wtorek, 7 sierpnia 2012

Brzoskwinia i mango plus wariacje z tłem :)

Lakier Pêche Mango T. LeClerca kupiłam jakiś czas temu w perfumerii Missala Quality, która jest wyłącznym dystrybutorem tej francuskiej marki na Polskę. 


Lakier zapakowany jest w elegancki kartonik i znajduje się w równie eleganckiej buteleczce.

Lakiery T.LeClerca są pozbawione substancji drażniących (formaliny, ftalanu, celofanu, niklu i alkoholu fenoksyetylowego), a jednocześnie zawierają skuteczne pielęgnacyjne składniki aktywne: witaminę E, biotynę, cysteinę. Niestety zawiera też Isopropyl Alcohol (rozpuszczalnik, konserwant), który u niektórych może wysuszac skórki i płytkę :(
skład dla miłośników :)
Lakier jest.... taki sobie :) Ma piękny, ciepły, letni brzoskwiniowy kolor ze złotymi drobinkami, które ładnie mienią się w słońcu.
Niestety:
- jest przerzadki,trzeba 3 warstw aby nie prześwitywały końcówki pazurków (moje są co prawda wyjątkowo białe),
2 warstwy
3 warstwy

- pędzelek jest bardzo wąski i trzeba "się namachac", żeby równo pokryc płytkę,
- bez utwardzacza wytrzymuje 4 dni, potem ścierają się końcówki,
- jeśli nałożymy go bez bazy trudno później zmyc złote drobinki.

wariacje z tłem ;)
wariacje z tłem cd.
Zaletą jest więc kolor i błysk na paznokciach co przy cenie 74zł za 8ml to jednak trochą za mało :(


* Przepraszam za skórki ale udało mi się doprowadzic paznokcie do jako takiego stanu po hybrydzie i na razie "nie tykam" ich żadnymi preparatami, żeby pożyły sobie naturalnie ;)

62 komentarze:

  1. przesliczny lakier ;) ale przyznam że troszkę za drogi jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie powiem, cenią się :) widziałam je ostatnio w aptece i jakoś mnie nie przyciągnęły. za to ich puder chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że jakościowo nie jest adekwatny do ceny niestety :/ Bo jeżeli trzeba nakładać 3 warstwy, za tak drogi lakier to chyba podziękuje. Ja kupię lakier za 7 zł, który nałożę dwa razy i trzyma się dobrze przez kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety nie powala. a za taką cenę to absolutna beznadzieja.. :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powala, to fakt. Wolę OPI - też drogo ale taniej niż T.LeClerc a jakośc mnie rozczarowuje.

      Usuń
  5. Na początku jak zaczęłam czytać posta...Wow kartonik....wow buteleczka....wow kolor w butelce....
    Niestety im bardziej w dół tym bardziej się rozczarowywałam....
    3 warstwy? =długi czas malowania
    prześwity
    kolor na płytce nie powala mnie na kolana
    a 4 dni za 74 zł ? to jak dla mnie zdecydowanie zbyt krótko.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. w butelce ładny na paznokciach mnie rozczarował, mocno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest taki straszny. Jak zwykle aparat zjadł efekt.

      Usuń
    2. przyjedziesz do Poznannia to pokażesz :D

      Usuń
  7. 74 zl OMD!!W Polsce to oni lubia zaszalec z cena,tutaj je widzialam za 11 euro i byla promocja 1+1 gratis,nie skusilam sie bo mam odwyk hehe no i sprzedawane sa bez kartonika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jeszcze do Ciebie uśmiechnę po jakieś inne produkty T.LeClerca :)

      Usuń
  8. Ojoj... Nie przepadam za tak rzadkimi lakierami- wolę coś, co kryje naprawdę mocno. Tym bardziej, gdyby miała za takie coś zapłacić ponad 70zł :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuuuuu kiepściutko, przy tej cenie taka jakość? Szkoda bo w butelce zapowiadał się fajnie. To ja już wolę mojego Flormara za dyszkę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze, że we Francji one są po 9euro (!)i tyle ewentualnie mogłabym wydac ale 70 zł to jednak za dużo :(

      Usuń
    2. hehe no tak, a cena u nas powala jak za taką jakość :/

      Usuń
  10. w buteleczce ładnie wygląda, ale na paznokciach już nie, słabo kryje

    OdpowiedzUsuń
  11. cuudowny kolor .. ale cena ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor faktycznie ładny ale i tak lepiej wygląda w butelce :(

      Usuń
    2. To samo chciałam napisać, cena nie dla mnie :(

      Usuń
  12. Czyli jednak nie wszytko złoto co drogie ;) w buteleczce prezentuje się ładnie, na paznokciach już nie koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm mi się nie podoba :/ Ja też mam bardzo białe końcówki i pewnie też by mi prześwitywał.

    OdpowiedzUsuń
  14. tylko ładny w butelce, też ładnej, ale za taką kasę to już wolę swojego chanel, phi! ostatnio podobny kolor kupiłam za 4 zeta na bazarku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za 4 zeta to NA PEWNO nie podobny :P
      Z Chanel się zgadzam. Lepiej dołożyc te 25 zł i byc pewnym jakości.

      Usuń
  15. w buteleczce ładny na paznokciach nie bardzo..za taką kasę...szkoda buuu

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że przypadł Ci do gustu;) Będzie na wymiankę :)

      Usuń
  17. Faktycznie jak brzoskwinka, ale dla mnie za słabe krycie. (też mam mocno białe końcówki i nie lubię jak mi prześwitują spod lakieru).

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny, taki delikatny dość :). Szkoda, tylko, że potrzeba 3 warstw.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolor bardzo ładny, ale 3 warstwy to dla mnie za dużo:)

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. W buteleczce kolor cudny ale to, co pokazałaś na paznokciach niestety mocno mnie zniechęca. Za taką cenę oczekuję jakości....

    OdpowiedzUsuń
  22. No za 74zł to się spodziewałam wodotrysków. Ten Pan w mojej szufladzie raczej nie zagości. Narobiłaś mi chętki na ładny brzoskwiniowy kolor. Mam dużo pomarańczy i korali, a ani jednej prawdziwej brzoskwini.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to samo, potrzebuję w końcu ładny odcień brzoskwinki :)

      Usuń
  23. Podoba mi sie fakt ze ma te drobinki. Szkoda ze nie spelnil twoich oczekiwan bo jest sliczny na pierwszy rzut oka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny kolor, ale lakier raczej nie wart swojej ceny :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj chyba nigdy nie wydałabym takich pieniędzy na lakier...

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny lakierek. Lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cena okrutna...a kolor w pomieszczeniu i słoiczku wydaje się bardzo fajny, jednak w słońcu jakoś traci soczystość ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. za tę cenę wymagałabym idealnego krycia.. jakbym miała wydać 70 zł na lakier to dołożyłabym kilkanaście złotych i kupiła dior/chanel :) ale kolor Twojego ładny, letni :)

    OdpowiedzUsuń
  29. sam kolor jest genialny bo polaczenie brzoskwinki ze zlotym pylkiem to dla mnie strzal w dziesiatke. ale za taka cene spodziewalabym sie tysiaca pochwał ;-)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast