środa, 8 sierpnia 2012

Eau demaquillante Caudalie

Firmę Caudalie darzę dużą atencją :), ponieważ a) jest to firma francuska, b) nie zawiodłam się dotychczas na żadnym produkcie, c) a+b ;). O innych produktach możecie poczytac TU.

Dzisiaj przedstawię Wam produkt, który stanowi element mojej codziennej pielęgnacji gdy mam makijaż i gdy go nie mam. Chodzi o wodę micelarną czyli wodę do demakijażu czyli ... lotion tonizujący (?). Front butelki wygląda tak:
A tył tak:

I bądź tu człowieku mądry :(

Eau Demaquillante Caudalie spełnia swoje zadanie bo, ponieważ, że  :
- oczyszcza przy użyciu 3-4 małych płatków do demakijażu lub 2 dużych,
- rewelacyjnie zmywa tusz, 
- nie wysusza,
- nie podrażnia,
- ładnie pachnie (nieco winogronowo jak to Caudalie :)
- przyjemnie tonizuje,
- jest wydajna.
Wodę tę stosuję zarówno do demakijażu jak i po prostu do zmycia brudu gdy skóra jest nieco "zaogniona" i nie "odważam się" na mydło.

skład dla miłośników :)

Cena jest nieco wygórowana ale moim zdaniem warto chociaż spróbowac zwłaszcza, że są promocje. Ja za swoją 400ml zapłaciłam 60zł czyli tyle co za 200ml.

Jakie są wasze ulubione produkty do demakijażu? Jakieś buble?

29 komentarzy:

  1. odkąd odkryłam olejki myjące, trzymam się ich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bioderma jest nr. 1 dla mnie, a właśnie skończyłam Tołpe i też jej nic nie brakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz zdecydowanie płyn micelarny a nie tonik. Właśnie spojrzałam na skład micella i toniku u mnie i wklejony przez Ciebie to skład micella. Ktoś pomylił się i przykleił tłumaczenie na polski toniku.
    Ja jeszcze nie stosowałam nic z Caudelie ale od soboty mam parę ich produktów mi tonik i płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamowilam wlasnie Bioderme Sensibio H2O :) z bubli... mleczko Iwostin, ktore dostalam za darmo, beznadzieja :(
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. W promocji cena do przełknięcia :) Ja jestem fanką Biodermy!

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłasza się kolejna fanka Biodermy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 60zł za 400ml to dobry interes, muszę popatrzeć czy u nas w mieście niema podobnych promocji, ja bardzo lubię produkty Garnier.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja własnie testuję mleczko i płyn micelarny od oeparol - zobaczymy. Jak narazie uwielbiam ziaje i bielende

    OdpowiedzUsuń
  9. A gdzie można dorwać Caudalie? Na przykład w Warszawie? :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie jest to straszna cena za tego typu produkt. Tym bardziej że Garnier w swojej ofercie ma produkty dużo tańsze a dzialające bardzo dobrze.
    Ale to moje zdanie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę popróbować:) Ale mnie teraz Breton korci do demakijażu:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulubieńcy: micel Bourjois i dwufaza Garnier lub dorwana w Biedronie Czarna Oliwka Bielendy. No i facjatkę zawsze traktuję mydłem z Aleppo.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba jeszcze nie miałam kosmetyku o zapachu winogronowym i nawet nie jestem w stanie wyobrazić sobie, jak taki zapach może się przedstawiać :P
    Moim ulubieńcem do demakijażu jest zdecydowanie micel z Bourjois oraz krem Nivea, którym zmywam makijaż oczu. Buble? Ostatnio natknęłam się na mleczko do demakijażu FlosLek, które posądzam o zapychanie mnie. Nie złapałam go jeszcze na gorącym uczynku, ale jestem prawie pewna, że to ono.

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie na pierwszym miejscu wśród kosmetyków do demakijażu jest zdecydowanie Bioderma, niezły jest też płyn micelarny z Vichy. Teraz dostałam gratis płyn z Lirene no i... było widać różnicę gołym okiem:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja ostatnio nie mam bubli do demakijażu..
    Ale znalazłam jedną całkiem fają wodę.. tylko za chiny teraz nie przypomnę sobie nazwy ;P
    Ale wkrótce się nią pochwalę, bo mam ją już na dnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio polubiłam się z płynem micelarnym Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja wolę zdecydowanie tańsze produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie rządzi od lat dwufazowy z YR, ostatnio jeszcze polubiłam dwufazowy płyn Ikarov. A do mycia reszty twarzy pasta z Lusha, z Lawendowej Farmy lub olejek myjący z BU. A gdy mam problemy z podrażniona skórą, sięgam po piankę Lirene

    OdpowiedzUsuń
  19. Mialma kiedys miniaturke nie byla zla,ale jak sie skonczyla to sie cieszylam,ze moge wrocic do mojej ukochanej Biodermy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bioderma jest najfajniejsza. Bardzo fajnie działa micel z Put&Rub, do twarzy rewelacja, aczkolwiek z makijażem oczu nie radzi sobie w ogóle :(

    OdpowiedzUsuń
  21. A wiesz, że na niego ostatnio patrzyłam będąc w sklepie? :) Na razie mam ukochanego Vichy ze sobą, ale chętnie skuszę się na Caudalie, polubiłam tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. krem, maseczka tak, bardzo tak
    lubię też wodę toaletową :>
    ale mleczko? niestety tu jest klapa na całej linii

    OdpowiedzUsuń
  23. Do demakijażu twarzy i oczu używam miceli, mój ulubiony to Bioderma Sensibio, ale lubię też Vichy, La Roche-Posay był ok. Do usuwania poważniejszego makijażu z oczu bardzo długo używałam dwufazowego płynu L'oreala, ale jego miejsce zajął jakiś czas temu płyn Garniera, równie dobry, a wychodzi taniej. Używam go wymiennie z płynem Eva, który też jest dobry.

    Bubli natomiast co niemiara...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja wole mleczka, ale wiadomo, wszystkiego trzeba spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  25. ja jestem wierna Biodermie Sebium ;-) najlepsza z dotychczasowych

    a rano po umyciu twarzy zelem lub mydelkiem uzywam hydrolatu

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tej firmy mam mleczko do mycia buzi i rowniez sprawdza sie calkiem dobrze.
    Do demakijazu jak do tej pory uzywalam 3 wod micelarnych.
    Z vichy, bourjois i perfecty. Najslabiej wypadla ta z vichy.
    Teraz bedac w PL planuje zakup wkoncu tej biodermy. Sama musze sie przekonac o jej dzialaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. gdyby nie Ty nie zwróciłabym uwagi na wielką reklamę tej marki w jednej z aptek na Jana Pawła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dużo dobrego o nim słyszałam. Jak spotkam na pewno się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  29. ostatnio bardzo mnie interesuje ta właśnie marka, dużo pozytywnych opinii słyszałam. Myślałam właśnie żeby spróbować micelka. jak skończę biodermę to spróbuję tej :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast