środa, 27 czerwca 2012

J'aime les SOLDES :)

Mimo choróbska, które mnie męczy od kilku dni wyrwałam się na szybki rekonesans wyprzedażowy do Sephory i mimo, że moje doświadczenia związane z wyprzedażami nie zawsze były pozytywne tym razem nie mam żadnych uwag. Jestem w pełni usatysfakcjonowana :)

Podkład Parure Aqua w odcieniu 02
Bronzer dla brunetek. Ten dla blondynek był nijaki :)
moja pierwsza Pryzma - róż z tegorocznej wiosennej kolekcji



Bucolic Rose (1)
Moja druga Pryzma - Yeux Quatuor Bucolic Blossoms (79)
Cieszę się jak dziecko na moje pierwsze Pryzmy zwłaszcza, że kupiłam je w promocyjnej cenie i że pochodzą z tegorocznej kolekcji. Zaskoczona jestem również wyprzedażową ofertą Guerlain. Podkład Parure Aqua jest dostępny na wyprzedaży w dwóch najbardziej chodliwych odcieniach 02 i 03. Sama konsultantka się dziwiła wystawiając je na stand. To samo dotyczy Terracotty Light, która podobno bardzo dobrze się sprzedaje.
W stosunku do cen oryginalnych zaoszczędziłam dzisiaj 270zł. Uważam, że było warto przemóc choróbsko i wpaśc do Sephory. Pierwszy raz od kilku lat jestem również bardzo pozytywnie zaskoczona ofertą wyprzedażową. Dzisiaj poczułam się jak Europejka :)

A Wy skorzystałyście już z wyprzedaży w Sephorze? Co upolowałyście i czy jesteście usatysfakcjonowane?

58 komentarzy:

  1. no, ja u Premierki już wspomniałam, że nigdy nie byłam nawet w sepho, więc wiesz. :D Ale cienie mnie urzekły, ta czwóreczka jest bosko skomponowana, dla samego jojpienia się bym chętnie wzięła. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Vila a ja myslalam,że zartujesz:)Musimy Cie zaprowadzic:*

      Usuń
  2. no no niezle zdobycze ...
    ja nie mam Sephory ale czesto korzystam z wyprzedazy Douglasa szczegolnie online ...
    brazer i roz wygladaja bosko ...

    OdpowiedzUsuń
  3. podkład. jeszcze bazę l'or bym zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, gdzieś Ty takie cuda upolowała? byłam dziś w Sephorze w Galerii Mokotów i nie było nic fajnego przecenionego - głównie zapachy i pojedyncze rzeczy z pielęgnacji.

    krzyklo kochana, mam jeszcze pytanko odnośnie MAC ;) byłam dziś tam na małych zakupach i pani namówiła mnie, żeby zapisać się na "zapoznanie się z nową kolekcją". zapisałam się na poniedziałek, ale nie mam pojęcia czego mam po tym oczekiwać. czy wiesz może jak wygląda takie "zapoznanie się"? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heavenly Creatures? POkażą kolekcję, pewnie zrobią Ci szybki makijaż i będą oczekiwali, ze coś kupisz ;)

      Usuń
    2. tak, Heavenly Creature ;)

      eee.. to żadna rewelacja :P no, ale skorzystam sobie z darmowego makijażu ;) i może, którąś z pomadek kupię, bo nic więcej z tej kolekcji nie wpadło mi w oko. ewentualnie coś z pielęgnacji :)

      Usuń
    3. Ja też spasowałam bo nie przepadam za "minerałami" MACa.

      Usuń
  5. 02 i tak dla mnie zbyt ciemne ;( fantastyczne łupy, zwłaszcza Bucolic Rose mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W jakiej cenie dorwalas podklad ?:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne kosmetyki, poproszę ostatnią pryzmę ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdobycze :) Oby Ci się poprawiło od tych zakupów... Zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy zawsze poprawiają mi samopoczucie. Jak każdemu zakupoholikowi :)

      Usuń
  9. chetnie z tego dorwałabym podklad i zobaczyla jak dzialaja pryzmy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuda :) Cienie wyglądają rewelacyjnie....

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż i cienie są przepiękne. Sama chętnie bym je przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Róż wygląda obłędnie,a i cienie prezentują się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dziś macałam poczwórny róż Guerlainkowy i chyba po niego wrócę, Parure Aqua też usmiechał się do mnie, ale nie jest do mojej cery :( nie widziałam za to u nas bronzera :) Ładniutkie zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko Domi, bronzer pisze się przez ON ! Dzięki :) Ale wstyd :(

      Usuń
    2. Ej, nie stresuj się tak :) ja piszę bronzer, ale często spotykam się ze spolszczoną formą- brązer. Nie wiem, która jest poprawna ;)

      Usuń
    3. Ostatnio sama zastanawiałam się nad pisownią bronzera/brazera. Znalazłam info, że bronzer zasymilował się z polską fonetyką, można więc używać brązera, w końcu brązujemy nim buzię, a nie bronzujemy ;)

      Usuń
    4. No właśnie :)) zawsze jak o nim piszę to się zastanawiam "on" czy "ą"
      myślę, że obie formy są poprawne :) ja co prawda używam on od przedmiotu.. ale przecież nazwa pochodzi od koloru.. eee.. sama nie wiem :)

      Usuń
  14. ja dzisiaj bylam w sephorze i doznalam szoku,tak jak u nas wyprzedaze w sephorze to byla jedna wielka sciema,tak w tym roku same fajne kosmetyki,lancome ysl,guerlain,ale jak zwykle jakis haczyk,prawie wszystko bylo na resztkach dat waznosci i jakies meeega stare kolekcje... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Krzykla, świetnego wyboru dokonałaś, z terracoty będziesz bardzo zadowolna, obłednie pachnie pędzelek po aplikacji. I zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  16. O nie :( dorwałaś pięknego różo-rozświetlacza Givenchy i to po niższej cenie ;( czuję się jeszcze gorzej.. :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się polepszyło od razu jak wylądował w moim koszyczku :)

      Usuń
  17. a ja nie rozumiem tego fenomenu pryzmowego :) daj znać o co z tym chodzi jak już pouzywasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdobycze. Co do różu to ja bym bardziej się cieszyła z 02 z wiosennej kolekcji bo obok 01 przeszłam obojętnie. Napisz jak się sprawują cienie Givenchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym wolała 02 ale w sumie on raczej dla brunetek. 01 to taka jaśniutka brzoskwinka z delikatnym różem więc jest OK.

      Usuń
  19. Pryzma i bronzer to po prostu cuda:)))Piękne rzeczy upolowałaś, pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne łupy :) ja niestety jeszcze nic nie upolowałam, choć miała dziś zamiar wpaść do S. ale przeciągnęło mi się w pracy :/ Za to jutro wyruszam do Arkadii do S. i Dougiego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. aaaale mnie denerwujecie! wyprzedaż tu, wyprzedaż tam, a ja oszczędzam, tzn ograniczam zakupy :D
    ale już niedługo, też będziecie zazdraszczać tak jak i ja dzisiaj :P XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakupy świetne! Po ile była pierwsza pryzma?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie się to wszystko prezentuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Przymy sa fantastyczne:) Mam ta co Ty i bardzo sobie ja chwale ale uzywam od wielkiego dzwonu:P
    A Teracottka bedzie sluzyc:)

    OdpowiedzUsuń
  25. W Sephorze w te wyprzedaze jeszce ni bylam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. A to ile Panią ten podkład kosztował??
    no i po co mi pokazuje takie cienie?? oszalała??
    ja odwyk ogłosiłam!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ho, ho, ho - jak mawiał Santa Claus by USA. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I streeptizer w filmie Ciacho. Jak nie lubię polskich komedii to ta scena mnie rozkłada :)

      Usuń
  28. Ja zaszaleję w Sephorze dopiero w piątek, ale chyba skupie się na pielęgnacji (na gwałt potrzebuję dobry krem na noc pod oczy, może coś polecasz?) i perfumach dla męża na imieniny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremy pod oczy mają tak wariackie ceny, że sama wciąż dumam co kupic. Ja mam Shiseido Antiwrinkle ale szczypie :( Weź sobie kilka próbek najpierw bo szkoda pieniędzy.

      Usuń
    2. Jak szczypie, to aż boję się próbować :)

      Usuń
  29. Kochana powiedz mi ile dałaś za guerlainy? na terracote choruje od dawna;p

    OdpowiedzUsuń
  30. czekam na recenzję podkładu parure i różu givenchy! może przygotujesz swatche? w sumie bronzer też mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne pryzmaty, och jej. W ogóle super zakupy, każdy z tych produktów to kosmetyczne mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast