środa, 6 czerwca 2012

Guerlain automne (fall) 2012 collection

Na jesień Guerlain proponuje kolekcję, której twarzą jest modelka i aktorka Natalia Vodianova. W kolekcji znajdziemy m.in. produkt, który bardzo mnie zainteresował  a mianowicie szminkę o płynnej, kremowej konsystencji Rouge G L'Extrait de Guerlain. Mimo opakowania i aplikatora przypominającego błyszczyk błyszczykiem nie jest. Szminki będą występowały w 7 kolorach i nosiły nazwy ... 7 grzechów głównych (!) Na zdjęciu poniżej modelka ma na ustach Pychę (L'Orgueil)
Kolekcja będzie dostępna od sierpnia 2012

Kolory szminek prezentują się tak:

Avarice, Envie, Paresse, Colere, Gourmandise, Orgueil (brak Luxure)
 

L'Avarice (M06) - Chciwość
L'Envie (M41) - Zazdrość
La Paresse (M65) - Lenistwo
La Colère (M25) - Złość
La Gourmandise (M71) - Nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu (moje tłumaczenie to Obżarstwo ;)
L'Orgueil (M69) - Pycha
La Luxure (M27) - Nieczystość (moje tłum. Żądza ;)

Opakowanie jak przystało na Guerlain idealnie eleganckie ale .... mało wygodne

 
Pozostałe produkty z kolekcji to:
Rose aux Joues Blush Duo (róż i rozświetlacz)

01 Peach Boy
02 Chic Pink
03 Over Rose
04 Pink Punk
05 Golden High
06 Red Hot

Rouge G Lipstick

27 Gilda
28 Genna
47 Gisela
76 Gracy
B04 Bonnie  (Rouge G Le Brillant)
 
Stylo Levres Lip Pencil
Rouge Dahlia
42 Bois des Indes 

Kiss Kiss Gloss

851 Sable Show
873 Grenade In
 
Ecrin 4 Couleurs Eyeshdow Palette

14 Les Fauves
 
Terra Soleia – Limited Edition

w 2 odcieniach już dostępna w polskiej Sephorze.

Rozmyślam jeszcze nad Terra Soleia ale nie bardzo mam przekonanie do tego typu produktów.  A Wy używacie takich złotych brązerów?

Zdjęcia i swatche pochodzą z: chicprofile.com, beauty-staff.livejournal.com, britishbeautyblogger.com

60 komentarzy:

  1. Piekna kolekcji. Z Guerlain nie mam zadnego kosmetyku ale te roze prezentuja sie znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak pierwszy raz przeczytalam to zrozumialam, ze terracotta jest w dwoch kolorach... a nie, ze ma dwa odcienie pudru w opakowaniu :P

    ja czekam na moja i przebieram nozkami ale pewnie przyjdzie dopiero w piatek :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, nieprecyzyjnie nieco napisałam :(
      A czemu kliknęłaś ten produkt? Miałaś już do czynienia z Guerlainową Terrą? Jak się spisuje? Nie daje zbyt złotego efektu?

      Usuń
    2. bo ja sroka jestem :D ... a ta mi sie niesamowicie spodobala, ona na pewno bedzie miala zlota poswiate ale te terracotty to bardziej brazujace rozswietlacze jak typowe bronzery, na cala twarz to bym sie odwazyla po urlopie w tropikach, na co sie nie zanosi... wiec pozostane przy uzywaiu go jako rozswietlacza :)

      mialam juz kiedys taki spodek, tamten nawet dalo sie uzywac do konturowania ale jak dla mnie to za duzo w nim bylo pomaranczy...

      Usuń
    3. Ja właśnie trochę się obawiam tego złotego efektu. W ogóle rozświetlacze mnie nie bardzo podchodzą chociaż żałuję. Mam od Marti Superb MACa z Extra Dimension i chyba go oddam ... :(

      Usuń
    4. ja kocham rozswietlacze :D aczkolwiek wole srebrne albo perlowe... ze zlotem musze uwazac, bo nie zawsze mi pasuje ale mozne na lato :)

      Usuń
  3. podoba mi się Avarice - wygląda na taki mój chłodny szary róż, ale jak będzie w rzeczywistości... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprawdzie nie jestem pomadkowa, ale kolekcja mnie zachwyciła. Szczególnie bronzery i pomadka L'Orgueil (czyli pycha).

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jakoś nie mogę myśleć i podziwiać jesiennych kolekcji, skoro jeszcze lata nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ona właściwie letnia jest. Spójrz chociażby na tę Terrę i błyszczyki :)

      Usuń
    2. nie chcę jeszcze jesieni! kolory szminek boskie...

      Usuń
    3. oj, a ja właśnie tylko na ten moment roku czekam z utęsknieniem, bo żadne kolekcje nie zachwycają mnie tak, jak właśnie jesień ;)

      Usuń
    4. No nie mów smoky że nie kochasz lata i słońca ;)

      Usuń
    5. ...a ja miałam napisać, że nie cierpię jesieni pasjami, jest dla mnie najbardziej przygnębiającą w roku porą. Ja nieee chcę jesieeniii :D

      Usuń
    6. o tak kocham słońce i lato, ale nie w kolekcjach makijażowych ;) ja kocham ciemne, nasycone, przydymione, głębokie i jesienne odcienie na oczach i te LE najczęściej najbardziej rujnują mi portfel :) w wiosennych i letnich kolorach, zwłaszcza pastelach, neonach, czy papugach wyglądam jak przez okno ;P

      Usuń
    7. Nie uwierzę dopóki nie zobaczę :P

      Usuń
    8. smokey - mam dokładnie tak samo - jesień to moje ukochane odcienie szminek i cieni <3

      Usuń
  6. cuda na kiju a te terry to mi się po nocach śnią :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Szminki mają świetne nazwy, kolory trochę mniej, ale wciąż ładne

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądają, od kilku lat powtarzam sobie, że za rok nie odpuszczę Terracoty i jakoś nie kupuję ;) Mam za dużo brązerów i nie chcą się tak szybko zużywać niż bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znowu złe podejście jak przy Meteorkach - tego się nie ZUżywa to się UŻywa i napawa się widokiem ;)

      Usuń
  9. Terra Soleia + płynna szminka (najlepiej Zazdrość lub Obżarstwo) = jestem w kosmetycznym niebie :P
    W sumie niebawem będę miała co świętować, więc może sama siebie nagrodzę takim zestawem na moją ciężką pracę ;) (każde wytłumaczenie jest dobre, byle kupić coś nowego :P)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie ładne kolory...takie dobrze widoczne ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak nie meteoryty to teraz róż z rozświetlaczem będzie mi chodził po głowie cały czas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja specjalnie "różowa" nie jestem ale może czas wypróbowac coś z Guerlain :)

      Usuń
  12. Szminki w formie błyszczyka mają cudwne kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna kolekcja! Chyba skusze się na szminkę Lenistwo bo ma cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  14. Róż, bronzer i Żądzą najlepsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie ma kulasków, a pucci mnie nie zachwyciły ! :(

    OdpowiedzUsuń
  16. huh, czyli jesienią będziemy stawiać na mocniejsze usta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio nie mam nic przeciwko [aż siebie samej nie poznaję] :)

      Usuń
    2. No cóż wiek, kochane, wiek ;)

      Usuń
  17. coraz bardziej podoba mi się ta Terra! przypomina mi Terra Incę z zeszłego roku, którą uwielbiam!! chętnie więc ją obmacam w przyszłym tygodniu :D chyba, że sępy już rozdrapią i się smakiem obejdę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obdzwoniłam dzisiaj Sephory w W-wie i NI MA :( Czekają na dostawę w przyszłym tygodniu ale to nic pewnego.

      Usuń
  18. paletka cieni dla mnie idealna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy tylko ja mam wrażenie, że dziewczyna ze zdjęcia wygląda na miniaturze jak umalowany Edward ze "Zmierzchu"? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest chociaż nie oglądałam żadnej części :(

      Usuń
    2. Ja obejrzałam pierwszą, żeby wiedzieć, czy krytykowanie tego filmu ma sens. Niedźwiedzki kiedyś mówił, że muzyki, której nie lubi też słucha, żeby wiedzieć, dlaczego nie lubi. :)

      Usuń
  20. Nic mnie nie porywa, chociaż jeśli te płynne szminki działają na zasadzie lip tintów mogą być interesujące.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obżarstwo i Złość <3 hehe fajnei to brzmi. Terra też fajna... czemu ja do ciężkiej ch. nie mam Sephory u siebie :(( obmacałabym...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mogę pomacac za Ciebie i służę pomocą w zakupie :P

      Usuń
  22. Szminki i róż - rewelacja! Aż strach pomyśleć, ile za nie zaśpiewają...

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic mi sie nie podoba,nic mi sie nie podoba,nic mi sie nie podoba.. wmawiam sobie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I po co się tak katowac? ;)

      Usuń
    2. A Ty wolisz szminke czy zajebiaszczego drinka na tropikalnej plazy? :D

      Usuń
  24. moj boze kolory tych szminek powalily mnie na kolana....

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast