wtorek, 21 sierpnia 2012

Kolejny letni lakier ESSIE

Kolejny Essiak w mojej kolekcji to Peach Daiquri. Kolor moim zdaniem nie ma nic wspólnego z kolorem drinka o tej nazwie. Jest to raczej jasna malinka. Przyjemniaczek na lato :)





Kryje po dwóch warstwach, z top coatem wytrzymuje do 5 dni bez odprysków, nieco matowieje, ale fakt, że sporo prac ręcznych wspólnie wykonywaliśmy. Nie ściera się na końcówkach, nie jest rzadziochem. Zdecydowanie do polecenia na lato. Świetnie wpisuje się w całą gamę Essiakowych różo-malinek.

Fajnie zmienia kolor w zależności od oświetlenia. W cieniu jest bardziej koralowy a w słońcu malina jak malowanie.





75 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek - u mnie wszystko trzyma się max 3 dni. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet na bazie i z top coatem? A potem co? Odpryskują? a czego używasz?

      Usuń
    2. Nie, nie, bez bazy. :) Mam w planach kupić jakąś bazę. Teraz na wierzch kładę good to go, ale coś chyba źle robię, bo płatami schodzi. ;)Końcówki się ścierają i małe odpryski są (jednak z tym,i odpryskami, to możliwe, że wina paznokci po odżywce eveline, bo zaczynają mi się rozdwajać :().
      Jakby nie było 3 dni bez bazy to dobry wynik, mam lakier co tego samego dnia ma starte końcówki po praktycznym nic nierobieniu. :D

      Usuń
    3. O matko i córko, co z moim komentarzem się stało? xD Nieczytelny jak diabli. :D

      Usuń
  2. Cudny kolor, ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny kolorek, mam podobny odcień z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauwazylam ze teraz wszyscy tak szaleja za tymi malinkami:) KOlor bardzo mi pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu maliny? To ja już wiem, czemu ostatnio taka głodna chodzę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monotematyczna jestem latem. Poza tym nie wypada mi raczej przyoblekac bardziej wariackie kolory ;) A malina się nie najesz kochana - udźca polecam jakiegoś ;)

      Usuń
    2. Oj tam nie wypada ;p Mi nie wypadało z pandami na paznokciach chodzić, a i tak pojechałam z nimi na wielkie zakupy do Wrocławia. Mina faceta siedzącego naprzeciw mnie w pociągu - bezcenna XD

      Usuń
    3. O matko, domyślam się :)

      Usuń
  6. Essie ma prześliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez go mam i rzeczywiscie kolor iscie malinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolor, może się skuszę :D

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skuś się, skuś, zwłaszcza, że cena nie jest astronomiczna :)

      Usuń
  9. kolejny piękniak :) jak mi starczy czasu w Wawie, to koniecznie musze jakiegoś nowego przytulić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie kolor średni. wolę takie różowo-różowe niż różowo-czerwone, jeśli można to tak określić^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cud miód i malina :) sliczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach Essie! kiedy przestaniesz mnie zachwycać... Oczywiście nie cały stały asortyment do mnie przemawia, ale ten akurat jest bardzo przyjemny i chętnie zobaczyłabym go w swoim essiakowym zbiorku. Pech jednak chce, że od czerwca w szafie Essie w SP jest permanentnie nieobecny i nie mam jak nabyć :( Tak więc na razie mogę się tylko ślinić do Twoich zdjęć :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Coś czuję, że skończę z długaśną listą Essiaków w Super Pharm ;/ Obłędny kolorek **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zrobiłam listę tych, na które mam jeszcze ochotę i mimo, że mój dotychczasowy zbiór nie jest wielki już niewiele wpisałam na tę listę.Co kto lubi. Essie ma w szafach SP sporo zieleni, niebieskich a to kolory nie dla mnie.

      Usuń
  14. Ja dokupiłam Watermelon:)
    ale ten piękny troche pdoobny do cute as button, albo mi kolory na monitorze sie zlewają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i podobny. Wszyscy mają Cute to ja chciałam się wyróżnic, przecież wiesz :)

      Usuń
  15. całkiem przyjemny kolor, pomruczę sobie do niego... mrrr mrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zeksplorowac Twój blog w celu ustalenia jakie kolory naszasz na paznokciach :)

      Usuń
  16. Piękny :) szkoda, że u mnie nigdzie nie ma szafy Essie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do usług. Zawsze możesz liczyc na pomoc w zakupach koleżanek blogerek :)

      Usuń
    2. Na pewno będę wołać o pomoc jeśli tylko we wrześniu nie dostanę żadnego :) (bo we wrześniu lecę do PL :P)

      może by tak małe spotkanko w woj. śląskim? :D

      Usuń
    3. Daj znac w razie czego.
      Spotkanko dla mnie za daleko ale organizuj, na pewno chętnych nie zabraknie :)

      Usuń
  17. Miałam go dzisiaj w ręku i wzięłam w końcu Demure Vix. A masz może Cute As A Button? Wydawały mi się podobne, a Cute mam :) jeśli mocno się różnią, to chyba go kupię w czw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córo moja niedoszła ;), też posiadam Demure, Cute zaś nie. Może to nadrobię to nie omieszkam Cię poinformowac :)

      Usuń
    2. Mamo :D o ile wcześniej nie kupię PD, to będę wdzięczna za info :)

      Usuń
    3. Trafiłaś dziś z tym kolorem! Mega mocno się do niego dziś śliniłam, wracam z przerwy do pracy, wchodzę do Ciebie, a tu foty... No z miejsca zaczęłam żałować, że nie wzięłam go w duecie z Demure :D

      Usuń
  18. Bardzo ładny :) Lubię takie kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny kolor! :)

    P.S. Wlasnie ruszyl na moim blogu konkurs, wiec serdecznie zapraszam! Perfumowana mgielka do ciala z The Body Shop czeka na nowego wlasciciela ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny, ale ja od kilku tygodni zakochana jestem w Watermelon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Watermelon, Watermelon... który to? ;)

      Usuń
    2. Aliss o nim dopiero co pisała, taki arbuzowo-malinowy :)

      Usuń
  21. Oj duże spustoszenie będę musiała zrobić w szafie Essie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie w tej, którą ja odwiedzam proszę :)

      Usuń
  22. cudeńko :) kocham takie kolory <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I one Ciebie też chyba. Fajnie współgrają z Twoją urodą :)

      Usuń
  23. Kolejny bardzo "mój" kolor :)) niedobrze, niedobrze... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor jest bardzo ładny.
    Jednak sposób pomalowania paznokci nie bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi sie,w sam raz na lato;p
    pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie preferuję takie na lato :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. Dasz się, dasz. W wiadomym czasie Cie spiję i przymuszę :)

      Usuń
  27. Nie do końca mój, u siebie jakoś średnio takie lubię ale na kimś innym bardzo podobają mi się takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziś będę w Superpharm. Obym znalazła w sobie sił do przejścia OBOK standu Essie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor mnie urzekł! szkoda tylko że mój portfel świeci pustkami...;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie, to jest to jeden z lepszych lakierów Essie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja w nim wyraźnie widzę brzoskwiniową poświatę :)
    Bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast