niedziela, 26 sierpnia 2012

Romantyczny Essie

Licząc na zmęczenie materiału, aż mi ktoś w komentarzu napisze "daj już spokój", pokazuję kolejny Essie z mojej kolekcji ;).

Oto Demure Vixen



Lakier o pięknym fiołkowo-różowym (mauve) kolorze, pięknie opalizujący w słońcu. Kiedy mam krótkie paznokcie lubię nosic właśnie takie kolory.


Konsystencja jest dośc gęsta ale niestety aby przykryc moje białe końcówki muszę zastosowac aż 3 warstwy. Byc może jest to częste w przypadku jasnych, przezroczystych lakierów.




Demure Vixen bardzo przypadł mi do gustu. Kojarzy mi się z modą schyłku XVIII wieku, w stylu Rozważnej i Romantycznej :)

Macie ten lakier? Co sądzicie?



38 komentarzy:

  1. Średnio mi się podoba ten kolor.
    Z gamy kolorystycznej Essie, podobają mi się te intensywniejsze kolory.
    Ale wiadomo, wszystko jest kwestią gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam podobnego kolorku, a szkoda prześliczny. Takie blade smutne kwiaty.. Albo kawałek sukienki Marii Antoniny

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam takiego lakieru, ale bardzo mi się podoba, świetny na co dzień, pasuje do wszystkiego, nudziak idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromnie mi się podoba - ultra kobiecy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie nudziaki... strasznie delikatne i kobiece...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i tez bardzo lubię :) nie mam problemów z prześwitami, ale przy tego typu lakierach dużo zależy od koloru płytki i intensywności bieli końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dawaj spokoju ;p Poproszę więcej lakierów :D
    Kolor nie w moim typie, ale na Tobie dobrze się go ogląda :>

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny kolor :) bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również bardzo lubię takie stonowane kolorki :)
    a ten jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Straszną mam na niego ochotę, a Ty jeszcze tak kusisz...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny!!!! :) a ja już limit lakierów na lato wyczerpałam, muszę poczekać do jesieni :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Eee tam, pokazuj więcej Essie!:D Kolor podoba mi się, lubię takie nude, ale szkoda, że potrzeba 3 warstw:(

    OdpowiedzUsuń
  13. jej ale pieknie blyszczy taka taflą!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor. Mi się podobają chyba wszystkie lakiery z Essie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a mi jakoś nie pasuje :) chociaż bardzo lubię róże :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Justyna, tez cho cche!!!! bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam wlasnie w tym tygodniu 'faze' na delikatne kolory. Ten podoba mi sie baardzo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ten kolor, jest śliczny, tylko jak dla mnie za bardzo matowy...

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolorek ładny, ale to krycie fatalne! Ja bym nałożyła pod niego kryjący biały lakier żeby białe końcówki się nie odznaczały.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ten kolor i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam takie kolory nude :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Delikates;). Całkiem przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękny! Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurcze, trochę za mało kryjąca ale ma coś w sobie :) lubię takie nieokreślone, różo-fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  26. eno ładny kolega bardzo sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie nie jest tak ładnie cielisty, jak na Twoich zdjęciach, bardziej wpada w typowy mauve (czy jest jakieś polskie określenie na ten kolor?). I po kilku aplikacjach nauczyłam się go nakładać w dwóch warstwach, do pełnego krycia, mimo białych końcówek :D

    OdpowiedzUsuń
  28. czyżbym go widziała na własne oczy?? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przyjemny cielaczek :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast