wtorek, 5 czerwca 2012

Buona Giornata

Po wczorajszym fatalnym wieczorze (siedziałam na szkolnym zebraniu od 17 do 21 !) dzisiaj mam tzw. Buona Giornata i to nie za sprawą cappucino, którego nie trawię ale dzięki kosmetykom MADE IN ITALY lub w których tworzeniu Włosi maczali palce.

Chanelek oczywiście z Włochami niewiele ma wspólnego ale nie mogłam się oprzec :) 

Guerlain Météorites Perles D’Azure by Emilio Pucci kusiły od czasu zapowiedzi wejścia na rynek i skusiły :).
W tej limitowanej, letniej edycji zwanej Terra Azzurra mamy 6 kulek spełniających różne funkcje (!): naprawczą (kulki niebieskie i różowe - mają zniwelowac zaczerwienienia i ukryc zmęczenie), spektakularną ;) (kulki beżowe i miedziane w "wieczorne wyjścia" mają dac efekt rozgrzanej, opalonej skóry), rozświetlającą (kulki w kolorze kości słoniowej i białego złota mają stworzyc efekt promiennej skóry).
Za cenę 219 zł otrzymujemy plus minus 57 kulek (ja tyle otrzymałam) w następującej ilości sztuk:

;)


Ja kocham - nie wiem jak Wy.

Kolejne włoskie dobra nadeszły dzisiaj do mnie pocztą z mojej ukochanej Francji od mojej ukochanej (chciałoby się rzec :) Claudine z bloga glamourlovemakeup w ramach wymianki, którą machnęłyśmy. Jestem molto contenta :)

Czyli sprawdza się stara prawda, że po pochmurnym dniu wychodzi jednak słońce :) lub jak wolicie Always look on the bright side of life...

A jak Wam mija dzień ?


52 komentarze:

  1. Chcę wszystko!!!!!!!!!!!!!!Cień z Kiko w kolorze cyklamenu jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domi, a jaka trwałoś! Nie dał się zmyc z ręki :)

      Usuń
    2. Zgadzam się, cyklamen robi szczególne wrażenie :)

      Usuń
  2. Cienie do powiek mają bardzo ładne odcienie, zwłaszcza te podwójne - róż i pomarańcz. Idealne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Meteoryty to zaraza. :) Te są fajne, ale nie zużyję trzech opakowań na świeżo. I tak jednych zamierzam się pozbyć, bo głównie je otwieram, zaglądam i zamykam. :)

    Podoba mi się pozytywne przesłanie posta. To prawda. Po nocy wstaje dzień. Po burzy wychodzi słońce. ja też się zbieram życiowo. Oby nam ten nastrój został na długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje zdanie wyraziłam poniżej i oczekuję, że pobiegniesz i kupisz Puciaki ;)

      Usuń
    2. Oj chyba powędruję na karnego jeżyka. :)

      Usuń
  4. Cyklamenowy cień jest boskii. A z tych meteorytów to opakowanie mnie bierze, ja coś niekuleczkowa jestem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i na pewno się nie skuszę, jeszcze się nie pozbyłam jednego pudełeczka.

      Usuń
    2. Macie niewłaściwie podejście dziewczynki. Te pudełeczka nie są do UŻYWANIA a tym bardziej do ZUŻYWANIA a do oglądania, wąchania i napawania się luksusem posiadania /lol/

      Usuń
  5. Klueczki boskie!!O w koncu doszla paczucha a juz sie balam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no nie... Ty też!! nie dosc ze meteorki to jeszcze Kiko

    mam cicha nadzieje ze na gwiazdke sprawie sobie meteorki w odcieniu 01

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale po co czekac do Świąt? Ty wiesz ile to czasu? ;)

      Usuń
  7. Kuuuulki - wywołują u mnie spojrzenie jak u kota ze Shreka :)
    Same cudowności wpadły Ci w ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko u Ciebie. Mój 2-letni syn przypatrywał się jak robiłam zdjęcia do tego posta i aż się ślinił:" Mamo, daj ciukiejka".

      Usuń
  8. na pewno nie tak dobrze jak Tobie :P [mówiąc to otworzyła stare pudełko bronzera] XD

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dzisiaj tez jest pochmurno i tak jakos smutno. Moze chociaz w pracy wyjdzie choc na chile slonce;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuda cuda i jeszcze raz cuda!:)czemu wszystkie tak kusicie słynnymi 'Puckami'?!:D piękności ma w swojej ofercie Kiko szkoda że u nas nie ma:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KIKO to mój zdecydowany faworyt wśród tzw. przystępnych cenowo :)

      Usuń
  11. ale cuuuuda! daj troszkę :D kuszą mnie te Pucki coraz bardziej :/ ehhhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty tam u siebie przecież masz KIKO. To SE kup ;)

      Usuń
  12. Przynajmniej miałaś okazję, aby poprawić sobie humor zakupami. Mnie dziś zimno, jestem głodna, wkurza mnie pogoda a w dodatku siedzę w pracy 11h :/ no i kiedy tu iść na zakupy?

    Pućki są przepiękne, ale nie skuszę się bo mam już jedne (klasyczne) i choć kocham je ogromnie to przeklinam za szybkie nabłyszczanie mojej buzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano, miałam dosłownie 15 minut na lot po Sephorze, a mąż ścigał mnie w tym czasie telefonami "Gdzie jesteś? Przecież już dawno wyszłaś z pracy?" - Dżizes... :/

      Usuń
  13. ja chcę meteoryty - czy pachną jak pięknie ja te tradycyjne?

    OdpowiedzUsuń
  14. Kuleczki są ciekawe, ale cena jak dla mnie jest za wysoka.. Szminka z Kiko jest śliczna:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurka narobiłaś mi smaku..

    OdpowiedzUsuń
  16. Kulki kocham miłością ogromną:) Przyjemnego używania!
    Co do KIKO to cały czas się zastanawiam ale czekam aż bedzie dostępny mój liner i wtedy zaszaleję:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kulki!
    Ja ostatnio nabyłam oslawione "pryszcze" i jakoś tak... znaczy, fajne, pięknie pachną i delikatnie rozświetlają, ale jednak kulki to kulki.
    jaki masz lakier na pazurkach na tej fotce gdzie pokazujesz kulaski w pudełeczku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o nim post niżej. To Tropix CND czyli hybrydowy :)

      Usuń
  18. Ja to tylko arbuzem humor moge sobie poprawiac- projekt denko :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Przygarnęłabym Kikową kredke do powiek. Chociaż wolałabym szminki w tych kolorach. Znów zaczynam akcje szukanie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze te kulki sa takie kuszace! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  21. A jednak dorwałaś Azurki! :) Piękne są, powinny każdy zły nastrój zamienić w uśmiech :))

    OdpowiedzUsuń
  22. ależ Ty kusisz, matko jedyna... ;) i te kremowe cienie KIKO masz.... buuuuuu....

    OdpowiedzUsuń
  23. No poszalały z tymi Météorites ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. KIKO jak zawsze urzeka :) A ja rozwaliłam ostatnio meteoryty, i od razu lepiej mi się je używa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Matka Ty w kulki nie lecisz skoro je wszystkie policzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajne te kuleczki, muszę im się bardziej przyjrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oooo jaaa zebranie do 21 >_< Współczuję z całego serca
    Wszystko piękne i w "moich" kolorach, ale kulki najbardziej mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. No no iscie analityczne podejscie do kulek Guerlain:) Padłam jak zobaczyłam,żes je policzyła :D

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast