czwartek, 28 czerwca 2012

KIKO Blooming Origami in Flattering Berry

Paletka KIKO Blooming Origami pochodzi z wiosennej kolekcji firmy z Bergamo. Jako że bardzo polubiłam produkty KIKO tym razem skusiłam się m.in. na cienie.


W kolekcji jest dostępnych 6 paletek w różnych zestawieniach kolorystycznych. Mój wybór, tylko na podstawie swatchy w internecie, padł na nr 04 Flattering Berry.


Paletka ma piękny design co jest dla mnie niemniej ważne jak jakośc samego kosmetyku. Jestem estetką :) Cienie zamknięte są w eleganckiej białej kasetce z lusterkiem znajdującej się w białym welurowym etui. Jak na koszt 12 euro (teraz na wyprzedaży połowa tej ceny) to niespotykany luksus i elegancja moim zdaniem.


Zestawienie kolorystyczne paletki jest bardzo udane. Można nią wykonac przynajmniej dwa różne makijaże.


Pigmentacja cieni jest bardzo dobra, konsystencja miałka, kremowa, nic się nie osypuje, wręcz przylega do powieki. Wykończenie określiłabym jako coś pomiędzy matem a perłą. Dobrze rozprowadzają się pędzelkiem ale można też nakładac je pacynką lub dla zintensyfikowania efektu ... palcem :)


Wszystko byłoby pięknie, gdyby nie to, że niestety nie są to zupełnie moje kolory :(. Zawsze bardzo kuszą mnie śliwkowo-jagodowe cienie a potem okazuje się, że wyglądam w nich na zmęczoną i "jakby zupa była za słona".
Macie może jakiś patent jak okiełznac takie barwy na oku? Szkoda mi tej paletki, bo jeśli nie znajdę na nią pomysłu to powędruje w świat :(

59 komentarzy:

  1. Może spróbuj nakładać je na ciemną bazę np. kredkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest jakiś pomysł :)

      Usuń
    2. Też radzę spróbować na coś ciemniejszego, bo tego typu kolory jeśli są transparentne częso podszywają się pod zaczerwienienia, zasinienia etc., a to przecież to nie charakteryzacja do filmu o wampirach.

      Usuń
  2. przypomina mi mozaikę z avonu, z tym, że była połyskująca, ale kolor podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie się kolory bardzo podobają, lubię takie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A to szkosa,ze Ci nie podpasowala.. Jakbys chciala inné kolory,to pisz smialo
    .;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie bardzo ładne, a cienie... hm, rzadko komu śliwkowe fiolety i róże pasują, więc je bym zostawiła i skupiła na korzystaniu z pozostałych trzech :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mamy patent :) też tylko wzdychałam do takich kolorów aż nie znalazłam na nie sposobu. Róż i śliwkę nałóż wzdłuż rzęs jak eyeliner (bliżej wewnętrznego kącika róż, który przejdzie potem w fiolet), możesz spróbować na mokro - wtedy będzie jak rasowy eyeliner, a reszta paletki posłuży do tradycyjnego cieniowania na powiece. Niby-kreska może być bardziej różowa albo fioletowa, może też być tylko w 1 kolorze, grubsza lub cieńsza, musisz sama sprawdzić w jakiej kombinacji poczujesz się lepiej. U mnie przechodzi tylko taka wersja, w dodatku tylko na górnej powiece - inaczej wyglądam jak przy mocnym ataku alergii :p
    Pozdrawiam i miłego kombinowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze, nie polecałambym różowej kreski, a to zewzględu na ta to że oko może wyglądac na zmęczone.

      Usuń
  7. Mamy ten sam problem Krzyklo! Mi tez sie fiolety i jagodki bardzo podobaja a jak przychodzi co do czego to za nic nie potrafie ich obslugiwac, boje sie ich nakladac bo mam wrazenie ze wyglada c wtych kolorach smiesznie, mam zmeczone podbite oczy i ogolnie wszystko jest nie tak...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w fioletach wyglądam OK. Tylko w tych odcieniach śliwki niekoniecznie :(

      Usuń
  8. Bardzo ładnie się prezentuje te brązy i beże cudne, ja również mam problem z takimi odcieniami różu i fioletu, wyglądam w nich jakbym przepłakała ostatnie 3 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. za to moje kolorki jak najbardziej! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. takim "chorowitym" odcieniom dodaje mocy, stosujac je na biala baze-kredke, cien w kremie itp. (albo ewentualnie na intensywna baze w zblizonym kolorze), eyeliner obowiazkowy by stworzyc granice, by cien nie powodowal "obitego" oka.... a jesli cienie sa takie sobie to wole puscic je w swiat, by nie tracic czasu i cierpliwosci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie muszę na cień w kremie spróbowac, chociaż z drugie strony te KIKOwe są już dośc mocno napigmentowane i obawiam się, że może za mocny efekt wyjśc.

      Usuń
  11. ja też ostatnio zaczęłam unikać fioletów, ze względów powyższych ^^
    a kiedyś były to moje kolory na ślepiach.. starość nie radość :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neutrale są najbezpieczniejsze i ...najbardziej eleganckie :)

      Usuń
  12. Piekne te kolory. Niestety nie mam zadnego pomyslu:) bo sama mało maluje sie cieniami:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się kolorki bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, piękna paletka! I faktycznie, bardzo fajny dizajn :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciemna/czarna kredka w linii rzęs, ewentualnie coś ciemniejszego jako baza, żeby wydobyć z nich to co pożądane - ja mam takie patenty na takie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. a nie dałoby się z tego zrobić różu do policzków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie by się dało ale wolałabym wykorzystac jako cienie.

      Usuń
  17. Poważnie nie leżą na Tobie? :/ jak zobaczyłam pierwszego swatcha pomyślałam- o, super w nich będziesz wyglądać. A tu piszesz, że niebardzo.. :) Ten brąz i złotawe pewnie dają radę, fajnie z zielenią by u Ciebie wygladały. Ale róż? Nie wiem.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten główny jagodowy,dla którego skusiłam się na tę paletkę właśnie najgorzej na oku wygląda :(

      Usuń
  18. Mam tak samo jak Ty. Takie kolory powodują, że wyglądam jak zapłakana i lekko pobita. Bardzo mi się podoba design produktu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Justyna, jak będzie zlocik możemy poeksperymentować ;-) Kolory same w sobie są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Niestety nie PL :( Czasem na All.

      Usuń
    2. Łeeeeeeeeeeeeeeee............ mi sie podoba ta paletka, a przynajmniej na swatchach ;)

      Usuń
  21. Piękne!!! Ja bym z tych ciemnych zrobiła eyeliner (najlepiej z Duraline) :))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że nie wzięłam tej palety bo widzę, że to nie moje kolory. Jednak kiedy na takowe trafiam to zazwyczaj sięgam po linery żelowe lub cienie w kremie dla podbicia/ zmiany koloru i....mieszam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja także polecam rozetrzeć z ciemnym cieniem lub jesli wolisz jasnym. Ta paletka jest piękna i szkoda aby sie przeciez marnowala. Polecam cien mayellina w musie( szampanski) i ten brudno rozowy cien :)

    OdpowiedzUsuń
  24. łojejo... ja od samego patrzenia mam ze 3 pomysły :) na makijaż.. ;) dziewczyny fajnie podpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam złoto-fioletową paletkę KIKO i są to jedne z ładniejszych kolorów jakie miałam. Bardzo dobra firma. Twoja paletka już samą strukturą hipnotyzuje ...

    OdpowiedzUsuń
  26. może po prostu rób wyrazistą, brązową kreskę?

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie moje kolory :) śliczne. byłam w KIKO w maju i nic mnie nie zachwyciło niestety, kupiłam tusz i kredkę, a do cieni podchodziłam jakieś 4 razy i nic nie wybrałam ostatecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemożliwe! A co Ci nie pasowało w cieniach? Ja bardzo lubię ich jedynki.

      Usuń
  28. Śliczna paletka. Kolory wyglądają na Twoje, jagody, kakaowe brązy - jak najbardziej. 3 zdecydowane kolory z paletki mają szczyptę czerwonych pigmentów, dlatego położone blisko oka podkreślają wszystko co różowe i czerwone (niewidoczne żyłki np.). Zwykle wystarczy wzmocnić kontur oka jakąś szarością lub gorzką czekoladą (ale nie za ciepłą) żeby kolor nie kontrastował bezpośrednio z białkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee, to ja jutro przyjdę, to mnie Pani pomaluje OK?

      Usuń
    2. ooo dobra porada, też skorzystam:)

      Usuń
  29. Piękne opakowanie. Ja omijam drugi od lewej kolor bo wyglądam w takich nie dobrze. A dla neutralnych nie zostawisz jej?

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne kolory! Zresztą opakowanie również, tak jak piszesz, wygląda dość luksusowo jak na taką cenę :)

    A może spróbuj używać najjaśniejszych odcieni jako różu? Mogłyby dać fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja tam lubię jak w platece cienie mam odzielnie,
    w odstepie lub w innych blaszkach.
    a nie tak mozaikowate.

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor w górnym prawym rogu jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przypadkiem tu trafiłam, ale jestem pewna że będę stałą obserwatorką ;) Zapraszam również do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolory bardzo ładne, ale niestety nie potrafię pomóc w kwestii okiełznania śliwek i fioletów- sama mam dokładnie ten sam problem. Kocham róże i chciałabym złamać je fioletami, jednak wyglądam wtedy jak topielica, więc rezygnuję :/

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast