wtorek, 24 stycznia 2012

Mała sonda

Wczoraj na blogu monici dziewczyny zachęcały mnie, żebym opisała profesjonalną metamorfozę wizerunku, której poddałam się jakiś czas temu i jestem z niej bardzo zadowolona.
Powstaje jednak pytanie czy faktycznie taki post czy raczej seria postów (moja metamorfoza trwała kilka dni i w sumie chyba ok. 10godz.) interesowałby Was. Takie tam moje spostrzeżenia i uwagi, ale bez zdjęc...no chyba, że odważę się na jakieś zdekapitowane ;)
Co Wy na to?
Ankieta w pasku bocznym.




30 komentarzy:

  1. Tak szczerze to wolalabym Cie z głową zobaczyć:) ale tak, koniecznie zrób taką serię postów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę! najlepiej z jakimiś zdjątkami przed i po :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym baaardzo chciała ze zdjęciami :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bardzo :)
    Zdjęcia pokazałyby to najlepiej... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no bez zdjęc to na czym ta metamorfoza się ma opierac?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na moim "bleblaniu" ;)
      OK. będą zdjęcia ale bez głowy więc może będzie to śmierc mojego bloga ;)

      Usuń
    2. wariacie:) Ja Cię dobrze rozumiem, bo sama daję ćwiartki swojej głowy bądź rąk hehe:0 No ale ja sobie czekam na Twoje alter ego metamorfozowe

      Usuń
    3. ja już mówiłam, ja nawet bez zdjęć z chęcią poczytam:))) a jak wrzucić jakieś ucięte też będzie super, rozumiem że nie każdy może się tak ujawniać, kto wie jak ja zacznę pracować gdzieś czy coś...;) na razie mogę pozwolić sobie na to, ale rozumiem bardzo dobrze :)))

      Usuń
  6. Jestem jak najbardziej za!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z wielką chęcią poczytam:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią poczytam jak to wyglądało:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ze zdjęciami było by najlepiej xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się juz wypowiedziałam w poście Moniki, więc moje zdanie znasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. taaak.. też bym chciała zobaczyć zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie poczytam ..nawet bez zdjęć ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak najbardziej! Takich postów nie ma zbyt wiele w necie, na pewno będzie to coś interesującego :) Pozdrawiaam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też chętnie bym chciała poczytać i zobaczyć zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Drogie dziewczęta :) Jedyne zdjęcia jakie mogę wrzucic to fryzura i aktualne zdjęcia "ja w starych ciuchach", czyli sprzed metamorfozy i "ja w nowych ciuchach", bo zdjęc z samej metamorfozy po prostu nie mam. Nie przyszło mi do głowy, że mogą się kiedyś przydac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcemy, chcemy:) Wrzuć to co masz. Jestem ciekawa wszystkiego!

      Usuń
  16. Krzyklo kochana :D pisz i wrzucaj co chcesz my z chęcią przeczytamy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. także jestem bardzo ciekawa i chętnie poczytam o takiej metamorfozie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pisz, pisz :) Jestem bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast