niedziela, 4 marca 2012

Nubar Sun Gold Duochrome

Naszło mnie na lakiery mimo, że moje paznokcie nadal wymagają szczególnej pielęgnacji i na co dzień ich nie maluję.
Na targach kosmetycznych, na których zakupiłam arsenał nieco podejrzanych lakierów Zoya ;) kupiłam również swój pierwszy lakier amerykańskiej firmy NUBAR. Wybrałam kolor Sun Gold z kolekcji Duochrome. Pałam wielkim uczuciem do duochromów z Mac więc mój wybór sam się tłumaczy.
 
Po kilku przypadkach zachorowań na raka w obrębie własnej rodziny, Noubar Abrahamian postanowił produkować lakiery i produkty do pielęgnacji paznokci wolne od formaldehydu, toluenu i DBP (ftalan). Nubar jest jednym z pionierów w tej dziedzinie.
 
Lakiery pozbawione w/w szkodliwych składników mają lekką,dość rzadką konsystencję, są nieco specyficzne w nakładaniu i trzeba je mocno wstrząsnąć przed aplikacją lub nawet w trakcie. Takie truizmy plotę, ale to dlatego, że chciałabym aby oprócz zdjęc była w poście jakaś treść ;) 



jedna warstwa
Zastrzeżenie jakie mam do Sun Gold, to ślady po pędzelku po nałożeniu drugiej warstwy oraz właśnie zbyt wąski według mnie pędzelek. Na szczęście dzięki efektowi duochromalnemu (zeżartemu przez aparat) te "smugi" nie są bardzo widoczne.

 
Trwałośc lakieru jest zadowalająca - nałożony w piątek rano dzisiaj tj. w niedzielę wieczorem wygląda prawie identycznie. Aż szkoda mi go zmyć :(

Lubicie takie miedziano-złote kolorki?

25 komentarzy:

  1. nie lubię złotego koloru, jakoś tak nie pasuje do mnie :P

    oprócz tego mam dobre wieści, za swoją ścianę-nie ścianę wstydu, musisz odpokutować :P
    otagowałam Cię :P
    http://kotogrodnika.blogspot.com/2012/03/winna-czyli-dzolls-sie-spowiada.html

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana, żeby bezkarnie nosic złoto na paznokciach to musisz miec tyle latek co ja :)
    Przyjmuję kolejne wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny z OPI, bardzo ładnie wyglądają na dłoni w szczególności w pełnym słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolor! pare razy zabieralam sie do zakupow lakierow Nubar ale nie bylo nam po drodze;) Musze to zmienic:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj, rude i miedziane odcienie to kompletnie nie moja bajka. Zdecydowanie lepiej wyglądam i czuję się w chłodnych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za rudymi i miedzianymi, za ciepłe one dla mnie ;) i też nie lubię jak pędzelek zostawia ślady podczas malowania, brrrr.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy kolor takiego jeszcze nie widzialam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że takiego koloru chyba nie mam, ale wydaje mi się, że nie pasowałbym mi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - kolor dość oryginalny, ale też nie dla mnie!

      Usuń
  9. ja nie lubie takich kolorków, ale marki hmm nie znam:)
    Może inne kolorki by mnie powaliły?
    Nailtek ma takie rzadzizny też:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wolę kolory ciut mocniejsze, jakby dam dodać jeszcze odrobinkę tego pomarańczu to byłoby świetnie :) swoją drogą, ciekawe czy faktycznie jest taka różnica w przypadku tych lakierów a tych "zwykłych".

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor jest piękny :)
    Lubię czasami wrzucić na paznokcie coś pasującego do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. cudocudocudocudocudo! jeszcze tak pięknego duochromka nie widziałam xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda ze tego efektu duo nie widac:) kolor ladny

    OdpowiedzUsuń
  14. ja za takimi kolorami jakoś mocno nie przepadam.. lakieru Nubarkowego nigdy nie miałam, ale podobają mi się ichnie buteleczki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wiem po sobie ,że moalowanie paznokci na codzień strasznie je utwardza dlatego się nie łamią. więc może zacznij malować je cześciej na codzień i wtedy będzie ok z Twoimi paznokciami. moich pare koleżanek też tak zrobilo i na prawdę to pomogło :)
    kolorek lakieru rewelacyjnie się prezentuje.

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wygląda ten lakier ;D
    Fajna notka i blog ;)

    zapraszam: www.kolorowy-swiat-mody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ile warstw lakieru masz na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast