środa, 21 marca 2012

MAC Reel Sexy summer collection 2012


Propozycja M.A.C na lato, promowana przez modelkę Kristen McMenamy znaną ze swojego niekonwencjonalnego i androgynicznego wyglądu, nosi nazwę Reel Sexy.


Kolekcja jest zbliżona do aktualnej Shop Cook, nawet jedna szminka się powtarza (Watch Me Simmer).

W jej skład wejdą:

Podwójne cienie
Dynamic Duo 1 – koral z nutą żółci (veluxe pearl) / purpurowy (matte)
Dynamic Duo 2 – jasny fiolet duo chrome (frost) / intensywny niebiesko-fioletowy (matte)
Dynamic Duo 3 – średni fiolet (veluxe pearl) / tealowy(matte)
Dynamic Duo 4 – średni róż (satin) / purpurowo-czarny (matte)

Róże
Magenta – intensywny karmazyn
Pink Cult – neutralny różowy


Mineralize Skinfinish
Szminki
Reel Sexy – jasny intensywny koral
Watch Me Simmer – intensywny różo-koral
Pink Popcorn – lawendowy
Heroine – intensywny śliwkowy

Błyszczyki Cremesheem
Cinestyle – średni niebiesko-szary fiolet
Private Screening – średnia brzoskwinia
Color Saturation –  wino
Star Quality – intensywny pomarańczowo-koralowy


Lakiery
In the Dark … Purple – żywy fiolet
Screening Room – intensywny tealowy
Vivid Effect – żywy pomarańczowo-koralowy

Kredki do oczu
Smolder – głęboka czerń (stała oferta)
Heirloom – metaliczny szaro-lawendowy (ponownie promowany)
Resort – intensywna śliwka
Hyacinth – niebieski (stała oferta)

Wszystkie zdjęcia pochodzą z http://www.make-up.becomegorgeous.com/

Jeśli kolekcja będzie w PL ja na pewno zapoluję na 2 szminki i cienie.  
Podoba Wam się coś?


30 komentarzy:

  1. Baaaardzo chciałabym teb Mineralize Skinfinish :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dynamic Duo 1 i 3 piękne. Prócz tego podoba mi się błyszczyk Private Screening.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba!!! Lakiery i cienie :)
    A czy w kwietniu cosik wchodzi do MACzka bo ja ostatnio taka zakręcona jestem i zostałam trochę w tyle z nowościami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do MACa wchodzi coś co miesiąc :P

      Usuń
    2. U nas chyba nie będzie ale w marcu weszła jeszcze taka kolekcja http://www.temptalia.com/mac-marcel-wanders-2-collection-for-spring-2012
      i w maju Extra dimension :)

      Usuń
    3. No właśnie tak mi się coś wydawało, że kumulacja nastąpiła w marcu :)

      Usuń
  4. Naaah, raczej nic dla mnie :) Ale jeszcze zobaczymy czy się to nie zmieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sie gubie w kolekcjach MAC co chwile cos nowego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, ale niepoprawny "narkoman" taki, jak ja się świetnie orientuje ;-)

      Usuń
  6. koralowa szminka wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tube Sexy czy ta druga? Druga jest z aktualnej kolekcji Shop Cook. Swatche są chyba u Dominiki.

      Usuń
  7. Ufff, jak narazie nic ale ja mam slabe rozeznanie z kolekcjami Mac'a. Przyznam sie, ze gdyby w kolekcji pojawila sie kolorowa Zoom Lash to od razu chcialabym miec:D

    OdpowiedzUsuń
  8. skinfinish fajny,ciekawe jaks ie na skorze prezentuje czy to puder czy rozswietlacz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie są to wypiekane pudry wykończniowe ale niektóre dziewczyny stosują nawet jako podkład (?). Mam wrażenie, że ten może dawać lekkie rozświetlenie.

      Usuń
  9. Modelki nie znam, ale świetna kolekcja. Lubię łączyć w makeup'ie fluo ze stonowanymi odcieniami. Skinfinish w zależności od rodzaju lekko lub bardziej lśni i zmiękcza rysy. Nie matuje, ale nadaje taką plastyczność twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygląda ta pomadka Heroine

    OdpowiedzUsuń
  11. Szminka Tube Sexy ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się lakier i błyszczyk, ale mam odwyk kolorówkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj nie kuś bo będę Cie prosić o kolejne zakupy w MACu :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym "Mineralize Skinfinish" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. To pierwsze duo cieni i lakiery wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  16. Dwie fioletowe szminki mnie oczywiście kuszą, mam zboczenie na ich punkcie:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta koralowa pomadka, ta jagodowa i róż po prawej są och i ach.
    Oj, pobożne życzenia. :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne produkty w ciekawych kolorach ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmmm fioletowe odcienie.. coś ciekawego, ciekawe jak będzie wyglądała na ustach

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast