hope that you are satisfied with the products you purchased and hope that you will find many more IsaDora favourites. Check out our new web page www.isadora.com for latest news. We also have our own official YouTube channel: http://www.youtube.com/isadoraofficial  as well as Facebook fan page: http://www.facebook.com/IsaDoraInternational.
You are very welcome to contact us again if you need additional information regarding product safety or other questions about our products.

Fragrance free. Clinically tested
___________________________________________________


Natasja Adams
Export Area Manager

Invima AB
Höjdrodergatan 26
212 39  Malmö
Phone: +46 40 691 5000
Homepage:
http://www.isadora.com
Facebook: http://www.facebook.com/IsaDoraInternational
YouTube:
http://www.youtube.com/isadoraofficial



30 komentarzy:

  1. mnie to nie przekonuje. ok, są specyfiki ważne 3-6-12 miesięcy od otwarcia, ale no bez przesady - jednak data produkcji, tudzież przydatności powinna być zamieszczona. no i ten tekst o zapachu. dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no jaja z nas sobie robią! Ten błyszczyk ma 6 lat!!! Nie wierzę w tak długą przydatność kosmetyku jakim jest błyszczyk do ust. Swoim tłumaczeniem zapachu to pani też przegięła.
    Słoiczek słoiczkiem, ale kosmetyk powinno się zużyć w ciągu 3 lat od daty produkcji. A słoiczek określa tylko jak długo może być używany po otwarciu. Przynajmniej ja to tak rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w całej rozciagłości. Ciekawe czy wobec innego klienta np. Niemca tez tak by sie tłumaczyła? :(

      Usuń
    2. trzeba się podszyć i sprawdzić ;)

      Usuń
    3. Dokładnie tak to jest kpina i robienie z nas debilek i idiotek !

      Usuń
    4. mój błyszczyk ładnie pachnie, nie rozwarstwia sie ale to niefair, stary błyszczyk:(

      Usuń
    5. Mój się rozwarstwia jak dłużej poleży :/ pachnie dobrze, ale raczej nie chcę go używać

      Usuń
  3. Kochana, a próbowałaś pisać w tej sprawie do Federacji Konsumentów? Myślę, że oni powinni rozstrzygnąć jak to jest zgodnie z naszym prawem.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ściema, nie wierzę w ani jedno słowo tej pani...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierzę w to tłumaczenie, tym bardziej, że błyszczyk jest p
    onoć rozwarstwiony, a to już świadczy o jego niestabilności - bałabym się go używać :/ Przecież to tak jak z produktami Avon - na opakowaniu podana jest data produkcji i wyraźnie napisane jest żeby nie używać kosmetyku po 3 latach od tej daty. 6/12/24M od otwarcia to swoją drogą ....

    Ośmieszyli się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie. Dlatego ostatnio nie kupiłam ostatnich dostępnych sztuk tuszu Armaniego, bo powstały prawie 3 lata temu. Co z tego, że nie otwierane, skoro produkt powstał już szmat czasu temu?? Kicha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I znowu wraca temat podejścia do klienta w PL :(

      Usuń
  7. wtf, czy my jesteśmy jakieś zaciemniałe i mieszkamy pod kamieniem. no kurna, niech się w tyłek pocałują z taką odpowiedzią.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedz koncernu mega niepoważna, mówie tu z perspektywy branzy w której siedze po uszy:)Toz to odpowiedź iście dyplomatyczna.
    Ja napisałam co o tym myślę u siebie, jest tak,że calculator checker nieraz sie myli, nie jest to urzadzenie nieomylne i super wiarygodne, ale mając swiadomosc ,ze kosmetyki kolorowe dopuszczane są do uzytku nawet przez 5 lat, a normy unijne mówią nam o momencie zużycia produktu od momentu otwarcia, to waznosc produktu jest sierpien 2011 czyli stary i tak:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli jest tak jak piszesz, a nie mam owodu by wątpić, to Isadora zaliczyła marketingowy strzał w stopę.

      Usuń
  9. Nic, tylko zamordować kogoś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedawno wróciłam do domu, włączyłam kompa, przeglądam blogi i jestem w "lekkim" szoku!
    Ciekawa jestem jaka afera jutro będzie. Normalnie ręce mi opadają.. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo to jest przykre, jestem ciekawa jak cala syt sie rozwnie i co z Kissboxa odpwiedza
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam się z diggerową. data po otwarciu swoją drogą, ale są granice. nawet produktu, który nigdy nie był otwierany nie zdecydowałabym się użyć, jeśli miałby kilka lat. zwłaszcza takich konsystencji, bo oczywiście cienie, kamienie i inne sypańce to trochę inna bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. przestańcie kupować te pudło, nie dajcie się kolejny raz wycyckać

    OdpowiedzUsuń
  14. tak czy siak data ważności to data ważności, a nie tam jakieś mądrości z palca wyssane. Wydaje mi się, że żadna odpowiedź czy to kissbox'a czy isa dory nie będzie w stanie wytłumaczyć tej sytuacji. to jest niedopuszczalne, brak słów...

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejne oszustwo to odpowiedź tej pani.
    Po pierwsze z punktu widzenia chemii kosmetycznej produkt rozwarstwiony nie jest produktem pełnowartościowym! Po drugie normy unijne o których pisze 4premiere!
    Kpiny. Straciłam cały szacunek dla IsaDory.

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedź wysoce dyplomatyczna i typowa, oraz, mam wrażenie, w większości składająca się z gotowców. A ten wtręt o zapachu jest dla mnie niezrozumiały i dość niepokojący. Być może uznali, że do sprawdzenia daty skłonił Cię dziwny zapach błyszczyku?

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast