czwartek, 26 stycznia 2012

Outlet Inglota

Bardzo żałuję, że w Polsce nie ma outletów kosmetycznych i tym bardziej cieszę się, że Inglot wpadł na ten pomysł.

Stoisko w formie wyspy, jakich Inglot posiada wiele (własnych lub we franczyzie) znajduje się w Factory Outlet w Piasecznie k/Warszawy. Jest dośc dobrze zaopatrzone chociaż przyznam, że ile razy je odwiedzam moja uwaga koncentruje się w 100% na cieniach. Za cienie okrągłe zapłacimy tu 5zł a za kwadraty 6zł. Nie jestem za bardzo na bieżąco z aktualną ofertą cieniową Inglota ale wydaje mi się, że nie są to jakieś "przestarzałe" kolory. Kiedyś zdarzało się, że cienie tam oferowane miały krótki termin przydatności ale teraz jest to rzadkośc.
Możemy tam również dostac starsze modele paletek czyli tradycyjne trójki i piątki na okrągłe cienie i te większe mieszczące 8 kwadratów i 4 paski za ok. 80 zł. Paletki sprzedawane są tylko z cieniami.

A oto moje nabytki z ostatniego wypadu do outletu



Jeśli lubicie cienie Inglota to polecam odwiedzenie tego miejsca. Jeśli już je znacie to chętnie dowiem się co tam kupujecie.



69 komentarzy:

  1. U mnie we Wrocławiu (też w Factory) kiedyś był outlet, ale teraz jest normalne stoisko :(

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, outlety Inglota to cud, miód i orzeszki:)
    we Wrocławiu w Factory teraz jest już "zwykła" wyspa, ale mają dużo promocji, więc i tak się opłaca:) ale jeszcze 2 lata temu... szminki po 6, cienie po 6... żyć, nie umierać - tylko robić zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, bardzo żałuję, ale w Gdańsku chyba nie ma niczego takiego :(

    OdpowiedzUsuń
  4. a, bo sie o kolorach nie wypowiedziałąm - super wszystkie 4 (moze mało "moje", ale piękne i potrzebne w kolekcji)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja! Kurde, kiedy Inglot wejdzie na rynek UK?! Grr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to? Przecież w Westfield Shopping C. mają sklep...?...

      Usuń
  6. bardzo przyjemne kolorki :) biorę wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę outletu Inglota, żyć nie umierać

    OdpowiedzUsuń
  8. A to ciekawe! :D Jesteś zainteresowana wymianką? Bo ja niestety nie mogę maila znalezc, napisz na : pasz.asz@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie spotkałam się z outletem w inglocie, a szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super informacja:) muszę się tam wybrać czym prędzej:))

    OdpowiedzUsuń
  11. 136 śliczny ;)! Uwielbiam cienie z inglota, moim zdaniem są jedne z lepszych ;).

    Ja dopiero zaczęłam, zapraszam ;)! www.white-innocent91.blogspot.com
    Wsparcie mile widziane ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne kolorki:)
    U mnie niestety nie ma inglota jak już to muszę z allegro zamawiać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sprawa :D Będę musiała poszukać gdzieś bliżej mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że tylko w Piasecznie jest. Podobno jedyny w Europie :(

      Usuń
  14. O, ja jeszcze nigdy nie byłam w tym Outlet w Piasecznie, ale dla Inglota warto się wybrać ;D
    Powiedz jak będziesz jechać następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. byłam tam jakiś czas temu i kompetencje pań pozostawią wiele do życzenia :O
    p.s. nie wiedziałam, że jesteś z Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty też w W-wy?
      Brak kompetencji Pań mi nie przeszkadza, bo pokazuję palcem cienie, płacę i oddalam się ;)

      Usuń
    2. tak :) trzeba jakieś spotkanko zrobić!

      Usuń
  16. 452 to mój typ:) Ja z Inglota wybieram głównie maty, chociaż już dawno nic z niego nie kupiłam... Te cienie które mam nie chcą się skończyć:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też nie mają dna ale uzależniona jestem od cieni więc wciąż kupuję nowe. Chyba do śmierci ich nie zużyję :)

      Usuń
  17. no ja Inglota nie lubie:) A zagranica traktuja go na równi z Mac'iem, ale kolorki sliczne wybrałas:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyczytałam, że w Westfield jest ich salon (?)

      Usuń
    2. no podobno:) Wchodzisz?:D Ale sama jestem ciekawa,w UK cieszą się dośc dużym uznaniem toooo:)Ale ja czytałam,że nie salon a że sa chyba w Bootsie albo w Drugstore

      Usuń
    3. Inglot na wyspach ma swoje normalne salony ;)

      Usuń
    4. 4premiere - Ty kochana too sophisticated jesteś na Inglota ;)

      Usuń
    5. Marti no to nie wiedziałam:) W Londynie nie widziałam.
      Krzykla hehe jak to ładnie ujęłaś,że niby jestem rozpasana:D
      Ale wiesz jak to jest ,cudze chwalicie swojego nie znacie:) Ale moje zdanie o Inglocie opiera się na gruntowniejszej analizie ich produktów:)

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Takich mi brakowało. Ostatnio zafiksowałam się na zielenie :)

      Usuń
  19. Genialna sprawa taki outlet, mam niedaleko domu krakowski Factory Outlet, ale niestety nie ma w nim Inglota, nad czym baaaardzo ubolewam :( (a mój portfel się cieszy...)

    OdpowiedzUsuń
  20. Żałuję, że u mnie nie ma ich outletu.. :(
    Choć może to i dobrze dla mojego portfela.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. a Fashion House ? kurde, muszę zapamiętać Factory i wybrać się tam jak będę a odwiedzinach u kumpeli :) Myślę, ze informacja o 'okazjach' jest bardzo przydatna. Ktoś wie coś o śląsku ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Factory Outlet = Fashion House :)

      Usuń
    2. zostałam juz uświadomiona przez kumpelę która mieszka w Piasecznie, a wkrótce w Konstancinie :) sorry ale prawda jest taka że każdy zna swoje rejony :)

      Usuń
  22. A w moim "ukochanym" Białymstoku ustawili wysypy gdzie się dało i o takich miejscach jak outlet, a co za tym idzie i takich cenach można zapomnieć :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też załuję ,że u mnie nie ma, bo ceny rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  24. O kurczę, dlaczego ja dopiero teraz tu trafiłam? Za to jestem 400-tnym obserwatorem ;) A cienie bardzo ładne :D U nas w Factory Outlecie jest Inglot, ale ceny ma chyba normalne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, witam :)
      Ten outlet w Piasecznie jest podobno jedyny w Europie.

      Usuń
  25. uwielbiam Inglota, piękne kolory cieni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. 412 mi się podoba ;) bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  27. szkoda, ze u mnei nie ma inglota....

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda że nie mam do tego dostępu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. outlety to samo złooo :P zobacz do czego mnie to doprowadziło :P człowiek kupuje, bo taniej.. nawet jak nie potrzebuje :D haha

    a tak serio, fajna sprawa.. i boskie cienie upolowałaś! :) teraz czekam na jakiś makijaż z ich udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale świetnie. Najlepszy ze wszystkich outletów! 412 i 433 kupiłam :D w normalnym Inglocie jakiś miesiąc temu, więc rzeczywiście nie są to żadne starocie (przynajmniej pod względem oferty).

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne kolory, zwłaszcza do wieczorowego makijażu:) Są naprawdę dobrze napigmentowane;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wątpie, że w douglasie są przeterminowane kosmetyki a tam kupilam essie.

    OdpowiedzUsuń
  33. To był mój pierwszy lakier essie :) Może gorszy egzemplarz :) Mam nadzieje ze jak zakupie nastepne to beda lepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  34. właśnie siedzę pod warszawą niedaleko piaseczna i rozważam wycieczkę do outletu, ale nie wiem czy to się wydarzy dziś czy jeszcze kiedyś indziej.. kiedyś pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. w takim razie wybiorę się tam, jak tylko będę miała pieniądze :)
    a dużo tam mają cieni, jest wybór?

    OdpowiedzUsuń
  36. "...te większe mieszczące 8 kwadratów i 4 paski za ok. 80 zł."

    80? chyba coś się nie zgadza ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Hm, mam nadzieję że outlet dalej stoi - na stronie FH nie ma żadnej informacji, wczoraj na Ursusie widziałam tylko wysepkę z kosmetykami w standardowych cenach a napaliłam się jak szczerbaty na suchary :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam ten sam problem, na stronie zero informacji. Chętnie bym się przejechała do Piaseczna ale nie chce jechać na darmo, czy ktoś jest w stanie powiedzieć czy inglot nadal tam jest? znalazłam sporo informacji ale wszystkie z 2012 roku...

      Usuń
    2. Stoisko nadal jest ale nie wiem czy ceny są nadal tak atrakcyjne.

      Usuń
  38. uwielbiam ten outlet w Fashion house w Piasecznie :) staram się tam bywać jak najczęściej

    OdpowiedzUsuń
  39. czy wiecie czy outlet ingla dalej tam jest ?

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast