czwartek, 5 stycznia 2012

Z Nowym Rokiem nowy TAG - Perfect women


Większość  z nas wzięła niedawno udział w TAGu  „Ranking przystojniaków” i robiąc moją listę pomyślałam, że można by stworzyć podobny ranking w wersji żeńskiej.  Nie będzie to proste, bo kobietom trudno jest oceniać inne kobiety ale spróbujmy. Ostatecznie dlaczego mamy wciąż myśleć tylko o facetach?
Żeby jednak nie kopiować pomysłu autorki TAGu o przystojniakach proponuję Wam zabawę pt.

PERFECT WOMEN


Zasady
1.  Wybierz idealne, Twoim zdaniem, kobiety w 3 kategoriach:
- perfekcyjna w swoim zawodzie
- ideał urody
- perfekcyjny styl, elegancja
Jeśli chcesz - dodaj zdjęcia i uzasadnij swój wybór.
2. Umieść na swoim blogu obrazek z TAGiem Perfect Women
3. Podaj informację kto Cię otagował
4. Przekaż zabawę kilku innym bloggierkom

A oto i moje typy

Dla mnie perfekcyjna w swoim zawodzie jest amerykańska aktorka Meryl Streep. Nie widziałam jej w słabej roli a gra już od 40 lat. 

Od momentu jak stałam się świadomą swojej kobiecości osobą (było to gdzieś około 14 roku życia) ideałem urody jest dla mnie niezmiennie francuska aktorka Catherine Deneuve. Chciałabym mieć jej klasę i zestarzeć się podobnie jak ona.
Ideałem elegancji, mimo, że czasem kontrowersyjnej, jest według mnie Angelina Jolie. Ta aktorka potrafi zachować styl ubrana nawet jak … kobieta lekkich obyczajów.
wszystkie 3 zdjęcia pochodzą oczywiście z sieci
Do zabawy zapraszam
smoky evening eyes
4Premiere
Beauty and Mac
simply a woman
Lyna_sama

10 komentarzy:

  1. Ooo dziękuję za otagowanie :D z pewnością w najbliższym czasie zrobię ten tag :D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Krzyklo:) Mamy 2 podobne typy hehe:) Wkrótce zabiore sie za TAG.

    OdpowiedzUsuń
  3. pod dwoma pierwszymi podpisuję się "oboma ręcami" - są idealne!!!
    A DEneuve docenili sami Francuzi, robiąc z niej Mariannę, symbol REpubliki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy Tag:)Ciekawi mnie jakie przykłądy będą dawać dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chyba 3 bym nie umiała podać! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwa pierwsze typy - jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w pełni ze wszystkimi Twoimi wyborami, choć pewnie ja wybrałabym inaczej. Ale są cudne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A więc to Ty jesteś odpowiedzialna za tego świetnego taga! Brawo! I dziękuję, że mogłam się nim pobawić. Naprawdę fajny pomysł.
    No i zaiste imponujące wybory. Meryl! Jak mogłam o niej zapomnieć?!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast