piątek, 16 marca 2012

Nadrabiam zaległości...


…w Tagach.
Pierwszy przywędrował do mnie od dzolls. Dziękuję i przepraszam za opóźnienie.


Zasady:
Odpowiedz na 7 pytań;
Utwórz osobny post oraz zamieść informację kto Cię otagował;
Przekaż zabawę innym bloggerkom.
Chciwość
Najdroższy kosmetyk jaki kupiłaś, najtańszy jaki posiadasz?

Wbrew pozorom jestem dość rozsądna w zakupach kosmetyków (terefere) i nie wywalam 1000zł na krem do twarzy. Z najtańszych to chyba wszystko co mam z Essence.

Gniew
Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?

Nienawiść odczuwam czasem ale tylko w stosunku do ludzi a nie lubię kosmetyków, które wymagają oswojenia i dużo czasu „w obróbce” bo po prostu go nie mam. Uwielbiam kolorówkę Mac. Nie ma takiego kosmetyku, którego nie można zdobyć (chyba że go już nie produkują), wszystko jest kwestią ceny ;)

Obżarstwo
Jakie produkty są Twoim zdaniem najpyszniejsze?

Wszystkie o spożywczych zapachach ale staram się ich unikać.

Lenistwo
Których kosmetyków nie używasz z lenistwa?

Mleczek do ciała. Wieczorem jak położę dzieci, poopier… się na Bloggerze  marzę, żeby walnąć się spać. Czasem przychodzi nawet taki pomysł, żeby czegoś tam nie umyć…;)

Duma
Który kosmetyk daje Ci najwięcej pewności siebie?

Czerwona szminka

Pożądanie
Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
 
Dłonie. Mam obsesję na punkcie męskich dłoni.

Zazdrość
Jakie kosmetyki lubisz dostawać w prezencie?
 
Takie, które sama wskażę paluchem.

****************************
 
Drugi dotarł do mnie z blogów Simply A Woman i Saurii80


Zasady:
1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady TAGu.
2. Zamieść banner TAGu i wymień 5 najgorszych kosmetycznych produktów, jakich kiedykolwiek używałaś i krótko to uzasadnij, czyli wymieniamy buble, bubelki i bubeleczki...
3. Zaproś do zabawy swoje ulubione bloggerki, ilość dowolna.

1. Paletki Sleek. Oprócz Au Naturel wszystkie 3 jakie miałam potwornie mnie uczulały, cienie miały się nijak na oku do swatchy na dłoni, mimo dobrej pozornie pigmentacji - bardzo nietrwałe.
2. Kremowe duo Molten Metal Sleek. Powód j.w
3. Lakiery Inglota. Ich jakość ostatnio jest moim zdaniem nieporównywalnie gorsza niż kilka lat temu.
4. Peeling Alterry. Niefajna galaretowata konsystencja, nie ściera  i w dodatku pękła mi tuba po kilku użyciach :(
5. Mydła Be Beauty (Biedronka). Ładnie pachną ale uczucie świeżości znika po 15 minutach.

Jeśli ktoś jeszcze nie robiły żadnego z tych Tagów to zapraszam :)

17 komentarzy:

  1. Ja się też powinnam wziąć z TAGowe zaległości, ale cóż... mam podobnie jak Ty z maseczkami. Kiedy kładę się wieczorem do łóżka nie chcę już nawet myśleć o myśleniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj dlonie u faceta,tez mam mala obsesje na ich punkcie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, ja też mam spore tyły z TAGAMI, ale coś się zabrać nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  4. wszyscy maja jakies zaleglosci

    OdpowiedzUsuń
  5. no cóż, nie zgodzę się co do palet Sleeka :P

    OdpowiedzUsuń
  6. jejciu, ja też mam Tagowe zaległości.. przypomniałaś mi :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na szczęście nie mam takich zaległości ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. No proszę, a wszyscy tak chwalą paletki Sleek

    OdpowiedzUsuń
  9. w "chciwości" to ale dyplomacja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja sleeki uwielbiam mam 3paletki i u mnie są super
    pod Tagami informuję że otagowałam Cię do nowego Taga :)
    http://biemi-bo.blogspot.com/2012/03/tag-musze-to-miec.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam sie w kwestii lakierow Inglot, staly sir naprawde okropne i niewarto juz w nie inwestowac znacznie lepsze robi essence za 1/4 ceny

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe podoba mi sie zazdrosc:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurcze, a ja tak Sleeka lubię i tylko ich cieni używam, no ale co osoba to inna opinia :) Ale co do lakierów Inglot się zgadzamy :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny ten nowy design stronki...

    OdpowiedzUsuń
  15. za lakierami Inglota też średnio przepadam, jak dla mnie są trochę za wielkie :P

    OdpowiedzUsuń
  16. tag z bublami jest naprawdę przydatny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za odpowiedź :* a Sleeki możesz mi oddać ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast