środa, 7 marca 2012

Mac Vera collection Butterfly Party Crushed Metallic Pigment - swatches


Butterfly Party Crushed Metallic Pigment to słupek/kolumienka składająca się z czterech słoiczków z pigmentami w odcieniach zieleni i fioletu:

Butterfly Party: bright lilac (frost finish)
Dessert Cloud: deep blue purple (frost finish)
Rain Drop: metallic teal (frost finish)
Moss Garden: metallic silver green (frost finish)

Pigmenty z kolekcji MAC Vera Neumann nie są tak miałkie jak te ze standardowej oferty Mac. Dopiero zaczynam swoją przygodę z taką formą cieni więc wybaczcie ale nie wrzucę makijażu - muszę się z nimi oswoic ;) Można je nakładac na sucho i mokro.






Rain Drop i Moss Garden na sucho
na mokro  

Fajnym uzupełnieniem makijażu z użyciem pigmentów z Very są kredki z tej samej kolekcji zwane Pearlglide. Mają one kremowe błyszczące wykończenie, dobrze się nakładają i rozcierają. Co do trwałości to wypowiem się za kilka dni gdy ponoszę je trochę dłużej. Kupiłam dwie Industrial i Designer Purple. Szczególnie przypadła mi do gustu Industrial, ponieważ ma piękny niebiesko-fioletowo-szaro-srebrny kolor.

Industrial
Designer Purple
W połączeniu z pigmentami wygląda to tak

Desert Cloud i Butterfly Party z pearlglide Designer Purple
Desert Cloud i Butterfly Party z  Designer Purple
Moss Garden i Rain Drop z Industrial

26 komentarzy:

  1. Piękne kolory, takie "baśniowe" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują. Mam nadzieję, że kiedyś pokażesz światu swoje makijaże z użyciem tych pigmentów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o ile się nie mylę to w ogóle formuła crushed metallic, która właśnie w LE bywa w tych wieżyczkach jest zupełnie inna niż która jest w stałej ofercie /tak mi się przynajmniej wydaje ;)/ strasznie mnie kuszą te pigmenty ;P zwłaszcza, ze mam właśnie tą formułę z Surf Baby i są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, że jest inna :) Sprecyzowałam to dla tych, którzy produktów Maca nie znają zbyt dobrze.

      Usuń
  4. Industrial jest piękna i takiej właśnie niebieskiej kredki szukam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dessert Cloud jest idealny!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że mnie bardziej zielenie przypadły do gustu :)

      Usuń
  6. Boszeee jakie piekne:( Cudneee, ach jaka mam na to chrapkę, na wszystko:) A industrial jets zielona czy niebieska?Bo cos mi chyba monitor skrzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama już nie wiem :) To jest wyjątkowy kolor. Na swatchach jest połączony z zielonymi pigmentami i jak widac jest bardzo OK :) Oblookam w piątek tę Undercurrent i Petrol Blue jeszcze- one są teoretycznie w zieleń wpadające.

      Usuń
  7. Industrial jest przecudnym kolorem:love: bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również podoba się Industrial, to taki właśnie mój typ niebieskiego :)

      Usuń
  8. Kolory naprawdę godne uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moss Garden wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. kolorki boskie, ale jakoś mnie nie kuszą te wieżyczki... dla mnie za dużo błysku i chciałabym to umieć ogarnąć, ale niestety ilekroć je macam to coś mnie powstrzymuje przed zakupem... ale kolory piękne, to na bank!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaj, ale piękności. Ja już zdążyłam pokochać pigmenty z MACa za ich wszechstronność i nasycenie, chociaż preferuję maty. ;)
    Industrial to rzeczywiście małe dzieło sztuki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczne kolory ale na nic sie nie zdecydowałam do trochę nie moje odcienie

    OdpowiedzUsuń
  13. pokaż Kochana koniecznie jakiś makijaż jak już się oswoicie :) te pigmenty są specyficzne.. mają większe drobinki i są czasem nawet ciut ostre.. a pearlglide'y kocham! mam wszystkie kolory z wcześniejszych kolekcji i każdą wielbię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja nie wyglądam dobrze w takich kolorach, więc mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te kolory sa takie jkaby wyjete z bajek disneya:) cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. makijaż poproszę a nie swatche ;)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast