sobota, 25 sierpnia 2012

Nowości z KIKO

Dzisiaj chcę Wam przedstawic kolejne produkty KIKO, które wzbogaciły mój dosyc pokaźny już zbiór.



Palety cieni, różo-bronzer, lakier i eyeliner pochodzą z najnowszej jesiennej kolekcji Lavish Oriental natomiast pojedyncze Water Eyeshadow są kolejną edycją cieni, które cieszyły się powodzeniem jakiś czas temu.

Jedna z widocznych na zdjęciu paletek cieni będzie dla Was :)



Dajcie znac, który z produktów chcecie obejrzec z bliska w pierwszej kolejności.


Ciekawa jestem kiedy, któryś z polskich dystrybutorów kosmetyków ocknie się i sprowadzi w końcu firmę do Polski. KIKO to moim zdaniem świetna jakoś w przystępnej cenie. 

Za pomoc w zakupach serdecznie dziękuję Claudine  i Gosi :*


78 komentarzy:

  1. Różo-bronzera jestem strasznie ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudenka! Cienie i roz chetnie bym przygarnela.
    Wybieram sie do Kiko w przyszlym tygodniu, napewno z czyms wroce :)
    Jesli bedziesz kiedys poitrzebowala pomocy w zakupie Kiko, daj znac :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałabym na początek obejrzeć pojedyncze cienie, podobają mi się nawet w opakowaniu :) Szkoda, że nie mam stałego dostępu do Kiko..

    OdpowiedzUsuń
  4. Różo-bronzer wygląda fenomenalnie!!!!
    Jego recenzję poproszę najszybciej :D Z ceną oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny są na stronie KIKO. O ile pamiętam różo-bronzer kosztował ok.13 euro.

      Usuń
  5. Nie znam tej firmy jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwariowałam po prostu! To są moje kolory - też chcę takie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam w przyszłym tygodniu - będzie paletka dla Was :)

      Usuń
  7. Widziałam co nieco z nowej kolekcji jak byłam we Włoszech, ale paletki cieni zupełnie przegapiłam, bo skupiłam się bardziej na różobronzerze ;) Zresztą mój mężczyzna stał nade mną i mnie poganiał, żebyśmy już poszli, bo jest głośno i nie podoba mu się zapach tego sklepu :D:D:D Ale lakiery i tak kupiłam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech Ci faceci! Zapach mu się nie podoba... Lepszy jest pewnie w męskiej szatni po meczu koszykówki ;)

      Usuń
  8. A ja dalej nie mam żadnego lakieru od Kiko :/ Ten Twój wygląda całkiem zachęcająco ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. czyste szaleństwo :D różo-bronzer chętnie obejrzę z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zbiór:)

    Mnie do Kiko nie ciągnie, wręcz przeciwnie. Zraziłam się do tej firmy. Pierwsze zakupy stały się ostatnimi. Chyba, że zdarzy się CUD :P

    Póki co dystrybucja Kiko w PL nie wchodzi w grę, firma nie chce wchodzić na rynek i stawia masakryczne warunki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zupełnie inne odczucia. Owszem zdarzają się buble ale są to, moim zdaniem, wyjątki w stosunku do niezmierzonej ilości produktów firmy.

      Masakryczne warunki? Czyżbyś prowadziła jakieś negocjacje ? ;)

      Usuń
    2. Pewnie tak ale nie mam ochoty na następne oswajanie kosmetyków. Fakt, cenowo bardzo przystępne i nie drogie. Może i warte uwagi ale u mnie się nie sprawdziły.

      Usuń
    3. @Hexx ana pośredniczę w zakupach dla innych, sama nie przepadam :) Chociaz zawsze mnie kusi, bo relatywnie mało kosztuje no i w sklepie fajnie wyglada:)

      Usuń
  11. tylko we Włoszech lakier KIKO kosztuje 2,5 euro, a w Polsce na allegro można je zdobyć za 15 zł. to się nie kalkuluje, bo u nas wszystko się przelicza plus dodaje jakieś VAT-y i inne śmieci, a u nich to naprawdę firma najtańsza z tanich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby legalnie handlowac niestety VAT trzeba doliczyc :(
      15 zł to może i sporo jak na lakier ale można raz zaryzykowac - jakośc bardzo przyzwoita.

      Usuń
    2. wiem, bo obkupiłam się właśnie we Włoszech przeokrutnie ich lakierami :D ale łatwiej przychodzi mi wydanie 2,5 euro niż nawet tych 10 zł.

      Usuń
    3. Wlasnie nie zawsze kosztuja lakiery 2,5 co jakis czas maja 'akcje' a potem wracaja do ceny 5ojro. Chociaz mozna trafic tez lakiery w cenie 1,5.

      Usuń
  12. Jeszcze nie słyszałam o tej firmie. Z chęcią przeczytam o eyelinerze. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Różo-bronzer, pierwszy pod lupę, poproszę:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Paletka po prawej <3 paletka po lewej <3 nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie no...tych żelowych cieni zazdroszczę bardzo są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. paletka w bodajże brązowych odcieniach niech będzie pierwsza!

    OdpowiedzUsuń
  17. Paletki cudne, ale najbardziej zauroczył mnie różo-bronzer!:)jest przepiękny!:))) oooo widzę Srocze cienie, też takie chcę!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Straaasznie podobają mi się te Water Eyeshadow! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam od nich lakiery i uważam, że nie są rewelacyjne - przynajmniej te co ja mam takie są... :/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja do Kiko mam mieszane uczucia. Niektóre produkty są naprawdę bardzo fajne i przyjemne w użytkowaniu, inne niestety trochę mnie. Bardzo jestem ciekawa Water Eyeshadow, bo nie miałam do tej pory z nimi do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem ciekawa tych cieni a z jakością KIKO bywa różnie ale uważam, że przy takiej ilości i różnorodności produktów na wpadki można przymknąc oko :)

      Usuń
  21. Różo-bronzer wygląda pięknie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. och wszystko bym Ci podwędziła, wyglada to cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oddam tylko jedną paletkę więc zapraszam niebawem :)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. Nie ale konsystencja jest mega lekka, jakby kremowo-żelowa.

      Usuń
  24. Zalała mnie fala zazdrości @___@ Obłędne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrośc to uczucie ludzkie, nie wstydźmy się go :D

      Usuń
  25. Bardzo fajne produkty, ja chciałabym na początek zobaczyć ten różo bronzerek. Że też ja wcześniej nie słyszałam o tej firmie. A tak w ogóle dzień dobry jestem Kasia, bardzo mi miło dołączyć do grona obserwujących Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, miło mi. Ja jestem Justyna.

      Postaram się społodzic "na dniach" recenzję z kilku w/w produktów aby przybliżyc Ci firmę :)

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie :)

      Usuń
  26. Och, to te cienie, w które chętnie wsadziłabym paluch:DDD I śliczna jest paletka z brązami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że wyglądają jak powierzchnia wody :)

      Usuń
  27. Piękności! Te pojedyncze cienie świetnie się prezentują, jestem ciekawa efektu na skórze i Twojej opinii :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Palety cieni wyglądają bardzo interesująco:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hehehe, tez sie wzbogaciłam o moje pierwsze KIKO :) dzięki Gosi :) jak tylko się ogarnę to wrzucę na bloga

    OdpowiedzUsuń
  30. wybieram się do kiko po niedzieli i tupię niecierpliwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale cacuszka jeeej :) podoba mis ie ta czworka brazowo-szara , przynajmiej ja takie odcienie widze

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiko są cudne. Już się tyle ich na blogach na oglądałam! Chętnie bym przyjrzała się tym pojedynczym cieniom :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ja chce water eyeshadows:))Choc nie ma tam mojego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Różo-brązer pysznie wygląda i jestem ciekawa jak się będzie "nosił":) w ogóle to całość pożeram wzrokiem :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Kusi mnie ta paletka z brazami,chyba jednak sie skusze na nia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Najbardziej mnie ciekawi róż :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Właśnie miałam pytać, jak ty się w kiko zaopatrujesz, ale ostatnie zdanie wyjaśniło zagadkę :))) Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  38. nie ma za co i polecam sie na przyszlosc :)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Dużo tego... Róż mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę przede wszystkim żelowych cieni, mam na nie straszną chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Witaj;) swietny blog ;) zapraszam na mojego ;) nowiutki wiec niema zaduzo ale z biegiem czasu bedzie coraz wiecej recenzji ;) produkty z kiko tez beda gdyz mam dostep na codzien ;). beautcosmetique.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast