środa, 22 sierpnia 2012

Essie dla dojrzałej :)

Dzisiaj będzie jesiennie i dojrzale.

Lakier, który chcę Wam przedstawic to ESSIE In Stitches. Kolor to brudny pastelowy ceglasto-brązo-róż dla Pań od 35 roku życia wzwyż (kalendarzowo lub emocjonalnie) ;), lekko babciowy, niełatwy w aplikacji.


Muszę przyznac, że lubię takie kolory na jesień. Dobrze się w nich czuję, lepiej niż w malino-różach. Znak wieku ;)


In Stitches jest bardzo kremowy, gęsty, dlatego niełatwo go nałożyc ale jak już się przyłożymy to daje, moim zdaniem, elegancki, stonowany efekt, akurat do pracy i chanelowego tailleur, którego nie mam :(



Zdecydowanie mój faworyt na nadchodząca jesień. 

65 komentarzy:

  1. Ufffff to jeszcze się na niego nie łapię ;) przynajmniej metrykalnie.
    Ja nie przepadam za takimi kolorami, za ciepłe dla mnie, wiesz że ja chłodne i brudne lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na jesień jak najbardziej. u mnie też dziś essie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm to by się zgadzało moja Madre go używa, lubię jak go nosi :) ja go pamiętam jako bardziej różowy, ale może mi się coś pomieszało..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem. Dla mnie raczej coż między cegłą a różem.

      Usuń
  4. ładny:P
    ale przepraszam, jakież 35+... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. NIe nie, nie dla mnie kolor i nie ze wzgledu na wiek ale po prostu kolor mi sie nie pododba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się podoba, chociaż metrykanie do 35+ jeszcze mi troszkę brakuje :) Cóż, może po prostu taka dojrzała emocjonalnie jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się osobiście kolorek nie podoba, ale Tobie pasować będzie i nie chodzi o wiek a urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor nie moj,ale Ty masz bardzo ladne dlonie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie chciałam napisać, dłonie nie wyglądają na 35+ :)

      Usuń
    2. Dłonie to chyba dopiero po 50-tce mocno się zmieniają chociaż moja mama (blisko 70-tki) ma dłonie jak 40-latka :)

      Usuń
  9. Raczej nie dla mnie :D Za młoda jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. niby ładny ale rzeczywiście czai się dojrzałe niebezpieczeństwo XD

    OdpowiedzUsuń
  11. 35+ ??
    Nie wiem ile masz lat ale wydaje mi się że malutko (bez urazy) skoro osoby w wieku 35+ wydają Ci się w wieku babciowym :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napisałam, że 35+ = babciowy wiek ;) Napisałam, że lakier dla 35+ i babciowy nieco. Sama mam sporo więcej :P

      Usuń
    2. Krzykla, przyznaj się w końcu, że masz 16 lat ;)))

      Usuń
  12. Oj, nie ...
    Kolor nieciekawy.
    Mam bardzo podobny z Rimmel PRO.

    OdpowiedzUsuń
  13. musiałabym go zobaczyć na żywo w akcji, na jesień będzie faktycznie ok, ale zgodzę się - kolor niełatwy. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor nie podoba mi się, ale kto wie może za jakieś 10 lat polubię takie kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy kolor. faktycznie nie dla każdego. ale mi mimo, że nie mam jeszcze tych 35 lat, się nawet podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się i metrykalnie się łapię, ale za niełatwość aplikacji to podziękuję :)
    (chwilowo z Essie pożądam Spinning Again)

    OdpowiedzUsuń
  17. rzeczywiście taki trochę babciowy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. 35+? mnie się podoba! na jesień idealny!

    OdpowiedzUsuń
  19. ej no, mi się podoba, a nie jestem 35+

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładny jak na babciowy:) właśnie sobie swoją babcię w nim wyobrażam i stwierdzam,że jednak on młodszym będzie pasował :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A babunia w jakim wieku?

      Usuń
    2. babcia 8o i jakieś 30 gada,że chce umrzeć :P także ma poważne sprawy na głowie,lakier ją nie zainteresuje :D ale dla mnie mógłby być, nim się czlowiek obejrzy będzie babcią :)

      Usuń
  21. Zły nie jest, ale ja się nie lubuję w takich odcieniach, więc pewnie z półki bym go nie wzięła. Wolę róże i czerwienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotrzesz do 30 to może się polubisz... w takich kolorach ;)

      Usuń
  22. nie przepadam za takimi kolorami, za to uwielbia je moja mama i ma swój ulubiony z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś ostatnio nie lubię Inglota. Moim zdaniem strasznie spadła jakośc lakierów :(

      Usuń
  23. pamietam ze moja mama kiedys miala lakier w podobnym kolorze:P

    OdpowiedzUsuń
  24. Ufff! Tym razem nie dla mnie! Ładny kolor, ale zupełnie nie mój! A co czeka mnie jutro? Błagam, bądź łaskawa, już i tak jestem bliska biec jutro do SP po Peach Daiquiri przez Ciebie i po Watermelon przez Aliss :D

    OdpowiedzUsuń
  25. "dla dojrzałej" :D No nie pozbieram się dzisiaj... :) Ty to jak z czymś zasadzisz do pieca ;) Przestań pisać takie rzeczy! Kolor miodek, nie tylko dla 35+ ! ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Ejj, czemu powyżej 35 lat? Mi też się podoba, a emocjonalnie nie czuję się jak 35-latka!:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Tobie podobają się wszystkie lakiery to się nie liczy ;)

      Usuń
  27. Może coś w tym faktycznie jest... Bo moja teściowa takie kolory lubiła eheheh :)

    OdpowiedzUsuń
  28. to ja za młoda jeszcze na niego :D hyhyhy

    OdpowiedzUsuń
  29. Niby za młoda jestem na niego !! Ale strasznie mi się ten kolor spodobał i wiem że jest moim must have na nadchodzącą jesień. Uwielbiam takie kolory:) Bedzie mi do kurteczki i płaszczyka pasowal :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. brakuje mi jakis 10 lat ale mi sie podoba ;] jesień..jesień!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja niby kalendarzowo się łapię, emocjonalnie zdecydowanie nie, ale kolor bardzo mi się podoba :) chociaż malinowe róże też uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. To są moje ulubione odcienie! Może dlatego, ża tak dobrze wyglądają nawet na wymagających dłoniach, mimo że nie dobiegam jeszcze 30... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. kupiłam go w zeszłe wakacje na allegro, taki ładny był na zdjęciu, gdy pomalowałam nim paznokcie pomyślałam to samo co TY - dla dojrzałej, eleganckiej Pani, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiekny kolor, bardzo mi sie podoba!!! sama chetnie zaaplikowalabym go na swoje jeszcze wcale nie dojrzale dlonie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem na nie :P
    Co za pomysł, że "dla dojrzałej"
    Kolor w stylu mojej babci a Ona dawno temu miała 35+ :PPP

    OdpowiedzUsuń
  36. hehe, to nie dla mnie totalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast