poniedziałek, 25 czerwca 2012

Rozdanie u Pinkoholiczki - ostatni dzwonek

Znana wszystkim rożowa kobietka vel. Pinkoholiczka z bloga Only Sweet Pink zorganizowała MEGA rozdanie-konkurs. Dzisiaj mija termin nadsyłania prac.

Czemu wstawiam tę informację dopiero dzisiaj? To chyba logiczne - chcę zwiększyc swoje szanse i liczę, że nie starczy Wam czasu i inwencji na prace konkursowe :D

A tak poważnie, to bierzcie się do roboty Ci, którzy nie słyszeli, nie wiedzieli albo którym się nie chce. Zmobilizujcie się, bo TAKICH rozdań nie spotyka się w sieci często :)

:)

12 komentarzy:

  1. ja wysłałam zgłoszenie rysunkowe, ale marne moje szanse ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wysłałam rysunek, gdybym wiedziała, że to do dzisiejszej północy, a nie wczorajszej, to moze lepiej bym wykończyła i lepsze zdjecia wysłała. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i tak nie macie szans ze mną LOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamo, nie możesz ciągle wygrywac najfajniejszych nagród! Zostaw coś córce! :P

      Usuń
    2. Pff, ja tam się cieszę, ze Matula jest, jaka jest. Odziedziczyłam w genach po niej wszystko co najlepsze! :D Nooo i ona teraz taka wybrakowana trochę jest, ale o tym sza! :P

      Matka, wygram, to się nie podzielę nawet. ;p

      Usuń
    3. i vice wersja :] organizujemy spółę, trzeba by poczynić wpis KRS XD

      Usuń
  4. Ciekawe kto zgarnie te wszystkie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też spróbowałam ale opisowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ma nagrody ale ja jakoś nie mam siły wymyślić historyjki a tym bardziej rysować ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego to ja wygram, muhahahahahhaha ;P

      fajnie by było zgarnąć połowę chociaz. :D

      Usuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast