środa, 29 sierpnia 2012

KIKO Alluring Print multicolour bronzer

KIKO Alluring Print mulicolour bronzer pochodzi z jesiennej kolekcji firmy Lavish Oriental.


Kosmetyk znajduje się w eleganckim plastikowym opakowaniu z lusterkiem w dopasowanym kolorystyczne welurowym etui.


Jest to dwufunkcyjny produkt według mnie - różo-bronzer.


Bronzer stosujemy tradycyjnie do wykonturowania twarzy a dzięki jego dwóm odcieniom możemy uzyskać mniej lub bardziej intensywny efekt. Róż natomiast nada dodatkowo efekt zdrowego, dziewczęcego wyglądu.
Pigmentacja jest dobra a konsystencja kremowa, produkt nie pyli się przy nakładaniu i dobrze "przyczepia się" do podkładu :) Nie ma również problemu z nabraniem go na pędzel a aplikacja jest łatwa.

Efekt jaki uzyskałam przypadł mi do gustu. Jest delikatny, ledwo widoczny a jednak buzia jest jakby muśnięta słońcem, kości policzkowe są podkreślone, róż ma przyjemny odcień.


Jednym słowem kolejny dobry produkt KIKO, do którego zniechęcic może jednak nieco cena (13,90 euro).

46 komentarzy:

  1. Eleganckie opakowanie, piękne kolory i dobry kosmetyk - czego chcieć więcej? :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny jest zarówno opakowanie jak i zawartość:)taka sroka jak ja na pewno by się na niego skusiła tylko cena trochę odstrasza...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na zagraniczne zarobki 13 euro to nie wiele :) a czasem jest promocja i to coś można za 7 czy 8 kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście porównuję cenę do naszych zarobków :)i faktycznie często są w KIKO promocje chociaż to jest najnowsza kolekcja i trzeba będzie trochę poczekac na wyprzedaż.

      Usuń
  4. to niesprawiedliwe, też chcę :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko ja tak mam, że nie chcę naruszać powierzchni tak ślicznie prezentujących się kosmetyków? XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze jak patrze na ich kosmetyki to az mi slinka cieknie. Szczegolnie na te ktore maja taka piekna fakture, ktora co prawda z czasem uzytkowania zniknie ale i tak fajnie jest oko zawiesic;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za recenzję, produkt prześliczny, ładne opakowanie, super efekt na buzi i do tego wielofunkcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny jest! Fajnie, że tak dyskretnie prezentuje się na buzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. względna cena, a jakie piękne opakowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw :) Przypomina mi nieco wiosenne ArtDeco z kolekcji Marrakesh Sunset - tylko KIKO bardziej brązowe :) Nabyłabym chętnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny, piękny , piękny, chcę go i już!:d

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda zachęcająco, ale cena już gorzej :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo, cudo, cudo! Gdzie to Kiko można w PL dorwać?? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny jest, zapraszam na swój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakiz on jest przecudownyyyyy...... Przepięknie wyglada zarówno w opakowaniu, jak i na Twojej buzi... Eh, pragnę...... :/ i po co ja tu wchodziłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko dlatego, że tak rzadko tu zaglądasz :P

      Odgryzłam się za Spinning Again :P

      Usuń
  16. alez ona ma piekne tloczenia

    OdpowiedzUsuń
  17. ohh jaki on śliczny :)

    dlaczego KIKO nie ma w PL? :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Oddaj mi go!;D Śliczne kolory;)
    Aha, i zapraszam do siebie na pierwszy konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  19. albo mi się wydaje, albo on ciut za ciepły dla mnie, ale na Twojej buzi wygląda bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda, on ciepły jest bo Krzykla jest ciepła, nie to co my chłodne typy ;)

      Usuń
  20. Bardzo mi się podoba jak wygląda na Twojej buzi, szkoda, że nie mogę kupić tych kosmetyków w pl :C

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy produkt, aczkolwiek ja uwielbiam kupowac oczami i zobaczy produkt na zywo

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny! gdybym nie miała wszystkiego za dużo już bym pisała do K. i maltretowała ją z prośbą o zakup :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Te Kikowe bronzery i róże strasznie jasne są :(
    Nie znalazłam nic dla siebie ani w starych ani w nowej kolekcji.
    Za to ciągle się ślinię na widok nowych holograficznych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny bronzer i jakie eleganckie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda bardzo elegancko! sama przyjemność trzymać takie cuda w kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. o cześć Justyna, to ja!:)
    tova pisze, ze sa strasznie jasne - dla mnie to wlasnie cos pozytywnego:) Zaluje, ze mieszkajac w Berlinie blizej sie nie poznalam z Kikowymi smakolykami :(

    OdpowiedzUsuń
  27. podoba mi się ta paleta kolorystyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mmmm , jedna z ładniejszych paletek :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast