sobota, 25 lutego 2012

Vive les échanges !

Ostatnio dokonałam kilku bardzo ciekawych dla mnie wymianek.

Od Nicierpka otrzymałam lakier Opi Do You Think I'm Tex'y? z kolekcji Texas. To piękny, nasycony róż dojrzałej malinki :)


Od Malowajki otrzymałam dwa produkty Maca, których nie znam, a o których słyszałam dobre opinie.


Od Mallene przyszła do mnie paczuszka z tą oto wspaniałą zawartością :

zawsze chciałam wypróbowac osławiony korektor Skinfood i w końcu się udało :)
Od craving for beauty dostałam mini czarną kredkę Lancôme.


I mnóstwo, mnóstwo próbek od wszystkich dziewczyn :)


Jeszcze raz bardzo dziękuję i mam nadzieję do następnego razu :)

Wszystkich moich obserwatorów przy okazji również zapraszam na moją stronę wymiankową - wciąż dorzucam coś nowego. Jestem otwarta na propozycje :)

24 komentarze:

  1. Lakier jest przecudowny. Uwielbiam takie malinowe kolory :) Wymianki to super sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, jakie fajne skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam, ze jak nie lubie różu na paznokciach, tak ten kolorek mi się wyjątkowo spodobał. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier jest przepiękny :) reszta też całkiem fajna. Ja w tym tygodniu muszę się zmobilizować i porobić zdjęcia do mojej wymianki, a jest tego trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OPI-k jest cudny, bardzo lubie takie kolory:))) a wymiana super sprawa:D

    OdpowiedzUsuń
  6. lakierek cudowny! uwielbiam go :D

    OdpowiedzUsuń
  7. JA CHCE KOREKTOR SKINFOOD!!!! zrob szybko jakąś recenzję, pliska :))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. OPI ma przepiękny kolor ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow wszystko jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudeńka! :) Koniecznie zrecenzuj fixer MACa plisplispliiiis :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez zawsze chcialm fix+ wyprobowac! czekam na recenzje!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tego korektora z Skinfood
    Ma Chérie,zdradzisz mi gdzie sie nauczylas francuskiego??
    :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolorek lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ wspaniałości:))) No ja mam nadzieję,że my tez sie wymienimy hehe

    OdpowiedzUsuń
  15. same wspaniałości! ja też mam sporo pyszności :) jak się ogarnę, to się pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast