poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Murarski poniedziałek czyli krzykla ma pytanie dooooo WAS


Ot taki być może zalążek cyklu pod tytułem „Murarski poniedziałek” lub jak kto woli „krzykla ma pytanie” (wiem, zrzynam od Urban a może raczej od Elmo?).

źródło: kwejk.pl
W cyklu tym, który będzie się pojawiał od czasu do czasu na blogu (nieregularnie, bom leniwa i niesumienna) chodzi o to byście przy poniedziałku wykonały niewdzięczną robotę i odpowiadały na moje pytania. Nie wiadomo o co chodzi? Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o … uzupełnianie teczek (uchacha - odsyłam do komentarza Digg pod postem u Aliss) ;)
A tak poważnie, chciałabym dać upust mojej belferskiej naturze i wypytać Was o sprawy, tematy, które mnie, ale mam nadzieję i Was, interesują. 

Pyt.1
Czy wchodzisz na blog ze względu na interesujący tytuł/temat posta czy dlatego, że „lubisz” blogerkę / blogera?

Odpowiadajcie jak chcecie - lakonicznie lub elaboratem. Nie oceniam... na razie ;)

75 komentarzy:

  1. Raczej ze względu na temat posta, bo nie będę czytać i komentować czegoś, co mnie w ogóle nie interesuje, tylko ze względu na to, że kogoś lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wchodzę na bloga z obu powodów. chętnie czytam posty na interesujące mnie tematy, ale regularnie zaglądam do bloggerek, które lubię :) lubię sobie z nimi "pogadać" w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W większości przypadków ze względu na temat/post, ale są blogerki, które czytuję z większą przyjemnością bo np. podoba mi się ich styl pisania.

    OdpowiedzUsuń
  4. To zależy :)
    Jeśli znam blogerkę to ze wzgl na sympatię. A tak to post/chodz częściej zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  5. i to i to ale prawdą jest, że mam kilka osób które darzę sympatią co przekłada się na odwiedziny :] kto tak nie robi niech pierwszy rzuci kamień XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święte słowa:) Tak to już jest.

      Usuń
    2. Dokładnie :) ale jeszcze lubię jak blogerki odpisują na komentarze i rozmawiają pod nimi to pokazuje że szanują swoich czytelników.

      Usuń
    3. To jest podstawa ale jak widzę sporadycznie stosowane....

      Usuń
    4. Ja tak jak Obsession :) Wchodzę na blogi, które lubię - w sensie lubię osoby, które je prowadzą. Nie znam Was, ale czasami spodoba mi się dana osoba ze zdjęcia, z poczucia humoru w postach, z ciętego języka... I tak wchodzę, czytam co tam naskrobała i zazwyczaj jestem zainteresowana :) A jak temat jest totalnie nie mój to zostawię chociaż ślad życząc miłego dnia :)

      Usuń
  6. podobnie jak dziewczyny: moje powody sa różne:P

    OdpowiedzUsuń
  7. tytuł posta jest pierwszą rzeczą, na która zwracam uwagę; jak przejrzę to, co mnie wstępnie zainteresowało i się nudzę, to wchodzę na blogi, które po prostu lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam jak jamapi - najpierw temat, potem blogerka. Przy czym mam kanoniczną chyba już listę blogów, na które MUSZĘ wejść:) (ot tak, z przyzwyczajenia i sympatii)

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie pół na pół, niektórych odwiedzam zawsze, niezależnie od tematu posta, a niektórych tylko przy postach i interesujących mnie tematach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Głównie wchodzę na blogi ze względu na tematy postów lub ogólnie dla tematyki danej strony, by się dokształcać - wszechwiedząca nie jestem i muszę uzupełniać Swój zasób wiedzy. Natomiast mam kilka blogerek, do których wchodzę mimo, że, np.: dany temat w ogóle mnie nie interesuje, bo je lubię. I chce wspomagać osoby zasługujące na to w naszym małym (no... może nie małym :D ) świecie, który tworzymy - pisząc posty na swoich blogach, komentując inne i polecając młode zdolne blogerki. Czasami wystarczy, że dodamy kogoś do blogrolle, a czasami polecamy w postach, ale mimo wszystko chodzi o to, że nie można istnieć w Naszym świecie pozostając odludkiem ponieważ blogowanie to dzielenie się myślami. I albo ktoś podziela Nasz pogląd, komentuje i zostaje z Nami na dłużej lub rzuca obraźliwe słowa i odchodzi, ale na to musimy być gotowe, bo to taka mała internetowa społeczność, w której nie zawsze Wszyscy muszą Nas lubić. Każda z Nas wchodzi na inne blogi. A nawet jeśli zaprzecza, że nie wchodzi na dany blog tylko dlatego, że kogoś lubi to nagina prawdę ponieważ czasami nawet z nudów mi się zdarzyło czytać lub przeglądać posty, których tematyka nie zawsze mnie interesowała.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wchodzę na bloga, jeżeli temat mnie zaciekawi, chcę się czegoś dowiedzieć, coś poznać, ale jeżeli raz wejdę i nie spodba mi się sposób pisania blogerki, jakaś arogancja i np. jej negatywnie rozumiana "wszechwiedza" to więcej nie wejdę, choćby pisała o czymś ciekawym. Tu np. lubię wchodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. eee nie jestem w stanie wybrać ;/ mam swoje ulubione blogi a właściwie powinnam napisać blogerki, ale też tytuł posta i to co widzę na obrazku mnie interesuje - pierwszy rzut oka i mniej więcej wiem czy to coś dla mnie, jednak nie zamykam się na obszary mi obce :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zdecydowanie przy pierwszym przeglądaniu wyszukuję ciekawych tytułów postów i początków postów. kiedy jednak mam więcej czasu zaglądam także tam, gdzie temat przy pierwszym spojrzeniu nie zainteresował mnie tak bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mam blogerki, które odwiedzam obowiązkowo prawie, że codziennie, a tak to jak mnie zainteresuje temat :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Włażę tam, gdzie widzę jakiś nowy post, z zaznaczeniem, że jeśli mnie on nie zainteresuje to nie czytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Początkowo dlatego ze lubie blogerke ale komentarz zostawiam wtedy gdy temat jest interesujacy

    OdpowiedzUsuń
  17. początkowo ze względu na temat bloga czy notek, które mnie interesują a później zaczynam lubić samą blogerkę, która ciekawie pisze na tematy kosmetyczne. Czasem także ze względu na swatche kosmetyków albo żeby sobie pooglądać ładne zdjęcia kosmetycznych zdobyczy. Jest tak naprawdę tysiąc powodów, dla których znajduje czasem czyjegoś bloga i czuje, że od tego pierwszego momentu jest już "mój". W takiej sytuacji jestem na tych blogach codziennie, nie, przepraszam, jestem prawie zawsze jak tylko pojawi się nowa notka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wchodzę na blogi ze względu na tytuł posta, ale jak widzę że tytuł posta nie jest zachęcający, a daną blogerkę lubię to i tak wejdę ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam kilka ulubionych blogów, które odwiedzam regularnie i czytam zdecydowaną większość publikowanych tam postów (te najulubieńsze blogi mam w blogrollu). Poza tym odwiedzam te notki, których tytuł lub dołączone zdjęcie w jakiś sposób mnie zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. i to, i to. są blogerki których posty czytam "od deski do deski" mimo iż temat nie zawsze mnie interesuje. ale najpierw wybieram z listy te blogi, których tytuły postów mnie interesują.

    OdpowiedzUsuń
  21. głównie ze względu na temat posta,ale do niektórych bloggerek zaglądam jak tylko pojawi się nowy post,nie zważając za bardzo na jego temat;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Istnieje kilka blogów , na które wchodzę zawsze , niezależnie od zawartości . Cała reszta zależy od mojego zainteresowania danym kosmetykiem , od chwytliwości tytułu czasem też .

    OdpowiedzUsuń
  23. Najpierw przeglądam listę i szukam interesujących tematów, ale na najbardziej lubiane blogi wchodzę też często na wszelki wypadek, bo może mnie to jednak zainteresuje (np. w posta o tytule "Pytanie do was" nie wszędzie bym weszła :D )
    Tym bardziej denerwują mnie komentarze typu "oh noes znowu o tym samym", bo przecież zawsze można nie zajrzeć, jak kogoś coś męczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Najpierw zaczynam od blogów, które mam najwyżej w blogrollu (mam ustawione od najświeższych notek) bo widzę nowe tytuły postów i tak lecę po kolei po tych "nowościach". Wchodzę i czytam, jeżeli temat mnie interesuje to zostawiam komentarz, jeżeli nie to wychodzę :) A na inne wchodzę, jeżeli coś mnie w nich zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hm, złożona kwestia. Przeglądam wszystkie blogi, jakie obserwuje przez czytnik googla więc jestem na bieżąco ze wszystkimi notkami. Przy tych, które mnie szczególnie interesują zatrzymuję się dłużej i zostawiam komentarz. Jeśli blogerkę lubię bardziej niż inne, też poświęcam więcej czasu na jej notatki.

    Co jakiś czas filtruję blogi - przestaję subskrybować te, na których nic nie znajduję dla siebie (co nie znaczy, że są słabe) lub są prowadzone przez blogerki, z którymi nadaję na zupełnie innych falach ;) Poza tym śledzę też profile na FB - jeśli ktoś ma ciekawego bloga ale nie odpowiada mi klimat, który tworzy - odklikuję :)

    Ciebie czytam ze względu na notki i przyjazną atmosferę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazwyczaj dlatego, że lubię blogera, czytam notki w tematach, których sama bym nie wyszukała. Natomiast zdarza się też, że nie czytam notki jeśli jest przydługa i temat mało mnie interesuje, nawet jeśli lubię blogera.
    Także i tak i tak ;).

    OdpowiedzUsuń
  27. ja wchodzę na bloga z obu powodów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak lubię bloggerkę, bo wiem że fajnie pisze to zawsze wchodzę na jej najnowsze posty :) ale tak poza tym to kieruję się raczej tematem posta, bo jak coś mnie nie interesuje to raczej nie czytam

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeżeli lubię dany blog/blogerkę to go obserwuję. Jak obserwuję to czytam, co nie znaczy, że zawsze zostawię komentarz. Czasami jak nie mam czasu, tylko czytam co ciekawsze posty i resztę nadrabiam w wolnej chwili.
    Chociaż przydałoby się zrobic porządek w moim czytniku, bo mam w nim blogi które już nie istnieją. Tylko nie umiem "odobserwować" takiego bloga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Pulpicie nawigacyjnym masz po lewej listę obserwowanych blogów. POd nią jest Doda/Zarządzaj. Klikasz Zarządzaj i przy każdym blogu masz opcję Ustawienia. Wchodzisz i masz "Odobserwuj bloga". Potwierdzasz i już :)

      Usuń
    2. Można jeszcze inaczej:) Wchodzisz na danego bloga, logujesz się i wchodzisz w ustawienia witryny, odznaczasz opcję -> przestań obserwować witrynę, tadam!

      Usuń
    3. Ha, tyle, że ta opcja nie działa mi na zlikwidowane/przeniesione na inny adres uparciuchy :)
      Hexxana, Twoją opcję zaraz wypróbuję :)

      Usuń
    4. Nauczyłam się i ja robić te fajne serduszka :D

      Usuń
    5. Udało mi się dopiero gdy przeszłam na starego interfejsa ☺

      Usuń
  30. Poproszę później o przygotowanie raportu :P

    U mnie powody są różne. Mogę ująć je w kategoriach:D TAK

    Pierwsza, to grupa osób, które lubię i codziennie sobie do nich zaglądam- nawet jeżeli tematyka mnie nie interesuje to poczytam, co ciekawego mają do przekazania i pokazania.
    Mam zestaw takich miejsc w RSS-ie i tutaj blogroll mi nie potrzebny a czytnik google nie obejmuje wszystkich miejsc.

    Druga, layout bloga plus inne rzeczy na które zwracam uwagę - np. sposób pisania, forma przekazu, zdjęcia! to bardzo ważne w przypadku kolorówki, wielkość czcionki, brak moderacji oraz weryfikacji obrazkowej oraz SAMO podejście pod kątem czytelników - czy jest prowadzona dyskusja w komentarzach i w jakiej formie. W ostatnim przypadku nie lubię pustych przestrzeni ;) i nic nie wnoszącej wymiany zdań. A jeszcze bardziej irytuje mnie pisanie skrótami? co to za moda w ogóle....
    Jeżeli te warunki zostały spełnione to przechodzę do weryfikacji tematów.
    Nawet jeżeli nie wszystkie tematy mnie interesują to nie ma znaczenia bo może za jakiś czas coś się zmieni i warto będzie do nich sięgnąć? Kto wie;)

    Trzecia, są niektóre blogi na które wchodzę i od razu wiem, że przebywanie tam to czysta przyjemność:) Zdarzają się takie miejsca, z chęcią do nich wracam a jeszcze lepiej kiedy widzę, że zdobyta popularność w blogosferze nie zmanierowała danej osoby. Niestety jest coraz mniej takich blogów.

    Zestawienie jakie by nie wyszło to zawsze wyjdzie, że jesteśmy KWA :D Nie czarujmy się ale z chęcią wracamy do miejsc, które lubimy i tak samo jest z osobami. Nawet jeżeli znamy się tylko wirtualnie to i tak w pewnym momencie kontakt zaczyna się zacieśniać- np. e-maile, FB, Twitter a na końcu wszelkie spotkania i nie mówię o zlotach blogerek tylko o zwykłym spotkaniu przy kawie;)

    Bywają blogi, na które zaglądam bo pojawiają się czasami ciekawe notki bądź prezentacje ale osoba autora/autorki jest na tyle irytująca, że nie ma z tego żadnej przyjemności i...szukam informacji gdzieś indziej/przestaję tam bywać.

    OdpowiedzUsuń
  31. Głównie wchodzę na bloga ze względu na tytuł posta, który mnie zainteresuje. Oczywiście moja sympatia do danej blogerki też jest w tym przypadku ważna ;) Zwracam również uwagę na ogólną tematykę bloga - czy przypadnie mi do gustu na dłuższą metę ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. W moim przypadku wiele dziewczyn po prostu lubię wirtualnie i podoba mi się ich styl pisania, tematy, duża wiedza na różne tematy:)są też blogi interesujące i lubię je czytać także powiedziałabym, ze jest pół na pół:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeśli kogoś obserwują to wchodzę na każdego nowego posta, czasem również z sympatii tak codziennie sobie posprawdzać, a jeśli nie znam i widzę inne blogi które obserwują blogerki to tylko ze względu na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  34. I tak, i tak. :)
    To zależy, czasem zaintryguje mnie tytuł, jakaś gra słowem. Ale mam też parę osób, których posty czytam wszystkie, nie ważne o czym by były, ponieważ po prostu je cenie i lubie styl pisania. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystko zależy ile mam czasu i zaległości...
    Jak niewiele czasu i dużo do przejrzenia to wtedy wchodzę tylko tam, gdzie zaciekawi mnie zdjęcie + tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  36. Głównie kusi mnie tytuł ;) oraz opisywany kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  37. Różnie z tym bywa. Na pewno wchodzę na posty, które mnie zaciekawią. Jak mam więcej czasu to na te co mnie średnio ciekawią też wejdę;) Mam swoje ulubione blogerki do których zaglądam za każdym nowym postem i prawie zawsze zostawiam komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  38. Na pierwszy rzut oka zawsze wchodze tam gdzie jest ciekawy lub intrygujacy post. Od Was dziewczyn mozna sie wiele nauczyc co pozniej procentuje.
    Nastepnie odwiedzam ulubione blogerki.
    Pozatym jestem zdania ze kazda dziewczyna ktora pisze bloga ma cos ciekawego do przekazania i zawsze jakas mala nieistotna notka moze komus w czyms pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem lakieromaniaczką, więc odwiedzam blogi, które są związane z tą tematyką. Te najciekawsze obserwuję i zaglądam zawsze, gyd pojawi się nowy post. Mam też kilka "perełek", które uwielbiam czytać, i które mają tak świetny język, więc to czysta przyjemność. Jestem dość "świeża" w tych kwestiach, więc nie wiem czy moje odpowiedzi są miarodajne, ale przynajmniej szczere:)

    OdpowiedzUsuń
  40. z założenia jak polubię blogera/blogerkę nie irl, to po przeczytaniu przynajmniej paru postów - inaczej się nie da. Jak jest ciekawie, to automatycznie już trochę lubię. A potem z górki:) Do tych bardziej sympatycznych zaglądam często,a do reszty jak zaciekawi mnie temat. Niestety, czytanie WSZYSTKICH nowych postów kosmetycznej blogosferze byłoby raczej trudnym wyzwaniem - nie mówię, że się nie da, ale...;)

    OdpowiedzUsuń
  41. głównie ze względu na interesujący temat, czy zdjęcie - gdy widzę tam to o czy chcę czytać:P ale zdaża się i że z czystej sympatii zaglądam częściej:)

    a jak już trafię na bloga, który mnie mega interesuje mogę tak czytać wieleeee postów jednego dnia - chociaż nie zawsze komentuję, bo np. danego produktu nie znam i ciekawiła mnie opinia blogerki + komantarze

    OdpowiedzUsuń
  42. a to roznie,jak kazda mam swoje ulubione blogi ktore czytam z zaciekawieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  43. I to i to :D część blogów mam w zakładkach ulubionych i wchodzę tam codziennie sprawdzić co słychać :D czy jest nowy posty czy nie :) a część odwiedzam, gdy wyświetli mi się nowy post i zaciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Są takie blogi, na które wchodzę niezależnie od tego o czym jest notka, dlatego, że autorki lubię- mam takie 5-6 blogóe. Ale na większość wchodzę tylko jeżeli temat notki mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  45. Są blogi które lubię i komentuję, inne ze względu na fakt, iż interesuje mnie temat. A czasem tylko czytam w blogrollu a nie chce mi się komentowac albo nie mam na to czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeśli blogerkę lubię, czytam każdy post. Blogerka, z którą nie jestem szczególnie związana, musi skusić mnie tytułem posta ;)))

    OdpowiedzUsuń
  47. Dla mnie i jedno i drugie ma znaczenie.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja wchodzę na każdego bloga, którego obserwuję i czytam wszystkie notki i staram zawsze się wypowiadać :)
    Pozdrawiam kochana :)))

    OdpowiedzUsuń
  49. Wchodzę najczęściej na blogi które obserwuję co jest spowodowane tym że je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Czytam wszystko i wszystkich... jeśli tylko mam czas :-) Tak naprawdę nie ma tematu i opinii, które by mnie nie interesowały... Choć przyznam, że jeśli posty są ciekawe i/lub temat jest nowy dla mnie to czytam z większym ''entuzjazmem'' i częściej wchodzę na takiego bloga :-) Ale sympatia też nie jest bez znaczenia, zazwyczaj najpierw wchodzę i przeglądam wpisy na zaprzyjaźnionych blogach...

    OdpowiedzUsuń
  51. Różnie, nigdy nie wiadomo co mnie akurat zaciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  52. przede wszystkim kieruje sie tematem postow, jak mnie nie interesuje to nie zagladam... w przypadku blogerek, ktore darze sympatia czasami zajrze i przelece wzrokiem po tekscie ale nie zaglebiam sie :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Są blogi, na które wchodzę z góry za każdym razem gdy włączam lapka, bo wiem że coś ciekawego pewnie napisały. A są blogi, na które wchodzę tylko gdy widzę że mają ciekawy tytuł. To zależy innymi słowy :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja wchodzę tylko jak mnie coś zainteresuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. A u mnie wygląda to tak:
    Na pierwszego bloga trafiłam przez wyszukiwanie recenzji produktu w google. Kilka razy weszłam na tego samego bloga (Sroczka), spodobało mi się i zostałam. Pozostałe odkrywałam przez blogrolle, na podstawie tematu, który mnie zainteresował. Teraz mam kilka blogerek, które odwiedzam codziennie (regularnie). Czytam to, co mnie interesuje, albo przechodzę dalej :)

    Sama nie prowadzę bloga. Kilka razy miałam ochotę zacząć, ale zdaję sobie sprawę z mojego braku systematyczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. To zależy - do pewnych blogów zaglądam zawsze, a do pozostałych tylko, jak widzę coś ciekawego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wchodzę na wszystkie nowe posty na obserwowanych blogach. Nieciekawe tematy przelatuję tylko szybko wzrokiem, pozostałe czytam w całości :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Roznie :) jest kilka bloggerek do ktorych jestem przywiazana i wchodze na ich bloga nawet jak pisza o dlubaniu w nosie. po prostu lubie ich styl i zawsze chetnie przeczytam co maja do powiedzenia. jest ich jednak garstka.

    tak samo jak przestalam odwiedzac niektore blogi wlasnie przez niechec do pewnych blogerek. nie podobal mi sie ich tyl wypowiadania sie, rozne afery etc...

    jakis czas temu zaczelam filtrowac inne blogi i nawet jak bloga lubie i cenie ale post jest na temat ktory mnie totalnie nie obchodzi ( np setny box, taki sam na kolejnym blogu i od dziesiatej formy zajmujacej sie tym ) to nie odwiedzam tym razem danej blogerki.

    OdpowiedzUsuń
  59. Właściwie to mam kilka "zasad" jakimi się kieruję przy oglądaniu blogów:

    1. Autorki, które lubię czytać tak po prostu lub też znamy się wirtualnie lub na żywo od dawna, bo wiem, że nawet jeśli będzie to post o dupie Maryni to i tak chętnie się dowiem co tym razem nowego się podziało :)

    2. Blogi na które trafiam z blogrolli moich ulubionych autorek, bo przyciągną moją uwagę tytułem posta/tematem na jaki się wypowiadają. Jeśli taki blog mi się podoba - zostaję, zaczynam komentować i się udzielać :)

    3. Blogi, które kuszą mnie oprawą graficzną, jakością zdjęć (głownie odwiedzam paznokciowe, a w tym wypadku jakość zdjęć to podstawa), ale nie lubię też przegięcia w drugą stronę - nadmiernej napakowanej kompozycji lub zbyt obrobionych fotek

    4. N-ty post o wszelkich boxach omijam, bo z ciekawości zobaczę raz, ale koeljny już nie zamierzam oglądać ;)

    Jest jednak coś w tym, że rzadko który blog z tych bardzo popularnych subskrybuję, wolę raczej te średnio i mniej znane ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Różnie. Są blogi na które wchodzę niezależnie od tego o czym jest notka - bo po prostu lubię bloggerkę. Są takie na które zajrzę jeżeli temat mi się spodoba, albo zdjęcie jest zachęcające. Mam też takie dni, że sprawdzam każdą napisaną przez ostatnie 24h notkę, która pojawiła się w liście czytelniczej.

    Komentuję zależnie od nastroju i od tego czy faktycznie mam coś do powiedzenia w danym temacie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast