wtorek, 26 czerwca 2012

Les Essentiels de Chanel fall 2012

Polska modelka Monika Jagaciak jest twarzą jesiennej kolekcji Chanel Les Essentiels.
Według mnie dziewczyna bardzo we francuskim stylu (ta przerwa między zębami w stylu BB i Vanessy Paradis :)
Kolekcja prezentuje się następująco i będzie dostępna od 27 sierpnia
Volià :)


Chanel Lumière d’Artifices Beiges
Chanel Les 4 Ombres 38 Premier Regard
Ombres Essentielles
Joues Contraste Rose Initiale

 Hmmm, ja jednak wolę wiosenne i letnie kolekcje :( No może lakiery Frenzy i Suspicious...
Swatche możecie obejrzec TU


Zdjęcia pochodzą z http://www.chicprofile.com, http://imabeautygeek.com

45 komentarzy:

  1. powalać nie powala, ale coś mnie w niej niepokoi ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten rozswietlacz jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten rozświetlacz ma piękne tłoczenie :). Dołujące, lato się dobrze nie zaczęło, a już kolekcje na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory! A szczególnie lakier do paznokci Vertigo - cudny, ja taki chcę :D
    Pozdrawiam, Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie zmacałam ostatnio w Sephorze i nie zachwyciły mnie zbytnio :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nic nie spowodowało u mnie mocniejszego bicia serca ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się lakiery i pojedyncze cienie w odcieniu złota i różu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadki w odcieniach cappuccino i rozświetlacz <3 !

    OdpowiedzUsuń
  9. jedynie rozświetlacz wpadł mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba nic mnie nie porywa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. rozswietlacz mi sie podoba ale chwilowo jestem zaspokojona w tej kwestii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Monika wygląda świetnie ;) Chodziłam z nią jeszcze do kwietnia do szkoły, a teraz po mojej maturze niestety nie mam z nią styczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, to Ty o wielki świat się otarłaś :) Miła dziewczyna?

      Usuń
    2. haha ! ;D nie nooo, bez przesady ;D
      Raczej nieco odosobniona, co mnie nieco zdziwilo, bo spodziewalam sie wokol niej niezlego szumu, a tymczasem czesto widzialam ja sama, lub w towarzystwie jednej i tej samej dziewczyny, niestety oko w oko nie mialam okazji z nia gadac ;)

      Usuń
  13. a kolekcja oczywiście piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozświetlacz zachwyca, chociaż to nie moja półka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozświetlacz wygląda bardzo ładnie, ale raczej się na niego nie zdecyduję. Bardzo podoba mi się lakier Frenzy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Monia dla Chanel już od ładnych kilku sezonów się pojawia :) jestem z niej bardzo dumna.. że Polka, że ładna, że daje radę ;) Dla mnie jednak kolekcja raczej taka sobie, chyba że to wynika z faktu, iż mamy wakacje i jeszcze nie w głowie mi szaro-bure kolory jesieni :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Z chanel zawsze lubilam perfumy.
    Ale najbardziej interesuja mnie ich roze. Musze wkoncu uzbierac sobie kasiorki choc na jeden kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie jakoś kolekcja nie urzekła :(
    ale zobaczymy później :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeszcze się lato dobrze nie zaczeło a tu już jesień:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Droga Pani cóż za śliczne zdjęcie profilowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) Teraz Twoja kolej się ujawnić.

      Usuń
    2. Mówisz, że pora na mój coming out ;) kiedy ja wstydliwe dziewczę jestem

      Usuń
    3. Ja tez wstydliwe tylko już nie dziewczę :-) a jednak się odważyłam.

      Usuń
    4. no wlasnie zauwazylam - piekne zdjecie ...
      do odwaznych swiat nalezy ...
      ja juz was obczailam na zdjeciach ze spotkania blogerek - piekne z was dziewuszki ...

      Usuń
    5. Też niedawno zobaczyłam :) Zdecydowanie wolę nowe foto Krzyklo ! :)) Miło Cię znowu widzieć:)

      Usuń
  21. reklama jak z przed 10 laty, a Agata nie wygląda nie niej jak na swoje 18 lat, tylko na 2 razy tyle w wersji photoshop :) szkoda, że nie mogę jej o tym jakoś powiedzieć... ma ona moze swoją stronę na FB...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, to Monika, a nie Agata - wszystko przez to nazwisko jAgaciak:)

      Usuń
    2. Słuszne spostrzeżenie. Pewnie ma FB bo kto nie ma :-)

      Usuń
    3. Nie sądzę, żeby JAG decydowała o tym jak wygląda na reklamie ; )) Ma wyglądać tak jak życzy sobie Chanel.

      Usuń
    4. Omsknęło mi się: JAC oczywiście.

      Usuń
    5. No oczywiscie, ze nie decyduje. Nie na próżno modelka po francusku to mannequin;-)

      Usuń
  22. a mi kolorystyka przypadla do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  23. No fajnie się prezentuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Tylko gwiazda kolekcji mnie kusi:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że zmieniłaś avatar:) Tamten bardzo mi się już z Tobą kojarzył, ale ten jest bardziej "osobowy" :)

    OdpowiedzUsuń
  26. O kolekcji się nie wypowiem, bo i tak nic z niej nie kupię:P, ale zupełnie nie pasuje mi JAC jako twarz Chanel, o ile lubię ją jako modelkę, to do marki mi zupełnie nie pasuje: ani z niej francuski podlotek ani szykowna elegantka...

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie się róż podoba. Ale to chyba dlatego, że każdy mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorystyka nowej kolekcji, jak najbardziej mi się podoba :) I powinniśmy być dumni, że tyle polskich modelek występuje na tak renomowanych reklamówkach:)


    Przy okazji serdecznie Cię zapraszam na konkurs, który organizuję wraz z firma Golden Rose, wo wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci, a zasady bardzo proste. Zapraszam :

    http://syllunia.blogspot.com/2012/06/konkurs-wo-wygrania-3-zestawy-

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój portfel westchnął z ulgą. Nic z tej kolekcji nie woła do mnie: "Mamusiu" :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam na tą kolekcję z zapartym tchem! Bardzo podoba mi się kolorystyka i główny look... Co do przerwy między zębami też kiedyś na to ''cierpiałam'' ;-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast