czwartek, 15 marca 2012

Bloggerki są wielkie :)

Dzisiaj z samego ranka mam dla Was post dziękczynny. Otóż wielkie i serdeczne podziekowania wędrują do Obsession, matki blogboxa i niewiarygodnie uczynnej kobietki :)
Nagłówek, który widzicie od wczoraj na moim blogu jest jej dziełem właśnie. Piękny prawda?
Jeśli teraz jej skrzynka mailowa zostanie zapchana prośbami o podobne przysługi to będę się miała z pyszna ale co tam :) DZIĘKUJĘ
źródło: enrageeverte.bangbangblog.com 
Kolejne podziękowania są za wymianki z 88kokosek88
 
z pieprz-i-kokos
oraz dla glamourlovemakeup za  moją drugą w życiu wygraną w rozdaniu i realizację zamówienia :)



Chcę z tego miejsca podziękowac Poczcie Polskiej za dostarczenie przesyłek w całości i w miarę szybko ;) mimo, że wiem doskonale jak niektóre w Was nienawidzą postów typu "przychodzi do mnie listonosz..." he, he .

Zapraszam również do mojej nowej zakładki ODDAM :), którą będę regularnie uzupełniac.

Miłego dnia

59 komentarzy:

  1. Świetne paczuchy:):) Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  2. no cudny nagłówek:) Ja tez chce taki buuu
    Obsession bedzie miała nowy fach hehe
    Wymianki prima sort.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny nagłówek :D pomysł z blogboxem jest genialny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówek śliczny! :)
    Świetne paczuszki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna robota Obsession :)

    blogerki to jednak cudowne kobity są ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie jak do Ciebie weszłam na bloga, to od razu mi się ten nagłówek rzucił w oczy ;) uwielbiam fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zmiana jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo pozytywna zmiana i świetne paczuszki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. i Ciebie dopadły wiosenne zmiany i wymiany :) super!

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja właśnie miałam pisać co za cudny nagłówek :) a tutaj o to chodzi :)
    ślicznie! ja też zamierzam u siebie małe zmiany i też ktoś musi mi pomóc, bo sama jestem ciemna w takich kwestiach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa, no i wymianki super! ja bardzo lubię posty o listonoszu i paczuszkach przez niego dostarczonych :)

      Usuń
  11. cieszę się, że się podoba :) do usług
    Marti, 4premiere - jak jest potrzeba służę pomocą :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo wezmę sobie to do serca :D

      Usuń
    2. Oo, to ja chyba też :)

      Usuń
    3. Alfą i Omegą nie jestem w tej materii, ale mogę pomoc, można coś wspólnie stworzyć :) piszcie dziewuszki

      Usuń
    4. Bardzo fajnie Ci to wyszło :))

      Usuń
  12. Ja tam lubię taki posty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny jest ten nowy nagłówek:)mnie też przydałoby się cos takiego ładnego w tytule bloga:)no ale to może z czasem...:)świetne sa te paczki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie, ten filigranowy, wysmukły napis pasuje do bloga kobiecego, o tematyce urodowej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten nagłówek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. same smaczności :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja lubię takie posty. Bo to taka czysta i niezmącona radość posiadania. :)
    Właśnie weszłam na bloga i myślę sobie.... wow, ale nagłówek!
    Tak rozpoczęty dzień musi być dobry.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bym z chęcią zmieniła nagłówek, ale umiejętności zero w tej kwestii ;/ Ty masz teram śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze, co mi się rzuciło w oczy, to właśnie ten cudowny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zmiana super:-)Jest naprawde swietnie!
    Paczuszkowe smakolyki- rewelacja:) Udanego uzywania/testowania!!!
    Wiem jak to jest kiedy pragnie sie odmiany:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zrezygnowalas z moderacji chwilowo czy tak wogole?:))) pytam z ciekawosci:D

    OdpowiedzUsuń
  22. nagłówek genialnie się prezentuje!
    ja swój stworzyłam sama ale takiego szału to on nie robi ;) trzeba będzie kiedyś pokombinować nad czymś ciekawszym hihi

    no i paczuszki fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Własnie o taki nagłówek chodziło:: Śliczny i indywidualny, rzucający się w oczy - od razu wiadomo kogo się czyta:) Brawa za pomysł i stworzenie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. nagłóek jest super:)i wymianki!!! :))) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  25. Nagłówek boski :) Napisałam Ci maila.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny nagłówek, chyba pójdę zmolestować Obsession :D

    OdpowiedzUsuń
  27. O ja też strasznie bym chciała zmienić nagłówek na jakiś ładny, bo jestem nieudolna w takich kwestiach, ale faktycznie Obssesion chyba by miała za dużo roboty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ten nagłówek:) Może dlatego, że ma fioletowe motywy:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny nagłówek! Jak tak na niego patrzę, to aż chce mi się zmienić mój na lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałaś otagowana. Po szczegóły zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładny nagłówek. :) Przybyło Ci sporo smakowitości, jestem ciekawa co kryje słoiczek LL. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. A kosmetyki z Lusha z wygranej czy zamówione ? Jak zamówione to skąd jak mogę wiedzieć, bo się przymierzam do kupna tych kosmyków <:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zamówienia, dzięki uprzejmości jednej z bloggerek :)

      Usuń
  33. Napisałam do Ciebie maila w sprawie zakładki:) W wolnym czasie odpisz.

    Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  34. Interesujący nagłówek ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. naglowek sliczny i paczuszki tez:))

    OdpowiedzUsuń
  36. No nieeeeeeeeeeeeeee,teraz to i ja mam ochote na taki naglowek:(

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialny jest ten nagłówek :) I paczki też świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nagłówek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  39. oj wygrane potrafią bardzo cieszyć ;)
    Nowy nagłówek jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast