poniedziałek, 19 marca 2012

NIetypowe dla mnie kolory na pazurkach czyli nowe lakiery Catrice

Zachęcona przyzwoitą jakością nowych lakierów Catrice zrobiłam małe zakupy :) Częśc z nich pokazywałam przy okazji postu o podobieństwach do lakierów Mac z kolekcji Iris Apfel.
Zazwyczaj jestem bardzo zachowawcza jeśli chodzi o manicure (French, nudziaki, ewentualnie jakiś zgaszony róż) tym bardziej zdziwił mnie mój własny wybór kolorów z Catrice - czyżby syndrom dzidzi piernik...?... :)












I na koniec, ta-dam! ;)



 Macie któryś z tych kolorków, a może inne z nowości Catrice?

57 komentarzy:

  1. Nie mam jeszcze żadnego lakieru Catrice, czas to nadrobić, bo wszystkie kolory bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten shrekowy mnie rozwalił :D. Pozytywny kolor.
    Jaśniutki z limitki Nyphelia podoba mi się chyba najbardziej. Ale fiolet i wściekły róż także są niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny zgnilak! ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepsze na samym końcu hihi
    770 zgarniam bez dwóch zdań :]

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam geniusza w butelce i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kolorki:-) ladnie sie prezentuja, dobrze ze chwilowo czuje sie nasycona lakierowo;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie czuję, że zaczynam "płynąc" :)

      Usuń
    2. Mam jeszcze tylko na liscie kilka lakierow OPI, ktore jakos wczesniej nie byly mi dane;) a po ostatnich zakupach to jest niczym lakierowa nirwana:D

      Dobrej fali zycze:*

      Usuń
  7. ojjj zaszalas Kochana:))770 790 i ten zielony sa swietne!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. się lakierujesz ostatnio Kochana :) kolorki wszystkie śliczne.. nawet nie wiem który podoba mi się najbardziej :) na pewno granacik :) i ten taki jakby pomidorowy :) świetne kolorki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Granacik ma taki troche blink blink ale delikatny :)

      Usuń
  9. Całkiem fajne kolory:) ten ostatni świetny, trochę podobny to mojego zielonego z essence :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jezeli bedziesz miala pelen dostep do Flormaru to goraco polecam eksplorowac oferte, mialam troche kolorowki ale najbardziej zachwycily mnie lakiery:)
    Gratuluje! obojetnie na jakiej bedzie zasadzie zycze Ci duzo przyjemnosci:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Szaleństwo :D ile kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja zakupiłam pierwszy w moim zyciu lakier Catrice (Ulti mate nudes) i mi nie lezy - kolor jest sliczny, gorzej z malowaniem nie pasuje mi ten pedzelek :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to chyba stara wersja pędzelka. Ja nie mam żadnego nudziaka z Catrice chociaż się przyglądałam. Muszę sprawdzic przy najbliższej okazji ten pędzel.

      Usuń
  13. cudowne kolorki! ja niedlugo dopiero zakupię mój pierwszy catrice bo rzadko w naturze jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. poszalałaś :)

    ostatni, zielony kolorek jest rewelacyjny! :) chyba jutro wyskoczę do Natury pochwycić go w swoje sidła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oooo śliczne te kolorki! ostatni bardzo mi przypomina Shreka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie, kiedy nie szaleć z kolorami jak nie na wiosnę/lato? jeszcze nie mam żadnego lakieru z Catrice, muszę to koniecznie nadrobić przed wyjazdem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No daleko nie masz kochana, chyba po drugiej stronie ulicy ;)

      Usuń
  17. WOW! Acid, hip queens i lavender są boskie ! :) Niech Ci służą jak najlepiej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na co się w końcu zasadzasz kosmetycznie w PL?

      Usuń
  18. zieleń :D ale beżyk w moim typie oj kuszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam Geniusa :) I muszę go znowu użyć :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Lawenda piękna <3 Hah, i ten zielony też świetny! WOW :D Dobra, wszystkie mi się podobają, mam ich złoty lakier, dobrze się sprawdzał, mam ochotę na jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurczę, wszystkie są piękne:) A zieleń to już w ogóle:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Genius in the bottle wyglada jak Peridot chanela:) ładny czytala juz o nim na jakims logu i chcialm kupic - niestety w mojej naturze go nie:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Służę pomocą w razie wielkiej "chcicy", że się tak wyrażę :)

      Usuń
  23. nie mam :( ale chciałabym pierwszy i dwa ostatnie :) znaczy te przed zielonym :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne.<33
    Jeszcze nigdy nie miałam lakierów tej firmy. ;D Wgl. nic nie miałam .; DD

    Zapraszam na rozdanie:
    http://the-fashion-and-you.blogspot.com/2012/03/szybkie-rozdanie-szybka-wygrana.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Zawsze, kiedy mam kupić jakiś lakier Catrice nachodzi mnie myśl: innym razem...i ZAWSZE żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne kolory. Wszystkie !! Nie mam żadnego, ale kilka podobnych by się znalazło.. Shrekowy mam z Hean np.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy O Hean dobrze piszą a ja nie znam w ogóle firmy.

      Usuń
  27. mam 8 lakierów catrice i nie mogę się doczekać następnych, uwielbiam te pędzelki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poprzedniej wersji pędzelka nie akceptowałam jak i ogólnie jakości. Te nowe są nieporównywalnie lepsze.

      Usuń
  28. Sand Francisco z Catrice jest piękny i właśnie mam go na paznokciach. Na razie mój pierwszy tej firmy, ale może skuszę się na inne (;

    Zapraszam do mnie (;

    OdpowiedzUsuń
  29. Catrice ma fajne lakierki, ale ja chyba do tej pory nie miałam szczęścia trafić na taki co by się polubił z moimi pazurkami. Ale ten Genius in the bottle jest wow... :D Chyba zaryzykuję i kupię go.
    Rzeczywiście zaszalałaś z kolorami. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. lawendowy śliczny :) chyba się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mam żadnego lakieru z tej firmy, kolorki są przepiękne więc muszę beż sobie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  32. wybrałaś same przyjemne kolorki :)

    mam Hip Queens..., niestety na moich paznokciach trzyma się tylko 2 dni :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Lawendowy śliczny, ale wszystkie trafiają w mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  34. swietne kolory! zakochalam sie chyba we wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  35. Z tych kolorówm mamtylko Gina, którym nie jestem zachwycona. Poluję jeszcze na szreka.

    OdpowiedzUsuń
  36. 770 i 790 moi faworyci ♥
    840 boski :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja póki co mam cztery lakiery Catrice, ale w starej wersji. Muszę wypróbować te nowe!

    Zielony jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
  38. ja mam jeden lakierek, mega wielki pędzelek, za duży na moje malutkie pazurki ;/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładne kolory. Ten "migoczący" jest bardzo ciekawy.
    Ach limonka zaczyna coraz bardziej wpadać mi w oko. :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast