niedziela, 11 marca 2012

Lakiery z kolekcji Catrice Nymphelia bez kolekcji i podobieństwo do Mac


Pewnie nie odkrywam Ameryki, zwłaszcza dla fanek Catrice, ale ostatnio w Naturze natknęłam się na nowe lakiery, których kolory bardzo mi się spodobały i okazało się, że 2 z nic pochodzą z niedostępnej w Polsce kolekcji Nymphelia. Mowa o czerwono-pomarańczowym lakierze Fred Said Red i nudasku Salmon&Garfunkel.
Nowe lakiery Catrice bardzo mnie zaskoczyły jeśli chodzi o jakość. Dobrze się nakładają dzięki pędzelkowi, który jest bardziej płaski niż poprzednia wersja, są gęstsze w związku z tym już po jednej warstwie pazurek wygląda przyzwoicie a po drugiej naprawdę ładnie, dość szybko schną i wytrzymują bez zmian 2 dni, potem końcówki się nieco ścierają ale nie ma odprysków.
Skusiłam się na kilka kolorów, które pokażę szerzej w innym poście, ponieważ dzisiaj chcę Wam zaprezentować 3 z nich, które kupiłam m. in. ze względu  na podobieństwo do kolorów z niedostępnej w Polsce kolekcji Mac Iris Apfel.
Lakiery Mac z w/w kolekcji prezentują się tak

źródło temptalia
A Catrice tak



Nie są to oczywiście identyczne odcienie ale jak się nie ma co się lubi … zwłaszcza, że  jakość lakierów Mac pozostawia, przynajmniej w moim odczuciu, nieco do życzenia. 

Swatche z kolekcji Iris Apfel Mac można obejrzec na Temptalii.

Catrice przedstawiają się tak








Dodam tylko, że cena lakieru Catrice to ok. 10zł a lakiery Mac z kolekcji Iris Apfel na ebay’u osiągają cenę 27$.
Macie jakieś nowości z lakierów Catrice? Chwalicie sobie?

43 komentarze:

  1. faktycznie podobne :) muszę w końcu zajrzeć do Natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie podobne, ale na żadne się raczej nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten nude bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory śliczne ;)
    Różowy i pomarańczowy - mam podobne z Golden Rose, ale ten migdałowy (?) mi się bardzo podoba jeszcze, chętnie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobne, ale widziałam te kolory w Naturze, jeden nawet kupiłam :) a mianowicie ten:
    Salmon&Garfunkel :) Zapuszczam pazurki, wiec będzie jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobne i nie trzeba przepłacać ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. no ładneee, ale kusi mnie Mac buu

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczywiście podobne, a zdecydowanie tańsze :)
    muszę wybrać się do Natury, bo już dawno nie byłam, a widzę, że ciekawe rzeczy na mnie czekają :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak na nie patrzyłam, patrzyłam i jakoś żaden mnie nie zainteresił.

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne tanie rozwiazenia,tym bardziej,ze ja na lakiery nie lubie jupowac tych drozszych lakierow,jak bede w Pl musze dokladnie oblukac szafe Catrice:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie mam żadnego z regularnych lakierów catrice, ale pewnie się kiedyś skuszę :-) lakiery to moja słabość.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomarańczka całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście są bardzo podobne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podobne są ale nie kuszą mnie takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna ta tańsza opcja :) Bardzo mi się podoba ten jasny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawie identyczne, muszę się rozejrzeć za sklepem gdzie je sprzedają...

    OdpowiedzUsuń
  17. Podobne, jednak bardziej podobają mi się te z MACa. Pewnie to siła podświadomości (że niby droższe=lepsze). Z zasady nie kupuję drogich lakierów do paznokci, więc do MACa mogę sobie tylko powzdychać. A z Catrice bardzo podoba mi się nudziak :)

    OdpowiedzUsuń
  18. awww chce i bede wwszystkie 3 moje

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten nudziak jest cudowny troche poodbny do mojego nowego odkrycai Iced coffee z sally hansen. nigdy niestet nie mialam lakieru z Catrice bo leza zaraz obok Essence ktore sa 4 zl tansze :) zazwyczaj wiec wybieram te drugie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne sa te kolory z Catrice:) i do tego bardzo podobne do MACa:)szkoda że u mnie nie ma szafy Catrice...:(

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja nie mam jeszcze żadnego lakieru z Catrice, więc może skuszę się na ten pomarańczowy i sobie potestuję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No własnie, nie trzeba kupować lakierów za 50zł w zwyż, żeby mieć fajny kolor na paznokciach :) Przydatny post! Ja sama nie mam ani jednego lakieru MAC ani Catrice ale mam ochotę przyjrzeć się tym drugim przy okazji wizyty w PL :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam "fred said red" i jedyne co mnie w nim boli to jego trwałość :(

    OdpowiedzUsuń
  24. mi brakuje w kolekcji jakiegoś oranżu, ale na maca się raczej nie skuszę hehe

    OdpowiedzUsuń
  25. nowych lakierów Catrice nie mam; mam za to kilka kosmetyków z LE hidden world i za kilka dni coś o nich naskrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ha! rzeczywiście :] sprytnie, z braku dostępu do MAC będę musiala rozejrzeć się bacznie po drogerii Natura :]

    OdpowiedzUsuń
  27. nieźle!! zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Będę musiała poszukać koniecznie tych lakierów Catrice! Są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  29. ślicznie te kolory! trafiłaś w samo sedno, jeśli chodzi o mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mam żadnego lakieru z Catrice, mimo, że często je oglądam. Jakoś kolory mi się niezbyt podobają, a te które już mi wpadną w oko są podobne do tych które mam... W rezultacie nie kupiłam jeszcze żadnego. Ale nadrobię jak ściągnę znad siebie bacik anty-zakupowy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. MACowe bardziej neonowe i bardziej mi sie podobają, ale to kompletnie nie moja p,ółka cenowa jeżeli chodzi o lakieru Catricowe piekne cudne kolory uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten pomarańcz mi wpadł w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo lubię lakiery Catrice, sama mam kilka w swojej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest dużo podobieństwo. Mimo to te kolory jakoś do mnie nie przemawiają.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie niestety nowe lakiery Catrice rozczarowały. Robią się w nich gluty, bąbelki, kiepsko schną :(((

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne kolory! Według mnie Catrice ładniejsze, te z MAC'a zbyt neonowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. catrice'owe nawet jakby ciut ładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. te kolory Maca są cudne, bomba energetyczna, Catrice dla mnie niestety słabsze szczególnie róż, ale mandarynka niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Jestem wdzięczna za wszystkie komentarze, nawet te negatywne. Proszę jednak aby były one kulturalne. W przeciwnym razie zastrzegam sobie prawo do ich usunięcia.

Blog template designed by SandDBlast