sobota, 16 czerwca 2012

-50% na pielęgnację w Marionnaud od dzisiaj

Do promocji -50% na wybrane kosmetyki kolorowe czy też inaczej "Wymieństary kosmetyk na nowy" dołączyła dzisiaj (najświeższe info sprzed 30 min.:) pielęgnacja.

Mamy w czym wybierac. Jest pielęgnacja Lancome z serii Renergie, Estee Lauder Resilience Lift, Clarins Multi Active, Dior a nawet Guerlain Succes Future i  Imperiale Orchidee. Trzeba tylko DOKŁADNIE sprawdzac datę przydatności. Ja napaliłam się na Success Future a według chceckcosmetics zostało mu 3 miesiące "życia" :( Żal...

Jak powiedziano mi w "mojej" Mario w każdej jest nieco inny asortyment więc warto się wybrac :)

Mój zakup 368zł - 50% :)

34 komentarze:

  1. dobra cena, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pielęgnacja mnie nie kręci z tej półki więc jestem uratowana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szaleją z tymi promocjami! Bardzo fajnie, że postanowili przecenić też pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzyklo ostatnio rozmawialam z narzeczona mojego kuzyna ktora pracuje w aptece o tym ze jak sie konczy termin jakiegos aptecznego kosmetyku to pracownicy dostaja je za darmo i ta dziewczyna mi tlumaczyla ze take kosmetyk jak jest szczelnie zamkniety caly czas to po otwarciu i tak spokojnie mozna go 3-6 miesiecy uzywac ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O sssuper. Co do daty ważności potwierdzam: w branży przyjmuje się + 6 miesięcy na pielęgnację. Zresztą samo zastrzeżenie na opakowaniu brzmi "Najlepiej zużyć przed"... czyli jest to wskazówka, nie twarda reguła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak ,ale jak już płacę ponad 300 zł za krem (Guerlain w promo) to wolałabym, żeby miał przynajmniej pół roku przydatności a nie 3 miesiące :( Ja w 3 miesiące 50ml nie zużyję.

      Usuń
    2. Poważnie? u mnie 50ml starcza średnio na 1,5 do 2 m-cy...;)

      Usuń
    3. U mnie na 4-5 mniej więcej. Clarins Multi Active ostatnio w 4 miesiące wykończyłam ale zazwyczaj mam jakieś chyba wydajniejsze :)

      Usuń
    4. O kurde, u mnie 50 ml to też maks 1-1,5 miesiąca :) Ale zależy jaka konsystencja i ile gdzie się nakłada, bo szyja jeszcze :)

      Usuń
    5. no ja też [ochlaniam:) Chyba,że konsystencja taka gęsta to wtedy nie dla mnie hehe

      Usuń
  6. Z pielęgnacji M. to jedynie JMO mnie rajcuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany o.O do kiedy ta promo???? lete chyba dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej od dzisiaj ale lepiej zadzwoń bo nie chciałabym Cię w błąd wprowadzic :)

      Usuń
    2. oki :> a był jakis magiczny sms czy coś?

      Usuń
  8. Trzy miesiące to nie jest jeszcze źle. Polecam Ci filmik Goss'a Wayne'a na temat terminów przydatności kosmetyków, według mnie jest dużo prawdy w tym co mówi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, że tak długo mi zeszło. Proszę :)
      http://www.youtube.com/watch?v=L7wfT5L2Rrc&feature=plcp

      Usuń
  9. A byłaś w Bluecity? Mam go 10 minut piechotką od domu, może się przejdę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo trezba było oblukać OrchideeIimperiale:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No niestety Marionnaud jest znany z tego, że nna promocjach pozbyywa się staroci:/ ale tak czzy siak, zawsze mozna coś upolować :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie niestety Marionnaudy jakoś się i w skutek tego właściciele porobili się prywatni i każdy ma swoje promocje, swój asortyment i pewnie ta promocja jest tylko u Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze boje się iść do Mario bo wydam wszystko co mam ;p a już trochę poszalałam w tym miesiącu.
    Dzięki za spotkanie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ufff.. na szczęście nic z pielęgnacji na razie ;) mi nie trzeba :)) zresztą, mario nie mam to i nie mam na co się napalać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze się wybrać do Mario:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja maria nie mam i zaluje bardzo szczegolnie ze clarins multi activ jest w tej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  17. DO KIEDY JEST TA PROMOCJA ?PRZY OKAZJI ZAPRASZAM NA ROZDANIE http://nikivonmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. też byłam i też wiele kusiło, ale byłam dzielna :P

    OdpowiedzUsuń
  19. u mnie w Mario z pielęgnacji wrzucili jeden (!) zestawik Clinique :D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast